Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
05-02-2010, 11:12
Rekin bulwarowy
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2010, 17:07   

xor napisał/a:
Hugo, jak u Ciebie to stukanie się objawia ?
Dokładnie tak jak u Ciebie, nawet nie mam nic do dodania. Sprawdź jeszcze czy stuka jak nawet minimalnie naciśniesz na tylną klapę z lewej strony. U mnie tak i słychać to raczej u góry amortyzatora. Chcę jak się zrobi cieplej odkręcić amortyzator z górnym mocowaniem, założyć koło, opuścić lekko na lewarku i wtedy nacisnąć go na bagażnik. Mi wszystko wskazuje na amortyzator lub jego górne mocowanie (wiem, że Ty wymieniałeś amorki).
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2010, 20:51   

Z klapą sprawdzę jutro.
Dzisiaj prawą stronę tyłu przebadałem - i kratka wentylacyjna sobie latała luzem pomiędzy blachami... Wpięcie niestety nie pomogło :P

Potencjalnie typuję w tej chwili pękniętą sprężynę (choć jak wymieniałem amorki to je przeglądałem), łączniki, hamulce lub wyrobioną tuleję przy mocowaniu zwrotnicy do górnego wahacza.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2010, 21:15   

xor napisał/a:
wyrobioną tuleję przy mocowaniu zwrotnicy do górnego wahacza.
Jeżeli by tak bylo wtedy bez problemu dałbys rade poruszyc ramieniem wachacza i bedzie on sie poruszal/slizgal po tulei od jednego brzegu mocowania do drugiego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2010, 22:06   

xor napisał/a:
kratka wentylacyjna sobie latała luzem pomiędzy blachami...
U mnie kiedyś też.
xor napisał/a:
Wpięcie niestety nie pomogło
U mnie też nie :D
xor napisał/a:
Potencjalnie typuję w tej chwili pękniętą sprężynę
Też tak kiedyś myślałem, ale sprawdziłem i u mnie sa całe.
xor napisał/a:
łączniki
U mnie nowe YAMATO.
xor napisał/a:
hamulce
Klocki OK, brak jakichkolwiek luzów na zaciskach. Hamowanie hamulcem zasadniczym jak i ręcznym nie powoduje zaniku stukania.
xor napisał/a:
wyrobioną tuleję przy mocowaniu zwrotnicy do górnego wahacza
Dzisiaj sprawdzałem i tuleja jest jak nowa, guma nawet nie jest naderwana.

Także działamy dalej...
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 17-02-2010, 23:21   

To stukanie u Was to może gumki na tylnym stabilizatorze? ciężko luz na nich wyczuć, można spróbować odkręcić łączniki i wtedy pobujać autem. same gumki to niewiele ponad 50PLN, wymiana wymaga cierpliwości bo łatwo poukręcać śruby a nie ma dostępu za bardzo żeby później wiercić
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2010, 23:29   

Psikus napisał/a:
To stukanie u Was to może gumki na tylnym stabilizatorze?
Brak jakiegokolwiek luzu u mnie.
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 19-02-2010, 14:09   

Hugo napisał/a:
Brak jakiegokolwiek luzu u mnie.
no i własnie tutaj pies jest pogrzebany, bo na tych gumkach jest cholernie ciezko wyczuć luz, a po zdemontowaniu okazuje się że stabilizator jest wytarty a gumka w środku jajowata. Natomiast po wymianie nastaje...cisza... :D
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2010, 14:18   

Psikus napisał/a:
no i własnie tutaj pies jest pogrzebany, bo na tych gumkach jest cholernie ciezko wyczuć luz, a po zdemontowaniu okazuje się że stabilizator jest wytarty a gumka w środku jajowata. Natomiast po wymianie nastaje...cisza...
Ciekawe. Bardzo łatwo mogę to sprawdzić, gdyż stuki powstają już przy delikatnym naciśnięciu na klapę bagażnika z lewej strony, więc odkręcę stabilizator całkowicie i po naciśnięciu wszystko będzie jasne :)
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2010, 15:38   

Czyli Hugo rozumiem, że jeszcze nie sprawdzałeś tulei w wahaczach ?
Z forum wychodzi, że to najpewniej one, ale... dlaczego u WSZYSTKICH akurat po lewej stroni ? To po prawej statystycznie częściej powinny padać, bo więcej dziur przy skraju drogi jest.

Łączniki jeśli masz nowe odpadają przecież, chyba że to sam drążek stabilizatora i jego mocowanie się tłucze...
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2010, 18:16   

xor napisał/a:
Czyli Hugo rozumiem, że jeszcze nie sprawdzałeś tulei w wahaczach ?
Nie sprawdziłem tylko tulejek wahacza górnego (tych dwóch przy karoserii) oraz tej na wahaczu wzdłużnym dolnym, która jest od przodu auta (nie przy zwrotnicy). Reszta tulei jest OK.
xor napisał/a:
To po prawej statystycznie częściej powinny padać, bo więcej dziur przy skraju drogi jest.
No właśnie.
xor napisał/a:
chyba że to sam drążek stabilizatora i jego mocowanie się tłucze...
Sprawdzę to.
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 20-02-2010, 23:45   

Hugo napisał/a:
Bardzo łatwo mogę to sprawdzić, gdyż stuki powstają już przy delikatnym naciśnięciu na klapę bagażnika z lewej strony, więc odkręcę stabilizator całkowicie i po naciśnięciu wszystko będzie jasne :)
dokładnie tak jak piszesz. Jeśli problem tkwi tam, to po odkręceniu łączników powinna byc cisza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.