Wrażenia z jazdy w zimie |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk85sz
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 19 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: 10-02-2010, 21:23
|
|
|
wowo napisał/a: | Moze i faktycznie tak działa i w normalnych sytuacjach się sprawdza, ale przy trudnym terenie uniemożliwia przekazanie momentu do kół poprzez wyhamowanie kół z poślizgiem |
potwierdzam w 100% w trudnym terenie asc pomoze tylko spalic sprzeglo |
_________________ jerzyk |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-02-2010, 08:59
|
|
|
mam pytanko ,czy po wciśnięciu przełącznika ASC jest w jakiś sposób sygnalizowany stan włączenia lub wyłączenia ? |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:04
|
|
|
Tak.
Na wyświetlaczu centralnym widać napis "ASC OFF" |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
ppfjj
Forumowicz
Auto: outlander
Dołączył: 09 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:11 aby wyłączyć i zobaczyć na panelu asc off
|
|
|
przycisk musisz dusic dluzej min. 3 sekundy. |
_________________ zzz |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:22
|
|
|
Dzięki sprawdzę .Czy chcę wyłączy czy potem włączyć mam ten przycisk przytrzymać dłużej / conajmniej 3 sekundy / |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:36
|
|
|
Pytanie: czy ktoś zauważył czy przycisk ASC lub ten obok do wyłączania PDC są podświetlone w nocy? U mnie nie i trochę mnie to denerwuje bo nie widać ich jak w aucie jest ciemno.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:39
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Czy chcę wyłączy czy potem włączyć mam ten przycisk przytrzymać dłużej / conajmniej 3 sekundy / | Do wyłączenia 3 sekundy, do ponownego włączenia wystarczy nacisnąć.
mitsu00 napisał/a: | ...czy przycisk ASC lub ten obok do wyłączania PDC są podświetlone w nocy? | Nie, nie są podświetlone. Przynajmniej u mnie. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:48
|
|
|
Hiszpan napisał/a: | Nie, nie są podświetlone. Przynajmniej u mnie. |
To poniekąd dobrze, bo juz myślalem że coś spieprzyłem z elektryką podłączając lusterko fotochromatyczne |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-02-2010, 10:09
|
|
|
a u mnie jak mam włączone światła to podświetlają się obydwa przyciski ASC,Wyłącznik czujników tył.Miałem odwrotny problem jak ty mitsu00 myślałem że coś schrzaniłem z ASC bo podświetla a nic nie działa |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-02-2010, 10:11
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | a u mnie jak mam włączone światła to podświetlają się obydwa przyciski ASC,Wyłącznik czujników tył.Miałem odwrotny problem jak ty mitsu00 myślałem że coś schrzaniłem z ASC bo podświetla a nic nie działa |
No to teraz to już całkiem zdębiałem....... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-02-2010, 10:54
|
|
|
Co do tematu głównego ostatnio pokona trasę 2800km z dość mocnymi podjazdami zaśnieżonymi w pełnym ekwipunku / 5 osób , 1 piesek , box na dachu , bagażnik załadowany po dach /.Misiek po śniegu i pod górę szedł jak czołg a po autostradzie sunął bez żadnych problemów /1360 km - 14 godzin /
[ Dodano: 21-02-2010, 09:42 ]
sprawdziłem z ASC jest tak jak pisaliście trzeba dłużej przytrzymać a na wyświetlaczu pojawi się ASC OFF.Mitsu co do przycisków u mnie się podświetlają na 100% |
|
|
|
 |
tcic
Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 38 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-02-2010, 14:26
|
|
|
Potwierdzam, mieszkam poza miastem, dużo sniegu, później mazi pośniegowej + wyjazd na narty z boxem dachowym = rewelacyjne zachowanie na drodze.
Żadnych zastrzeżeń - zarówno w głębszym błocie/śniegu jak i na szosie. Pewnie ważne są tu również opony - ale jest super.
Po roku uzytkowania 2.2 DiD mam właściwie tylko jedno zastrzeżenie. Wkurzają mnie pojawiające się od czasu do czasu trzeszczenia w okolicach podszybia.
Poza tym - jestem w sumie bardzo pozytywanie zaskoczony.
Układ napędowy - ekstra.
Wielkość wnętrza, napęd i zachowanie na drodze - najmocniejsze strony tega auta. |
|
|
|
 |
AlCapone [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2010, 10:49
|
|
|
Kończy się już ta zima....... Nie pojeździ się ......... |
|
|
|
 |
Andrex
Nowy Forumowicz Andrex

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-03-2010, 16:57
|
|
|
KowaliK napisał/a: | A błoto, w zasadzie lód, pośniegowe nie rozsadza Wam tylnych zderzaków? Tzn. nie wypada wam z zatrzasków? |
U mnie z przedniego wypadły 2 spinki u dołu po prawej - przyczyna : nie wyłączyłem ACS i na głębokim mokrym i przekopanym śniegu przychamowało akurat z prawej strony więc Outek niczym czołg skręcił w zaspę ... fakt że może zbyt prędko jechałem.
Od tej pory: LOCK + ASC OFF i delikatnie z gazem. ( Na tyle dużo aby kręciło turbiną i była moc, na tyle mało aby auto jechało a nie podskakiwało ). Tej zimy na Grandtrekach SJ6 jeżdziłem gruntową i dość stromą ( miejscami ok. 30% ) drogą ok. 1 km w błotno-śniegowej brei a pod spodem lód.
Polecam tu obniżenie ciśnienia do 2 bar. co bardzo pomaga.
Uwaga: Jak pod górkę zatrzymasz i nie ma szans ruszyć do przodu to tym bardziej warto upuścić powietrza z tyłu i bardzo delikatnie ssuwać się w dół na ręcznym + lekko na nożnym. Rada z działu off-road, że należy wrzucić wsteczny jest dobra dla aut z reduktorem, którego nasze auta nie mają. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-03-2010, 07:04
|
|
|
zimą po śniegu, błocie ogólnie w trudnych warunkach jezdzi się super |
|
|
|
 |
|