Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o pomoc w dobraniu częsci do 2.0 v6
Autor Wiadomość
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-02-2010, 08:11   Prośba o pomoc w dobraniu częsci do 2.0 v6

Witaam. Od wczoraj jestem posiadaczem E54A 2.0 v6.
Po poranne wizycie w serwisie mam listę rzeczy do zrobienie:
- amortyzator lewy przód
- tarcze h-ca
- hamulec reczny
- olej i filtry
- klocki
- katalizator ( coś tam trzeba wspawać podobno )

Nie mam pojęcia jakie części kupić.
Więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc, podanie linków do konkretnych aukcji czy też stron z produktami.

W jaki olej się zaopatrzyć i jakie filtry?

Tak w ogóle to po 400km w trasie mogę powiedzieć że autko jest ciekawe i dość wygodne.

Ewentualnie proszę o sugestie co wymienić od razu żeby nie mieć problemów. Co byście sami wymienili w swoich zaraz po zakupie?
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-02-2010, 08:29   

amortyzatory od KYB
tarcze hmm... ja mam tanie dość nipparts i jestem zadowolony ale może ktoś zaproponuje coś lepszego
klocki polecam ATE
Oleje no tu każdy ma swoją własną opinie ale lał bym pół syntetyk bo na pełny syntetyk bym się nie pchał bo ledwo co stałeś się posiadaczem galanta i jeszcze nie jesteś w pełni obeznany z jego stanem :D

co do wymian po zakupie to trzeba pomyśleć nad rozrządem :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-02-2010, 14:51   

Rozrząd pasek Mitsuboshi, napinacz hydr. oryginał, rolki NSK/NTN/KOYO Japan - 650 zł (potrzebna jest dokładana data produkcji auta)
Filtr oleju + paliwa 45 zł Japan Line
Filtr powietrza K&N 217 zł
Amort. przód KAYABA Excel-G 199 zł/szt.
Amort. tył KAYABA Excel-G 179 zł/szt.

Dostałem od pewnego sklepu taką ofertę... co o niej myślicie

Klicki twr a tarcze brembo juz zamówilem.
Na angielskiej stronce wyczytałem że dobra opcja.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-02-2010, 15:26   

Filtry ok amortyzatory Kayaba to w skrócie KYB które poleciłem co do rozrządu nie wiem niech koledzy dopiszą co o tym sądzą bo słabo w tym temacie akurat siedze
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 22-02-2010, 15:34   

gabriel86, w sprawie tych części zadzwoń do sprzedawców polecanych na forum. Zobaczysz jaką cenę Ci zaproponują. Z zapytaniem o ceny polecam zadzwonić do:
1. Marek Malik- tel. 422154402,
2. Mateusz Hanżek- tel. 608480212.
Dają dobre ceny na części, fachowa porada i dobór...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-02-2010, 17:03   

gabriel86 napisał/a:
Filtr powietrza K&N 217 zł

Czy potrzebny Ci sportowy filtr?Zwykły kupisz za 40 zeta.
Klocki i tarcze kupiłeś dobre :)
_________________

 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 22-02-2010, 21:39   

do rozrzadu dobrze by bylo jeszcze doliczyc pompe wody...np GMB ok 130-160 zł zalezy gdzie i jak...

[ Dodano: 22-02-2010, 21:51 ]
gabriel86 napisał/a:
- amortyzator lewy przód

tu chyba nie trzeba wspominac ze jednego nie ma sensu wymieniac... :wink:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-02-2010, 23:47   

Po dzisiejszych wieczornych jazdach testowych :) :
- do zrobienia geometria bo zostawia nierówne dwa ślady i sciąga
- rozrząd ma przejechane 50k . Wymieniać?
- Przy hamowaniu ze 140 i więcej... pulsowanie silne kierownicy
- Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne?
- czy jest opcja kupienia lamp przednich, nowych? Patrzyłem na allegro to jakieś używki same. ( u mnie lewa słabo świeci a prawa trochę lepiej ale badań nie przeszły , po za tym w trasie w nocy masakra )
- antenka :(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-02-2010, 23:53   

gabriel86 napisał/a:
- rozrząd ma przejechane 50k . Wymieniać?
Jak świeży zakup a auto robisz dla siebie, lepiej wymień, no chyba ze auto z pewnej reki i wiesz co było wsadzone do środka

gabriel86 napisał/a:
- Przy hamowaniu ze 140 i więcej... pulsowanie silne kierownicy
Tarcze hamulcowe do wymiany

gabriel86 napisał/a:
- Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne?
Powinna sie utrzymywac w połowie skali

gabriel86 napisał/a:
- czy jest opcja kupienia lamp przednich, nowych?
oczywiście zamienniki (do 200zł za szt.), albo oryginały (kosztowne)

gabriel86 napisał/a:
- antenka
Jeżeli tylko maszt to mozna wymienić, jeżeli cała to musisz sie troszke wykosztowac
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
maly91 
Mitsumaniak

Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-02-2010, 00:05   

gabriel86 napisał/a:

- Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne?

Wydaje mi się że to normalne, u mnie też tak jest.
Ja bez zasłoniętej całej chłodnicy w temperaturze jaka teraz na dworze panuje nie miałbym szns na rogrzanie silnika do odpowiedniej temperatury...... Latem nawet przy zamykaniu obrotomierza przed zmiana biegu temperatura nie rosła i wentylator się nie włączał..... wszystko mam sprawne bo przy cieplejszym dniu jaki był wczoraj przy mocnym butowaniu na autostradzie, temperatura wzrosła mi ponad połowe i wentylator się włączył, przypominam tylko że mam cała chłodnice zasłoniętą, zatrzymałem się i wyciągnałem karton z chłodnicy to po chwili ciągle miałem temperature na 1/4 skali przez cała podróż...... A tak nie zakładając nowego tematu, czy w galu po zgaszeniu silnika, wentylator powinien chwile jeszcze pochodzić? Bo u mnie wyłącza się równo z silnikiem.
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-02-2010, 07:38   

Dzięki z pomoc, dzisiaj jade regulowac stag'a i przyjezdzają tarcze i klocki.
Nie wiem jak z tym wentylatorem... u mnie jeszcze się nie włączał, ( w polonezie pracował jakieś 15 minut po wyłączeniu auta :D ).

Kolejne pytanie, czy wymieniając amorki, można od razu wymienić sprężyny czy to zbędny temat?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-02-2010, 09:03   

gabriel86 napisał/a:
czy wymieniając amorki, można od razu wymienić sprężyny czy to zbędny temat?

Można , ale po co? ( dodatkowy wydatek)spreżynę wymieniasz wtedy gdy jest pęknięta. Jeśli uważasz że siedzi za nisko można dać do rozciągnięcia
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-02-2010, 10:16   

jak Ci się nudzi to ja bym polecił lepiej odłożyć trochę kasy i na lato przeznaczyć ją na konserwacje kielichów i nadkoli bo lubi je rdza atakować a sprężyny nie ma po co
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-02-2010, 13:08   

gabriel86 napisał/a:
- do zrobienia geometria bo zostawia nierówne dwa ślady i sciąga


Miejmy nadzieję, że to kwestia regulacji, bo 2 nierówne ślady to już poważny problem....
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-02-2010, 13:25   

maly91 napisał/a:
czy w galu po zgaszeniu silnika, wentylator powinien chwile jeszcze pochodzić?
Nie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.