Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GALANT 2.4GDI 99R PROBLEM Z SILNIKIEM
Autor Wiadomość
michalorient 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: cieszyn
Wysłany: 08-03-2010, 12:41   GALANT 2.4GDI 99R PROBLEM Z SILNIKIEM

Witam wszystkich mitsumaniaków!!!Mam problem ze swoim galem!!! Mianowicie wymieniłem w nim tydzień temu rozrząd , zmieniłem olej na Shella pół syntetyk (był castrol pełen syntetyk) , filtr paliwa i powietrza od tego czasu silnik pracuje tragicznie tzn. zawory klepią, nie trzyma obrotów po zapaleniu silnik przez chwilę pracuje po czym gaśnie dzieje się tak także po zagrzaniu go, jest słabszy i jak chcę dynamiczniej przyśpieszyć to zapala mi się kontrolka check engine. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być i jak to ugryźć? Z góry dzięki za pomoc.
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-03-2010, 13:03   

A czemu przeszedles na pol-syntetyk? Wracaj do syntetyka :)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
michalorient 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: cieszyn
Wysłany: 08-03-2010, 13:15   

Na pol syntetyk przeszedlem dlatego ze silnik sie troche poci i bral mi olej.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-03-2010, 13:27   

michalorient napisał/a:
Na pol syntetyk przeszedlem dlatego ze silnik sie troche poci i bral mi olej.


taaaa czyli dobić zamiast naprawić......Pocić się nie przestanie, brać nie przestanie, ale zacznie grać popychaczami.....

Nowy nabytek, czy już masz trochę tego Gala?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-03-2010, 13:59   

a co do problemu to chyba zle zalozony pasek/paski?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
michalorient 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: cieszyn
Wysłany: 08-03-2010, 14:14   

Jesli chodzi o olej to spowrotem zalac pelen syntetyk?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-03-2010, 22:52   

michalorient napisał/a:
Jesli chodzi o olej to spowrotem zalac pelen syntetyk?
Tylko i wyłącznie. Parametrami maksymalnie zbliżony do zalecanego przez instrukcję. Popychacze hydrauliczne przestaną klepać. Zrób to jak najszybciej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.