Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Diagnoza ECU
Autor Wiadomość
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 11-03-2010, 21:24   [CAxA] Diagnoza ECU

witam,
wiem ze temat juz byl pewnie nie raz ale szukajac nie moge go odnalezc teraz:( czy moglby ktos albo odeslac mnie albo napisac jak sprawdzic ecu w naszch ciortach? test z ta dioda... bo glupieje mi ecu. check engine zapala sie i gasnie po kilku kilometrach... chcialbym go sprawdzic. byc moze tez wypada zmienic kondensatory... moze ktos cos poradzi... plisssss
_________________

Ostatnio zmieniony przez karolgt 27-03-2010, 04:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 11-03-2010, 21:32   

Wtyczka diagnostyczna jest na wysokości lewego kolana obok skrzynki z bezpiecznikami (taka biała-u mnie nie ma wszystkich pinów pokazanych na zdjęciu, ale dwa najważniejsze są:)). Podłączasz diodę wg. schematu (pamiętaj o kierunkowości diody- anoda na ground, katoda na self diagnostic terminal):

Wszystko masz na zdjęciu opisane. Co do kondensatorów w ECU to wymień koniecznie. Jak umiesz się posługiwać lutownicą to będzie Cię to kosztowało 3 zł:) Jak nie umiesz to dokładasz zero i Ci to fachowcy robią.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 11-03-2010, 21:41   

ok czyli podlaczam miernik pod 1 i 12 wg rysunku tak? domyslam sie ze mozna do tego uzyc wlasnie diody z rezystorem na 12v? a jakas tabela bledow? czyli jesli mryga krotko przez caly czas jest wszystko ok. a jesli dluzej to dziesiatki a nastepnie krotkie jednostki tak?
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 11-03-2010, 21:48   

Zielik napisał/a:
dluzej to dziesiatki a nastepnie krotkie jednostki tak?

Dokładnie tak.
Zielik napisał/a:
czyli jesli mryga krotko przez caly czas jest wszystko ok

Tu również masz rację:)
Możesz użyć diody z rezystorem lub kupić taką na 12V (ma już rezystor wbudowany), mnie kosztowała poniżej złotówki.
Lista błędów
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 11-03-2010, 21:52   

sam zrobie bo mam diod cala szuflade:) dzieki za pomoc koleszko
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2010, 21:57   

Zielik napisał/a:
dzieki za pomoc koleszko
Możesz sie odwdzięczyć koledze idas, klikając "pomógł" jak sądze się nalezy ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 11-03-2010, 22:02   

tak wlasnie zrobilem:)
_________________

 
 
Gonor 
Nowy Forumowicz

Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: ---
Wysłany: 24-12-2010, 22:56   

Chciałem wymrugać błędy w swoim Colt 1.3 (95r) CA1A załatwiłem sobie diode, startuje pod kierownice, szukam wtyczki koło bezpieczników a tu zonk, wtyczka jest ale jest tylko 1 kabelek wpiety w nią, szukałem jakiegos luznego jeszcze jednego kabelka, ale nie było, ktos grzebał w instalacji ? co mogę teraz zrobić jak znaleźć brakujący kabel ?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-12-2010, 21:31   

Gonor, pewnie piszesz o bialej wtyczce.
Zobacz wtyczne czarna-tam masz wiecej kabli :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Gonor 
Nowy Forumowicz

Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: ---
Wysłany: 25-12-2010, 22:29   

No tak, mowie o białej bo ta jedynie odpowiadała graficznie i iloscia pinów, jedyna czarna ktora posiadam różni się i to bardzo, najwyzej zrobie fotke jutro, mam nadzieje ze sie myliłem co do wtyczki, bo traciłem juz nadzieje a chciałbym zrobić samochód, nie chce sie go pozbywać ;/ :P

bylem pewny ze to to


a jedyna czarna to ta

 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-12-2010, 14:12   

Gonor napisał/a:
a jedyna czarna to ta


napisalem przeciez ze czarna :)

PS. slabo patrzyles na forum. Sa nawet zdjecia.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-12-2010, 11:56   

Wepnij sie + w ten jeden kabel w bialej wtyczce a mase wez z zapalniczki.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Gonor 
Nowy Forumowicz

Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: ---
Wysłany: 02-01-2011, 12:16   

londolut, Niestety w bialej mam minus :/

KaWu, przeszukalem ostro forum i nie znalazlem nic o tej wtyczce czarnej, jedynie o podlaczeniu 1 pinu do masy i niby tu ma mi kontrolka silnika pokazac lecz u mnie nic :/
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 02-01-2011, 20:49   

kolego w dziale WARSZTAT jest ponad 240 postów w tym temacie ze zdjęciami i schematami
 
 
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 23-01-2011, 15:57   

koledzy mam problem. od kilku dni swieci mi sie check engine. wiec dzis sie zawzialem i zczytalem dioda kod. wyszlo mi jeden dlugi jeden krotki czyli rozumiem ze "11" co oznacza "oxygen sensor fault" wiec blad sondy lambda tak? moze ktos cos mial z tym do czynienia? ja ok 3lata temu zmienialem sonde na nowa wiec po tak krotkim czasie uszkodzilaby sie? moze ktos pomoze... plissss bo nie wiem czy kupywac nowa czy moze ktos ma jakas rade?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.