  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E39A 4WD 2.0] dolot, szczelnosc moze zapłon?? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-02-2010, 23:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no tak     , sorki, ale nie mam już pomysłów...      zostało jeszcze podpięcie kompa i monitorowanie parametrów w czasie jazdy, może to coś pomoże, a przynajmniej wskaże kierunek w którym trzeba podążać za przyczyną tego zachowania auta. | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kamils [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2010, 13:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przepływomierz załozylem wlasciwy dla tego modelu bez zmian    jeszcze cewki niezmieniałem mam zamiar sprawdzic Power transistor przy zmianie cewki tak jak w manualu opisane bo wtyki sprawdzałem zreszto wszytkie wtyki(kostki ,złacza) sprawdzałem i wszytko z nimi okej
 
co do cewki to pisałem posta o tej cewce ale nikt nieodpisał:/
 
na 1 i 3 cylindrze lampa strobo mryga bardzo szybko  ,a na 2 i 4 wolniej niewiem czy tak ma byc, ale dlamnie to jest dziwne  tym bardziej ze 1i4 to jedna para cewki a 2i3  druga para cewki 
 
 
I co to jest MFI (mała puszczeczka) i do czego słuzy  wiado moze ze z wtryskiem zwiozane, nigdy otym nieczytałem na forum i niespotkałem, moze z tym cos nietak  kazdy pisze zawsze kondensatory i ECU a otym nic | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2010, 14:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | MFI może być skrótem od "Multipoint Fuel Injection" czyli wychodzi na to, że ma to coś wspólnego z wtryskiem paliwa... Co do tych impulsów na lampie stroboskopowej to tak jak piszesz, powinny wszystkie jednakowo migać. Przyczyną mogą być kable lub świece, ale to można wykluczyć u Ciebie, więc pozostają ewentualnie cewki. | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kamils [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2010, 17:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               włansie MFI tez sprawdze miernikiem tak jak podaje servisuwka, ale jak znam zyce pewnie okej bedzie. 
 
 
[ Dodano: 24-02-2010, 17:13 ]
 
...zeby ktos u siebie lampa strobo sprawdzil jak mryga na kazdej swiecy...prosze. 
 
 
[ Dodano: 24-02-2010, 20:19 ]
 
MFI juz wiem do czego to słuzy ,niema to nic wspólnego z moim problemem.
 
 
...wymiana cewki-bez zmian.
 
w zasadzie to juz wszystko zostało zmienione... ręce opadają | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |