Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik do GSX 99r
Autor Wiadomość
Patryk5 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2010, 11:44   Silnik do GSX 99r

Witam, poszukuje nowej jednostki do Eclipse GSX z 99r.
wczesniej byl 4g63t
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 08-03-2010, 13:34   

no i taki sam powinieneś wsadzić innej opcji nie ma, jest jeszcze 4g63 non turbo ale wtedy w ogole nie bedziesz jechać jak masz AWD
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2010, 11:43   

a jeśli zamierzasz coś modzić przy nim to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 10-03-2010, 13:28   

a co sie ze starym stało??
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 10-03-2010, 16:08   

wojtas gst napisał/a:
to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta

a po co mu :P ,te silnik sa zarezerwowane dla 1G i tam powinny jezdzic , kolega potrzebuje 7 bolt :) ,


smutne ale silniki z 1g jezdza w budzie w 2g ,a jdmowe to tym bardziej
 
 
Patryk5 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2010, 00:10   

Myslalem nad remontem, ale troche za drogo mnie to wyjdzie. Wal, panewki, korby, tloki.
A silnik jest po przegrzaniu, a ogolnie to wiecej on stal jak jezdzil. Takze caly czas szukam, i mysle ze wstawie to co bylo.
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-03-2010, 09:47   

Silniki 4G63T trzymają mocno cenę, nie wiem czy kupno używanego wyjdzie dużo taniej niż remont, do tego nie wiesz co kupujesz, może się okazać, że też do remontu...
 
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2010, 13:01   

viader, zależy co kolega chce robić dalej z samochodem.
skoro ma 4x4 to w przypadku gdyby się decydował na jakieś większe moce to lepiej będzie kupić i wyremontować silnik 6boltowy. jeżeli potrzebuje normalnie jeździć tym co ma to wtedy remont.. ja jakbym miał awd to bym się nie zastanawiał nawet nad 7bolt i wsadził 6tke.. tak na wszelki wypadek :twisted:
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-03-2010, 13:10   

Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły.
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 11-03-2010, 13:15   

viader napisał/a:
Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły.

+1
6 bolt jest lepszy w serii bardziej wytrzymalszy i wieksze moce może znieść bez kucia go oraz podobno nie wystepuje crankwalk, w 7 bolt w 2G wystepował ale wiekszosci tych silników juz nie ma , jak wstawiasz kucizne to bez znaczenia czy masz 6 bolt czy 7 bolt...

i tak na seryjnych gratach wiecej niz 300 koni sie nie robi ,na 6 boltcie mozna robic ciut wiecej i tyle, ale kazdy kto idzie w wyzsze moce zakuwa juz silnik


zawsze lepiej remontować niz brac inny silnik bo wiadomo co kupisz,a tak wiesz co bedziesz miec i ze jest to zrobione,

jak potrzebujesz czesci to zajrzyj tutaj

www.topendpower.pl

OEM korby tłoki itp w przystepnej cenie, albo lepsze kute zabawki ale wtedy cena wyższa...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.