wysokie cisnienie oleju |
Autor |
Wiadomość |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-03-2010, 12:47 wysokie cisnienie oleju
|
|
|
witam
mam taki dziwny stan cisnienia oleju, podczas jazdy podskoczylo mi poza skale i tak lekko spada i znow do gory.
czy ktos wie co moze byc grane i czym to gozi?
prosze o rade |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 05-03-2010, 21:59
|
|
|
A może coś z czujnikiem /wskaźnikiem/ nie tak ?
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 05-03-2010, 22:39 Re: wysokie cisnienie oleju
|
|
|
Anntoni napisał/a: | witam
mam taki dziwny stan cisnienia oleju, podczas jazdy podskoczylo mi poza skale i tak lekko spada i znow do gory.
czy ktos wie co moze byc grane i czym to gozi?
prosze o rade | A mnie to wygląda na zacinanie się regulatora ciśnienia przy pompie ...jak podskoczy ciśnienie spróbuj przy gazować i zobacz czy będzie jeszcze wzrastać czy zacznie spadać. Moze olej gęsty albo trochę ma już nalatane, a nie zapominaj że ropniak lubi zasyfiać olej. |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-03-2010, 20:01
|
|
|
jest tak ze wystarczy ze przekrece kluczyk w stacyjce a cisnienie na zgaszonym motorze jest na maxa.
jak to mozliwe? |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 06-03-2010, 22:57
|
|
|
Anntoni napisał/a: | jest tak ze wystarczy ze przekrece kluczyk w stacyjce a cisnienie na zgaszonym motorze jest na maxa.
jak to mozliwe? |
Jak tak to po prosu zegar się piep...albo czujnik. Zakładając że wskaźnik oleju jest elektryczny. Posprawdzaj czy kable nie są poluzowane i wszystko łączy tak jak trzeba. Trzeba to zrobić przy silniku jak i przy zegarze... |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 07-03-2010, 10:38
|
|
|
Teraz wszystko jasne
Tak jak przypuszczałem; nawalił układ pomiarowy ciśnienia, a gdzie? To już musisz sobie sam poradzić
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-03-2010, 15:32
|
|
|
no coz bede szukac |
|
|
|
 |
|