Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciezko pali..
Autor Wiadomość
Piter
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 12:03   Ciezko pali..

Witam. jestem nowy na forum. moj tata ma problem z Miskiem. auto bardzo trudno zapala.trzaba sie troche nakrecic rozrusznikiem.przedtem palil na dotyk.wyglada to tak jakby cofalo sie paliwo.gdzie szukac przyczyny?
Z gory dzieki za pomoc.
 
 
Alladyn
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 14:34   

a świeczki sprawdzaliście??
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 06-09-2006, 14:49   

Sprawdz tak jak kolega wspomnial swiece zarowe, a ponadto czy czasem uklad paliwowy nie jest zapowietrzony.
Swiece sprawdzasz miernikiem miedzy gwintem zasilania swieczki a blokiem powinna byc bardzo mala rezystancja. Jakby sie ktoras spalila to pamietaj ze tam orginalnie ida swiece 6 V a nie 12 V czy tez 11 V. Jakby co mam namiary na dobre zamienniki.

Odpowietrznie ukladu zrobisz wykrecajac srubke umieszczona przy pompce nad filtrem paliwa w komorze silnika. Trzeba pompowac az przestanie wydostawac sie powietrze. Jak uklad jest zapowietrzony to pompka bedzie lekko chodzic bez oporu az do momentu wypchania powietrza. Co jeszcze warto sprawdzic - statyczny kat wtrysku. Powinien on wynosic 7 st po GMPT.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Piter
[Usunięty]

  Wysłany: 06-09-2006, 19:00   

Wielkie dzieki Sampler
odpowietrzylem układ i pali jak nalezy. rezystancja świeczek bardzo mała.dziwi mnie tylko dlaczego przy poprzedniej zmianie filtra paliwa sie nie zapowietrzyl.chyba mialem po prostu szczescie :)

[ Dodano: 08-09-2006, 12:27 ]
za wczesnie sie pochwalilem ze auto naprawione. caly czas sie zapowietrza. nie ma sladow ropy pod samochodem,wiec bede musial przejrzec przewody paliwowe na calej dlugosci.
A jest tam jakis zawor zwrotny przy pompie wtryskowej??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.