Prośba o pomoc w dobraniu częsci do 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 23-02-2010, 16:27
|
|
|
maly91 napisał/a: | zatrzymałem się i wyciągnałem karton z chłodnicy to po chwili ciągle miałem temperature na 1/4 skali przez cała podróż | to chyba jednak cos nie jest sprawne...dziwne ja sie nie bawilem w zadne kartony a zeby wskazówka doszla do polowy skali nie musze nic robic tylko jechac(oczywiscie nie zamykam obrotomierza na zimnym silniku, zreszta nigdy nie musze tego robic zeby osiagnac "pion" na skali)....pare minut i juz czy jest -20 czy 0... |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2010, 16:40
|
|
|
k@rol napisał/a: | to chyba jednak cos nie jest sprawne... | Standardowo termostat do wymiany. |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:08
|
|
|
k@rol napisał/a: | (oczywiscie nie zamykam obrotomierza na ZIMNYM silniku |
Tak dla wyjaśnienia..... też tak nigdy nie zrobiłem i nie mam zamiaru.
Hugo napisał/a: | Standardowo termostat do wymiany. |
Czyli przez przypadek dowiedziałem się co musze wymienić |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:24
|
|
|
Hmm... tzn na stacji powiedzieli że:
" opony się nierówno zdzierają, ponieważ jest coś z geometrią i nierówno są koła przednie zwględem tylnych"
Nie wiem o co chodzi, ale chyba nie będzie problemu. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-02-2010, 10:50
|
|
|
gabriel86, może auto jest po poważniejszym wypadku? Próbowali coś ustawiać w geometrii? |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-02-2010, 19:37
|
|
|
Jeszcze nie, narazie mam problem z przewodami WN, zadzwoniłem pod podany numer do all-parts czy coś takiego i zamówiłem pare rzeczy ( amory, kompletny rozrząd, wszystkie filtry, klocki , tarcze, uszczelki, świece i kable) i jakoś tak dziwnie, bo wszystko pasuje a kable nie... inne końcówki mają, czy ktoś może wie o co chodzi? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-02-2010, 20:20
|
|
|
najpierw zrób geometrie a potem będziesz w niego inwestował żeby przypadkiem nie wyszło że coś poważnego |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2010, 18:54
|
|
|
Nareszcie dostałem kable.
Nowe kable, nowe świece... regulacja staga, teraz mieszanka jest bogatsza i wtryski zsynchornizowane. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-02-2010, 21:00
|
|
|
jak masz pytania to pisz tu jeżeli masz zamiar się chwalić wymianami polecam założyć temat o swoim miśku w dziale nasze miśki i dać pare fotek na pewno wszyscy z chęcią zobaczą Twój nabytek |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-02-2010, 14:29
|
|
|
gabriel86, polecam zrobić tak jak napisał Wszyc, bo robi się już OT. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-03-2010, 08:45
|
|
|
Witaaaam
Wczoraj odebrałem auto ze stacji diagnostycznej.
Geometria ustawiona , zbieżność ok.
Amorki kyb nowe . Niesamowita zmiana w prowadzeniu.
Został tylko rozrząd, wszystko leży tylko zamontować trzeba.
Mam prośbę. Ktoś może mi napisać ile może kosztować wymiana paska, rolek, uszczelniaczy, pompy wody ? W dwóch warsztatach kolesie powiedzieli mi że na moich częściach nie zrobią bo nie mają pewności czy dobre. Powiedziałem im że na 100% z Japonii do tego modelu i tego motoru... a oni? Nie nie nie. Perfidna chęć zarabiania na sprzedaży części klientom. O właśnie, ile może kosztować taka wymiana?
Z góry dzięki za odpowiedź Miłego weekendu
Pzdr Gab |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 06-03-2010, 16:18
|
|
|
ok.200zł po znajomości, bez 300-400zł |
|
|
|
 |
|