 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Chooper 19-02-2010, 20:29 |
[Cari 1.9TD] Witam!!! Pytanko o dziwnie działający hamulec-p |
Autor |
Wiadomość |
Daniello333
Nowy Forumowicz Daniello333
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 2 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-02-2010, 14:50 [Cari 1.9TD] Witam!!! Pytanko o dziwnie działający hamulec-p
|
|
|
Dziwne objawy pojawiają się tylko wtedy kiedy dohamowuje się poraz drugi, trzeci - pedał hamulca robi się twardy; ale hamuje tylko jakby nie miał wspomagania. Kiedy puszczę hamulec i dodam gazu hamulec znowu jest normalny, aż do drugiego, trzeciego kopnięcia. Wrażenie jest takie jakby się pompował i coraz ciężej go wcisnąć. Dodam, że mechanik wstawił mi inne serwo bo myślał że to to, ale niestety. Pomóżcie z jakimiś sugestiami, układ nie jest zapowietrzony. Ja już się przyzwyczaiłem i wiem jak hamować, ale moja dziewczyna nie potrafi tego opanować. A tak poza tym hamulec powinien działać na 100 %. Aha nowe tarcze, klocki nie starte, podobno tłoczki działają dobrze nie zatarte.HELP !!!!!!!, bo się w końcu rozwalę. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 19-02-2010, 14:58
|
|
|
vacuum
sprawdź wszystkie przewody vacuum idące do elektrozaworów sterujących egr i podbiciem obrotów. Jak odłączyłeś egr to sprawdź czy dobrze zaślepiłeś przewód. Wypadało by również sprawdzić pompe vacuum czy sie nie zatkała zatarł etc |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-02-2010, 17:18
|
|
|
BYŁO już o tym tutaj, http://forum.mitsumaniaki...highlight=vacum Daniello333, na drugiej stronie jest mój post który opisuje jak sprawdzić co może być tego przyczyna, mój drugi post Cytat: | Wskrócie sprawdzanie brake booster
1. Odpal silnik na 1 lub 2 minuty, zatrzymaj go po tym czasie, pierwsze wcisniecie pedala powinno byc glebokie, za kazdym kolejnym wcisnieciem pedal powinien narastac, dzialanie wspomagania jest prawdilowe, jezeli pedal pozostaje na niezmiennej wysokosci to brak wspomagania hamulca
2. Gdy silnik nie pracuje nacisnij na pedal hamulca kilka razy. Nastepnie wcisnij pedal hamulca do opru i odpal silnik, jezeli pedal zacznie sie zapadac po odpaleniu silnika, wspomaganie jest prawidlowe, jezeli nie nastepuja zmiany wspomaganie jest uszkodzone
3. Przy pracujacym silniku nacisnij na pedal hamulca i zatrzymaj silnik. Trzymaj tak wcisniety pedal przez okolo 30s. Jezeli wysokosc polozenia pedalu nie zmienia sie wspomaganie dziala prawidlowo, jezeli pedal rosnie wspomaganie jest uszkodzone.
|
|
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|