Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasnący silnik
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2010, 21:21   

no własniemc, jak sprawa????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 10-02-2010, 22:07   

Sprawa stoi w miejscu przez naszą wspaniałą pocztę która potrafi dość długo przetrzymywać przesyłki zanim postanowi oddać je w ręce właściciela :evil: .
Więc narazie czekam z nadzieją że poczta się nademną zlituje i przyśle mi paczke.

[ Dodano: 15-02-2010, 20:05 ]
Poczta jednak jest ok bo i tam na szczęście pracują MM (dzięki stary alfer).Przesyłka dotarła. Praktycznie zaraz po jej otrzymaniu wymieniłem krokowca i ku mojej radości ładnie odpalił, wszedł na obroty i ładnie na nich trzymał więc przyszedl czas na przejażdżkę... i tu niestety okazało się że auto samo jedzie gdy puszczałem gaz. Gdy puszczałem , dajmy na to na 2400 obrotów gal sobie na nich zostawał i jechał jak gdyby nigdy nic przed siebie. Gdy znowu dojeżdżałem do swiateł, stawałem ciągle trzymając go na biegu to obroty wchodziły na jakieś 850 a po chwili nagle wskakiwał na 2200 by po chwili znowu spaść na 850 :!: :!: :?: O co chodzi?? Lewe powietrze czy co?? Nie wiem wogóle co to się stało i jak się za to zabrać. :evil:
Jedyne co wychodzi na plus to to że auto po wymianie ma jakby więcej mocy.
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 16-02-2010, 20:57   

mc, wyciągnij krokowca, rozkręć go i troche poczyść, powinn pomódz, może się główka zacina
 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-02-2010, 22:39   

Wyczyściłem dzisiaj porządnie mój stary krokowiec i jutro go zamontuje ponowie zamiast tego kupionego.Jeżeli się wszystko uspokoi to będzie znaczyć że ten kupiony jest w jeszcze gorszym stanie niż mój i bardzo szybko wróci do poprzedniego właściciela. I przy okazji zmierze w obydwóch napięcie na pinach.

Taka pierdółka a tyle zachodu...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-02-2010, 22:43   

mc, restartuj komputer.Jak by miał lewe powietrze,to by nie miał mocy.Dziwna sprawa z tym krokowcem,bo nie było oznak jego defektu.Popsuł się w raz z wymianą sprzęgła.Ja bym to wszystko jeszcze raz porządnie oglądnął :)
_________________

 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-02-2010, 22:56   

Oczywiście po wymianie zresetowałem kompa i uczyłem obrotów (tak na wszelki wypadek).
Nad sprzegłem (niby wszystko ok ale...) jak i skrzynią się zastanawiałem i najprawdopodobniej zdecyduje się na jakiś remoncik mały bo akurat wpadło mi dodatkowe parę złotych.Ale to grubsza sprawa i muszę się rozglądnąć za jakimś porządnym człowiekiem od skrzyń.
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-02-2010, 15:00   

moj jak robi tak jak twoj to poprostu zdejmuje kleme na pare minut , zapinam , wlaczam stacyjke, pogasna kontrolki, odpalam auto
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 17-02-2010, 15:55   

mc, możesz zrobić tak jak ja kiedyś - zepsół mi się krokowy, kupiłem drógi, po 1m-cu zepsół się drógi tylko że na obudowie - odpadła główka, wkurzyłem się złożyłem z dwóch jeden i śmigał jak nóweczka :D (dalej go trzymam - na zapas, jakby w tym Misiu kiedyś padł)
 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 20-02-2010, 17:40   

Trochę ostatnio powalczyłem, sklecałem z dwóch jeden i inne kombinacje i powiem że nie jest źle. Czasem podbija obroty, czasem też sam jedzie ale jakby coraz rzadziej,tak jakby się przyzwyczajał do tego(??!). Wiec na razie zostawiam jak jest a jak się nić nie zmieni to znowu szukam nowego i tyle. Dzięki chłopaki za pomoc.
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-02-2010, 09:13   

warto też sie przyjrzec tym z 2.0 i sklecić z nich działający
_________________
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-02-2010, 21:56   

Cóż dowale jeszcze parę zdań na ten temat.Tak się zastanawiałem i z tego co mi się przypomniało to gdy kupowałem auto od Michała to powiedział mi że kiedyś była czyszczona przepustnica więc pewnie były ustawiane obroty.I tak sobie wymyśliłem że skoro były ustawiane te TPSy i inne na uszkodzonym krokowcu to teraz na sprawnym( ten kupiony jest ok bo mierzyłem napięcie i jest idealne a na starym na dwóch było ok a na jednym nic) będą się działy różne dziwne rzeczy. I teraz moje pytanie czy idę dobrym tropem?? Wybaczcie mi, jak to co napisałem to jakieś głupoty bo nie za bardzo chce ruszać TPS bo w sumie nie wiem jak się za to zabrać więc chciałbym żeby ktoś potwierdził, ewentualnie napisał że wymyślam jakieś głupoty zanim zacznę przy tym grzebać.
Bo szczerze mówiąc to ja już nie wiem co to może być, wszystko inne wykluczyłem.Wyczytałem również błędy ECU i takowych brak.
Proszę was o wyrozumiałość i pomoc bo ja już nie wiem co robić z tymi bezsensowną samoistną jazdą samochodu :(
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 28-02-2010, 10:36   

nie wiem czy to może mieć związek, jedyne z czym mam doświadczenie to to ze kiedyś jako początkujący posiadacz Gala przestawiłem TPS i auto zwariowało doszczętnie.
Niestety sam nie potrafiłem go ustawić i ustawiali mi kolesie od elektroniki samochodowej, niby im to zajeło 30sek ale trzeba wiedzieć jakie muszą być wartości, po ustawieniu TPS-ów auto wróciło do normy - bjawy to: spadek mocy o jakieś 100KM, szarpanie, check engine palił się aż w oczy raziło, silnik robił co chciał.
Jak masz kogoś albo wiesz jak je sprawdzić czy są dobrze ustawione to warto spróbować czas to kilka sekund a kolejna wątpliwość może być rozwiana.
Jak juz przestaniesz mieć pomysły to daj znać prześle Ci swojego krokowca - ale tylko do sprawdzenia heheh :mrgreen: i wtedy będzie wiadomo czy to aby napewno problem leży gdzieś w tych okolichach
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28-02-2010, 17:11   

mc napisał/a:
ten kupiony jest ok bo mierzyłem napięcie i jest idealne a na starym na dwóch było ok a na jednym nic)


:wink: nie bądź taki pewny tego że ten krokowiec jest sprawny .... sam miałem problemy z gaśnięciem silnika/obrotami i wiem że po sprawdzeniu krokowca wszystko było git ...... ale nadal silnik gasł .... dopiero po podmiance krokowca z Colta CJ0 ( mojej mamy ) zdałem sobie sprawę z tego że mój krokowiec który sprawdzałem i byłekm pewny tego że jest dobry okazał się zepsuty ..... silnik przestał gasnąć , obroty się wyrównały ........ weź to pod uwagę :wink:

a co do tych TPS-ów nic tam nie ruszaj .... sam popełniłem ten błąd , silnik zaczoł mi wariować ...
frost83 napisał/a:
check engine palił się aż w oczy raziło, silnik robił co chciał.
dokłanie tak jak napisał frost83, , zacząłem grzebać i ustawiać .... potem 3 godziny z miernikiem i co chwila sprint do kompa lukać na forum jakjie powinny być napięcia .... nie polecam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-02-2010, 19:37   

Myślę,że TPS może być przyczyną przygasania silnika,ale nie wysokich obrotów.
Moim zdaniem,albo krokowy,albo lewe powietrze dostaje. :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.