Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Skrzynia biegów/lewarek/wybierak/linki biegów
Autor Wiadomość
mani4c 
Forumowicz


Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2010, 16:14   [CJ1A 1.3] Skrzynia biegów/lewarek/wybierak/linki biegów

Pacjent: COLT 1.3 GLX '97., wyjechałem z osiedla i podczas redukcji na IIjkę pojawił się luz. Bieg nie został wybrany, co więcej... żadne kolejne biegi nie chcą 'wchodzić', bo są jakby zablokowane. Jestestem w stanie wrzucić jednak skrzynię na 'luz'. Żeby dojechać do domu, musiałem umieścić lewarek na "luźniej" 2-jce a później zmienić z trudem na 1. Brak też wstecznego. Co to może być?
_________________
Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2010, 10:15   

mani4c, otwórz maskę. cięgna trzymają się na blaszkach połączonych gumą. najpewniej ta guma puściła. miałem to samo. biegi wchodziły jakby się skrzynia przesunęła. koniec końców blaszki zostały przewiercone i skręcone śrubą i po problemie. tylko ciężko się tam dostać...
_________________
7,60/100
 
 
 
mani4c 
Forumowicz


Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2010, 01:29   

Dzięki za info. Od jakiegoś czasu mam to zrobione, co było dla mnie wielkim mega zdziwieniem, bo zrobił mi to osiedlowy warsztat, który ledwo co się otworzył. Widać, że każdego Colta łapią takie dziwne przypadłości. No cóż, dzięki tej awarii mam też całkowicie zrobione zawieszenie, które pracuje cicho... słychać teraz w końcu tylko same opony, reszta milczy.. I o to chodziło. :)
Ową część, która padła, a opisał ją Pexu, kupiłem w ASO za 200 pare złotych netto + robocizna, auto po wyjeździe z serwisu śmiga jak nowe, nigdy nie było w nim tak cicho i spokojnie.
_________________
Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC
 
 
zbilak 
Forumowicz


Auto: colt 1,3kat CJ1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 89
Skąd: łódź
Wysłany: 22-03-2010, 08:32   

Też mnie to dopadło ,szczęscie że miałem pojęcie (dzięki forum ) :idea: :?: o co chodzi bo mechanior już sugerował skrzynie biegów .Pytanie na jak długo pomaga ("chałupnicza bez części orginalnej ")naprawa cięgna .Prosze mitsubishimaniaków z tą przypadłością o odpowiedz
_________________

 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2010, 09:06   

zbilak napisał/a:
na jak długo pomaga ("chałupnicza bez części orginalnej ")naprawa cięgna

oryginalna część jest, z tym że dodatkowo skręcona śrubą. jeżdżę tak już rok (przebieg około 22000km). póki co bez niespodzianek :)
_________________
7,60/100
 
 
 
Marino 
Mitsumaniak
żółte niepozorne


Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 320
Skąd: Łęczna
Wysłany: 23-03-2010, 22:16   

ja temat cięgien przerabiałem dwa tygodnie po kupnie, chałupnicza metoda trzyma to już 40tys km w kupie i nic się z tym nie dzieje.
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2010, 13:35   

Marino napisał/a:
chałupnicza metoda trzyma to już 40tys km

a jak to zrobiłeś?
_________________
7,60/100
 
 
 
zbilak 
Forumowicz


Auto: colt 1,3kat CJ1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 89
Skąd: łódź
Wysłany: 31-03-2010, 15:09   

odstawiłem na warsztat , pospawali , wzieli 100 ,jest ok :lol:
_________________

 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-04-2010, 20:52   

Pexu napisał/a:
oryginalna część jest, z tym że dodatkowo skręcona śrubą

Mam tak samo od jakiś 20kkm i nie ma problemu. guma rozpiera na śrubach jest dobrze dokręcone a jak dasz na gwint trochę loctite'u to za cholerę ni puści.
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.