| Strajk!!Więcej Mocy dla TD!! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | e-gen   moderator
 
  
 Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 11 Gru 2005
 Posty: 590
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 12:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | mówiąc o imponujących osiągach TDi, nie zapominajmy o pierwszej literce tego skrótu ...   bo benzyna w turbo też ma inną charakterystykę
   
 A tak wogóle to najlepsze są silniki dużej pojemności i jedynie lepsze od nich są silniki  jeszcze większej pojemności
   |  
				| _________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dajcie spokój - bijecie pianę.... |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przyczlapus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 12:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Uturbioną benzyną to jeździłem tylko Renówką jakąś starą 16-- turbo ładnie dawała wsyzstkie gt golfy i tym podobne wciągała jak nic...tylko jat to się nazywało nie moge sobie przypomnieć..... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 13:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | kurde nakreciliscie mnie... kolejny raz lza sie w oku kreci ze pod maska nie mam 2.5 V6   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przyczlapus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 13:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | maniakowy,  albo 3,0 V6     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 13:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | edit - artur - pisales jakis czas temu, ze cieszysz sie, ze aso skody jest otwarte do polnocy, bo te fabie sie tak strasznie sypia (chyba na mkp tak pisales) | 
 
 octavia, octavia nawet dzis ja zaprowadzilem na remont skrzyni
 fabia jest niezniszczalna, jak do tej pory
 
 piszecie wszyscy ze diesle sie psuja itd., a benzyny nie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wichura1   moderator mitsumaniak
 download manager ;)
 
  
 Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 105 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 3021
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak zwykle dyskusje w stylu: co lepsze? Windows czy Linux, Intel czy AMD, Nvidia czy ATI.      Jak się dba o samochód i nie tankuje na gównianych stacjach to będzie jeździł długie lata niezależnie jakiej marki i z jakim silnikiem. |  
				| _________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony).
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TommiCrazy   Forumowicz
 VR-4 LIFE
 
 Auto: UKOCHANE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 07 Cze 2005
 Posty: 903
 Skąd: Alderley Edge UK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 00:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek...... 16 letnie renault5 z malutenikim  1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas
   
 
 dobrze ktos to nazwal...ubijanie piany
 |  
				| _________________ Galant E38A GLSI 4x4
 Starion Turbo widebody 2.0T
 GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 07:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | TommiCrazy napisał/a: |  	  | mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek...... 16 letnie renault5 z malutenikim  1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas
   
 | 
 
 mowisz ze stare renault twojego kumpla po tuningu ma taki czas.....pomysl co takie bmw po tuningu potrafi zrobic
   
 ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 08:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | arturro napisał/a: |  	  | ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow | 
 I mają większą sprawność niż benzyniaki.
 
 Mnie tylko dziwi zacięcie benzyniarzy w najazdach na diesla.
 
 popatrzcie na to z innej strony - jedzie?
 TAK
 zużywa paliwo?
 TAK
 ma miejsce dla pasażerów?
 TAK
 Bagażnik
 TAK
 No to jest to samochód osobowy.
 
 Jakiej marki?
 A co kogokolwiek mogą obchodzić czyjeś prywatne preferencje? Wydaje swoją nie cudzą kasę to kupuje to co się mu podoba. Jednemu KIA drugiemu Peugeot trzeciemu jszcze Toyota.
 
 To nie powód do marudzenia. I udowadniania że to Misiek jest the best. Bo jest dobry ale the best to są RR. <-przykład.
 
 Już dość. Tym bardziej że to OT. Moderator do roboty - wydzielić i dołaczyć do wątku benzyna czy diesel.
 
 Ale JUŻ
   |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | e-gen   moderator
 
  
 Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 11 Gru 2005
 Posty: 590
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 09:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hubeeert, oczywiście że nie chodzi o "bicie piany" i przekomarzanie się kto kogo objedzie, tylko o wylistowanie wad i zalet benzyny i diesla.
 
 ... bo prawie takie samo... robi wielką różnicę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | shovel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 10:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja tylko o wytrzymałości niby wyżyłowanych diesli - mam przykład - 2.5 TDi z Passata B6 - który ma obecnie coś ok. 610 tyś km przebiegu. bez remontu. Turbiny rzeczywiście padały, ale przy tym przebiegu były wymienione 2 razy i raz regenerowana, przy czym mój wujek totalnie się nie przejmuje zaleceniami o chłodzeniu turbiny... a pierwsze 3 lata auto przejeździło w jego wypożyczalni. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 10:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | DORIAN JEDNA JASKÓŁKA WIOSNY NIE CZYNI   Twój wujek jest debeściak. Jego Pasek jest debeściak.
 
 A w moim TDI padła turbina przy 40000km a teraz przy 105000 koło zamachowe się rozleciało.
 
 Daj spokój.
   |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przyczlapus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 11:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Także jak widać są plusy są minusy nic tylko kase wykładac kupować wymarzone TDi bądź V6 i śmigać po świecie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gondoljerzy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2006, 13:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niech puknie się w czoło ten, który porównuje silnik wolnosący do silnika doładowanego i przy tym w domyśle zapomina że ten drugi jest na DOPINGU. Proszę porównywać wolnossące diesle do wolnossących benzyn...
 i doładowane diesle do doładowanych benzyn. Wtedy będzie sprawiedliwie.
 Pomyslcie o rzeczywistych kosztach wyprodukowania nowoczesnego turbodiesla, jego mega-precyzyjnej aparatury wtryskowej, sprężarki itp. Porównajcie ceny wolnossącego 1,6 100KM i nowoczesnego turbodiesla podobnej mocy. Jestem ciekawy ile tak naprawdę kosztuje wyprodukowanie jednego i drugiego, bo ceny w salonie niekoniecznie to odzwierciedlają. Polityka firm jest taka, że cenowo promuje się rozwiązania ekologiczne.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |