| [Cari 1.8] pomocy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |    Wysłany: 20-02-2010, 10:08   [Cari 1.8] pomocy |   
 |  
               | 
 |  
               | mam podświetlone połowę zegarów odkręciłam śruby od obudowy ale nie mogę jej zdjąć czyżby się coś zapiekło boję się szarpać żeby nie złamać :?: |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misibiczi   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.9 TD GLX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 20 Gru 2008
 Posty: 255
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 10:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Napisz, które śruby już odkręciłaś. Czy te dwie śruby przykręcające daszek, czy śruby przykręcające zespół zegarów - widoczne dopiero po zdjęciu tego pierwszego ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 10:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | te śruby podtrzymujące daszek inie mogę go zdjąć   |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misibiczi   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.9 TD GLX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 20 Gru 2008
 Posty: 255
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 10:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podważ lekko ramkę daszku od dołu i pociągnij dół delikatnie do siebie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | próbowałam i nic z tego boję się żeby poduszka nie zadziałała   |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najlepiej ściągnąć dolną i górna czesc kolumny kierowniczej co by jej nie obdrapac i dopiero wtedy podwazac mocowania daszka od spodu, jest na spinki. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misibiczi   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.9 TD GLX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 20 Gru 2008
 Posty: 255
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Upewnij się czy te śruby są do końca wykręcone, a później ponów próbę tyle, że w sposób bardziej zdecydowany. Poduszka do tego nic nie ma   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak tylko że odkręciłam dwie śrubki i tam są tylko mocowania od daszku zero spinek pod obudową   |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misibiczi   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.9 TD GLX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 20 Gru 2008
 Posty: 255
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musi wyjść, nie ma innego sposobu...próbuj do skutku   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | będę próbowała dzięki za pomoc   |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2010, 11:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 sa zatrzaski, pokazane strzalka
 
 Cyframi masz pokazana kolejnosc demontazu elementów do sciagniecia licznika, czyli najpierw oslona kolumny, pozniej daszek licznika, na koncu licznik
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-02-2010, 10:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie w galerii masz fotki z demontażu zegarów zrobione przy okazji gdy im zakładałem srebrne obwódki. Jak odkręcisz kilka śrub w daszku i zdejmiesz spód daszka i szkiełko to o ile pamiętam są jeszcze trzy śruby trzymające same zegary a jak je wykręcisz to zegary wyciągasz do przodu - dość ciasno siedzą we wtyczkach krawędziowych. Osłony kierownicy nie trzeba zdejmować. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiolunia2309   Forumowicz
 
  
 Auto: mitsubishi carisma 1,8 16v 97r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 20 Lut 2010
 Posty: 98
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-03-2010, 09:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam pytanko jakie jest oznaczenie żaróweczek... |  
				| _________________ wiolka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-03-2010, 18:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Teraz to nie wiem bo nie pamiętam ( w5w? w2w? ) ale jak się zrobi ciepło to będę wyciągał swoje zegary bo mi się spaliła żaróweczka podświetlenia wybranego biegu z automatu (D)-Drive więc wtedy będę wiedział jakie ma oznaczenie  zresztą po co to wiedzieć - zajeżdżam pod Orlena w 5 minut mam zegary na wierzchu - sprawdzam i dobieram żaróweczkę (zwykle mają tam spory wybór) zakładam, zegary na miejsce i wio.   |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |