Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Diagnostyka popychacza stetoskopem w DC, gdzie?
Autor Wiadomość
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 02-03-2010, 13:24   Diagnostyka popychacza stetoskopem w DC, gdzie?

Ostatnio dowiedzialem sie, ze jak klepie popychacz to niekoniecznie wymiana calosci w motorze-jak do tej pory wszyscy polecani mechanicy (Ci "grupowi" tez) to typowi "wymieniacze" co to kaza wymieniac caly komplet popychaczy a tym czasem przy uzyciu stetoskopu warszatowego da sie wykryc ktory to (z 24 sztu ;-) ) Podobno...
Czy ktos zna lokalizacje w DC albo okolicach gdzie mechanior moze powiedziec, ktory (ktore) dzwonia i trzeba je wymienic?

PS' Wkurza mnie, ze motor pracuje jak typowy "klekot" :-/
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-03-2010, 13:55   

Wadliwy popychacz znajdziesz przy odpowietrzaniu. Po prostu nie bedzie trzymal cisnienia. Gorzej z takim co raz stuka a raz nie. Stetoskopem mozna nakreslic na ktorym cylindrze stuka ale ktory z nich to juz raczej sie nie da
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 02-03-2010, 13:57   

sampler napisał/a:
Wadliwy popychacz znajdziesz przy odpowietrzaniu. Po prostu nie bedzie trzymal cisnienia. Gorzej z takim co raz stuka a raz nie. Stetoskopem mozna nakreslic na ktorym cylindrze stuka ale ktory z nich to juz raczej sie nie da


Raz stuka a raz nie...podobno "magicy" od tego ustrojstwa potrafia wskazac nawet ktory....
Wiec poki co szukam.
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2010, 18:46   

Również jestem za metodą wyjąć, pomacać. Notabene, sam tak robię. :) Stetoskopem wybadasz obszar.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.