[E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie |
Autor |
Wiadomość |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 28-02-2010, 13:33 [E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie
|
|
|
Witam,
mam okazję wymienić silnik w moim miśku 1.8 na gaźniku na 1.8 z mazdy 323 F 1.8, 130 km na wielopunkcie.
Co o tym sądzicie ? czy taka operacja jest warta zachodu ? |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-02-2010, 18:52
|
|
|
Krótko i na temat: nie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 30-04-2010, 10:29
|
|
|
A coś z podobnej dziedziny.Silnik 4G63 8 zaworowy,jakie problemy wystapią przy zamontowaniu 16zaworowego też 4g63.Mój pada a z 8 z 92 roku jakoś problem.Jeżeli ktoś chętny z radą to moje gg11583393.Dzięki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:40
|
|
|
Przede wszystkim wiązka elektryczna od komputera do silnika.
Inny komputer, łapa przy rozrządzie, przednia łapa, master relay. To tak z podstaw na szybko
Jak chcesz szczegóły to dzwoń: 510 607 035. Ja zrobiłem u siebie takiego swapa i teraz kończę silnik. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2010, 18:48
|
|
|
Jeżeli masz finanse , zapał i chcesz mieć jedynego w swoim rodzaju Galanta to czemu nie.
Uważam że zrobił byś coś ciekawego. Mój kuzyn pare lat temu też został napiętnowany by nie przerabiać
garbusa koszty ... ble ble ble niby nie wart ble ble kto ci za niego później zapłaci blee i inne takie ale on sie uparł wsadził do garbusa silnik od audi 2.8 v6 zrezygnował z tylnych siedzeń wpompował kupe kasy i swojego cennego czasu ale efekt był porażający. vWozidełko nie dawało i nie daje do tej pory nikomu szans na światłach Więc chlopie przerabiaj daj nowe życie tej furze wsadź kupe kasy i bądź dumny ze swojego dzieła ps: nie zapomnij zmienić hamulce bo te stare miśki mają raczej spowalniacze niż hebelki ;P |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
oran
Forumowicz Mitsu

Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 05-05-2010, 21:18
|
|
|
Jakbyś przeszczepił jakieś monstrum do niego to by było zacnie, tak to wiesz, fajnie ale nie zupełnie. Z drugiej strony pewnie na takim czymś (jak dobry silniczek akurat) to dłuuugo pośmigasz, a i możesz sobie go wyremontować i wszystko co chcesz, bo masz go przecież "na widelcu". |
|
|
|
 |
|