Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Zółte swiatelka co zrobic??
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-03-2010, 23:59   

http://www.allegro.pl/ite...xtra_light.html

A te lepiej nie świecą? Tylko że te są 55W a nie 51W? Ja mam w swoim jakieś premium philipsy (tyle że H4) i moim zdaniem świecą fajnie.
 
 
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-03-2010, 10:15   

mozliwe ze swieca, ale szybciej sie przepala, kiedys bylem na "szkoleniu";) u jednego z dostawcow i min jakis koles z osrama gadal o zarowkach, w sumie to srednio mi sie chcialo tego sluchac, ale to co zapamietalem to bylo wniej wiecej tak ze, zarowki ktore swieca mocniej szybciej sie zuzywaja (nie pamietam daleczego chodzilo chyba o ten "drucik" swiecacy, swieci on mocniej ale szybciej sie przepala), a chodzi o to ze wszystkie zarowki sa takie same (maja te same parametry) czyli w naszym wypadku 51W/12V czyli skoro moc taka sama napiecie pradu takie same to roznica nie jest w tym miejscu tylko na "druciku"... kolaejna spraw to jakosc zarowki a chodzilo o precyzje wykonania... chinszczyzna jest tania bo tam zarnik nie zawsze jest umieszczony idealnie (pdobno precyzyjne uzadzenia do produkcji zarowek sa kolosalnie drogi, mozliwe ze to tylko glupawe wytlumaczenie tak wysokich cen osramow ;) ), a to spowoduje ze widmo swiatla moze sie zle ukladac a co za tym idzie mimo ze moze to i mocniej sieci ale co z tego skoro krzywo, czyli ze niby prawa powinna oswietlac pobocze, a swieci krzywo i np za mocno w lewa strone.... tyle torii, jak to sie przeklada na praktyke to nie wiem :D
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2010, 10:19   

Radassss napisał/a:
nie pamietam daleczego chodzilo chyba o ten "drucik" swiecacy, swieci on mocniej ale szybciej sie przepala), a chodzi o to ze wszystkie zarowki sa takie same (maja te same parametry) czyli w naszym wypadku 51W/12V czyli skoro moc taka sama napiecie pradu takie same to roznica nie jest w tym miejscu tylko na "druciku"...

Już pisałem - żarówka jest przeVatowana. Zapinasz żarówkę na 10V do 12V i świeci jaśniej. Ale krócej :)
 
 
 
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-03-2010, 10:26   

a moze byc :D
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-03-2010, 10:28   

No tak tylko że te Ostramy ogólnie mają taką oponie szybko palących się a jakoś lepiej nie świecą. A Philipsy potrafią wytrzymać trochę dłużej niż Ostramy (też się palą częściej niż jakieś zwykłe) ale i według opinii kilku ludzi z forum świecą zauważalnie lepiej.
Więc jak ktoś jeździ połowę w nocy (jak ja) to wolę mieć te częściej palące się a lepiej świecące.
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2010, 12:09   

Ja w Hondce Philipsy i Tungsramy mocniejsze stosowalem, ale tam po 13latach klosze byly juz nieco zmatowione, porysowane, moze i pozolkniete... i tam byla zauwazalna roznica...
W nowym Lancerku wiecej wg mnie daje przemycie i przetarcie regularne swiatel niz stosowanie mocniejszych zarow...

Bo najbardziej mnie smiesza auta "tunningowcow" z chinskimi palnikami xen. i z warstwa wrecz blota na swiatlach... ale jak kto lubi... :roll:
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-03-2010, 12:12   

W przypadku lamp samochodowych precyzja wykonania żarówki jest bardzo ważna. Niewielkie odchylenia od prawidłowego umiejscowienia żarnika powodóją niewlaściwy strumień światła (możliwość oślepiania) oraz jego osłabienie.
Żarówki nie mogą przekraczać norm, nie moą mieć większej mocy niż dopuszczalna więc jak napisał jaca71 żarówki są nie przeVatowane ale przeVoltowane i dlatego świecą krucej.
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2010, 12:20   

słuchajcie może warto czasem przetrzeć klosze i będzie jaśniej :ANAL: ja nie narzekam na światełka:)
 
 
Arecki_Lancerek 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 88
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-03-2010, 21:05   

Klosze mam czyste jak i auto rowniez. I to nie jest tego wina :idea:
_________________
MOJE MISIE 3 :)
 
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2010, 21:36   

Arecki_Lancerek, pytanie jest czy chodzi Ci o kolor światła (wygląd) czy jego "skuteczność" w oświetlaniu drogi. Jeżeli chodzi Ci o to drugie, to nie wiem o co Ci chodzi :D bo ja (i inni moi znajomi) uważam, że akurat światła to Lancer ma dobre. Pytanie jest również czym wcześniej jeździłeś, bo jak z ksenonami, no to nie dziwne, że ci teraz mniej świecą...
Jeżeli chodzi o wygląd (niebieska poświata), to jestem na nie :) bo nie lubię udawania :D
 
 
basik 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 199
Skąd: Kraków (okolice)
Wysłany: 06-03-2010, 22:41   

Też chciałem się pozbyć "żółtkowych" świateł, kupiłem osram coolblue były niezłe wg mnie lepiej oświetlają drogę i świecą białym światłem niestety szybko przepaliła się jedna (po ok 4 mies), kupiłem więc philips blue vision i z nich jestem bardziej zadowolony lepsze światło i nie żółte. Jedna właśnie mi się niedawno przepaliła po ok 7 miesiącach. I teraz mam pomieszane coolblue i blue vision :P . A i jeszcze jedna sprawa, żeby się pozbyć "żółtych" świateł trzeb też wymienić postojówki na białe. wtedy efekt jest dobry.
 
 
mazin 
Mitsumaniak
102 tys km przebiegu


Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1218
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30-03-2010, 18:33   

mobista napisał/a:
Może zadam pytanie inaczej - jakie żarówki polecacie do Miśka? Żeby świeciły chociaż trochę mocniej niż oryginały ;)

Długo świecą philipsy, mocniej osramy - do wyboru do koloru ;-)
_________________
Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 
 
Silverrr 
Mitsumaniak
Jackdaw


Auto: Lancer SB 2008 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 415
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 31-03-2010, 06:52   

alfiq napisał/a:
nazywają się Silver... cośtam

Ale że co?:D Ja nic nie wiem! :D

Co do tematu - chłopie daj se siana :) Wrzuć nowe żaróweczki i po problemie. Co za różnica czy świecą na żółto, biało, brązowo czy zielono? W nocy oświetlają drogę? No i wszystko! :D
_________________
Zwycięzca konkursu "Parkowanie L200 na kopertę" - VIII Zlot Mitsumaniaków - Wilkasy 2010. 24 sekundy :D
 
 
 
basik 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 199
Skąd: Kraków (okolice)
Wysłany: 17-04-2010, 18:57   

No i stało się druga COOL BLUE osrama spaliła się po 2 mies. Teraz wróciłem do fabrycznych. Pomału zastanawiam się czy z moim furakiem wszystko w porządku. Już 2 żarówki mi się spaliły i zawsze ta po stronie kierowcy. Mierzyłem dzisiaj napięcie i po obu stronach takie same 12,20V na wyłączonym i 14,40V przy zapalonym silniku. Mógłby to ktoś zweryfikować? Macie takie same napięcia?

Przeglądając allegro znalazłem HDB4 ledowe. Testował ktoś taki wynalazek, albo widział jak to świeci. Da się z tym jeździć.
hb4 led


Nie wiem w ogóle jak jest z legalnością takich żarówek ..ehh prędzej led'ów.
 
 
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-04-2010, 19:08   

ja polecam drogowe uzywac hehe :P a tak serio nie wiem o co ci chodzi bo wg mnie swiatla w lancerze sa bardzo dobre i dobrze oswietlaja droge sa 2 wyjscia albo je wyczyscic... to bardzo pomaga, albo zainwestowac w ksenony, czyszczenie nic nie kosztuje wiec wybor jest prosty, dodam jeszcze tyle ze niebieskia zarowka nie oznacza wiecej swiatla a wrecz przeciwnie

[ Dodano: 17-04-2010, 19:10 ]
basik a masz wlaczone swiatla jak odpalasz fure?? przy odpalaniu sa duze skoki napiecia i to moze byc przyczyna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.