[II 2.2 DID] Zbiornik płynu do filtra cząsteczek - znowu roz |
Autor |
Wiadomość |
markopolo_1
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-03-2010, 08:12
|
|
|
Może ktoś podpowie gdzie można kupić /zamówić/ osłonę na ten cholerny zbiornik??? |
|
|
|
 |
pretor
Forumowicz

Auto: 2,2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2010, 21:12
|
|
|
rezon napisał/a: | pretor napisał/a: | myślę, że nawet opakowania są te same) | kratka miała instrukcję C-Crossera. Psy na zdjęciu były te same co w ofercie Mitsu, ale jedyne pokrewieństwo do jakiego przyznaje się Cytryna to PUG 4007. Reszta jest milczeniem. Inne części raczej będą tak samo - gdzie tam Francuzy przyznają się, że mogą mieć coś od kogoś innego. No może jeszcze od Niemców (C5), ale od skośnookich? |
Środek i części na serio to samo. Samochody różnią się tylko wizualnie znaczkami firmowymi i stylistyką przodu.
Chociażby na felgach, jeśli ktoś odkręcał koła, to w odlewie aluminium są symbole Peugeot, Citroen, Mitsubishi. A felgi produkcji ENKEI - szczegół, który cieszy.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-03-2010, 00:03
|
|
|
markopolo_1 napisał/a: | Może ktoś podpowie gdzie można kupić /zamówić/ osłonę na ten cholerny zbiornik??? | markopolo_1, może zamiast zadawać pytania przeczytać wątek od początku. Po to przecież było w nim napisane piotrls napisał/a: | Cały zbiornik razem z osłoną metalową w cytrynie kosztuje ok 2000 zł (sama metalowa obudowa ok 600). | CYTRYNA = CITROEN, a PUG to Peugeot. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
markopolo_1
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-03-2010, 08:20
|
|
|
Dzięki! Jakoś mi umknęło |
|
|
|
 |
Andyads
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,2 Automat,P4007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 5 Skąd: www
|
Wysłany: 09-07-2012, 16:31 Re: Zbiornik płynu do filtra cząsteczek - znowu roz
|
|
|
Jeżeli chcesz sam sobie z tym poradzić to zajrzyj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1080149#1080149 |
_________________ Pomagajmy sobie wzajemnie. Autoryzowany serwis nie musi w nas widzieć JELENIA. |
|
|
|
 |
zegar
Mitsumaniak

Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 64 Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-06-2014, 21:56
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Steff napisał/a: | znajomy zrobił to samo i wczoraj dzwoniłem do puga ,zbiorniczek kosztuje 500 zł a osłona 130 plus jakieś mocowania i inne pierdoły |
Buahahahahaha..........
[ Dodano: 10-03-2010, 09:53 ]
7 tys. w ASO Mitsubishi - żenada i bezczelne złodziejstwo.........
[ Dodano: 10-03-2010, 12:24 ]
A teraz ciekawostka: przy przeglądzie 120 tys. km jednym z punktów przeglądowych jest wymiana zbiornika z EOLYS za prawie 4 tys. PLN. (inf. ze strony Mitcaru w Warszawie). W PUGU natomiast wystarczy wymienić sam plyn za 400 zł......... Chodzi oczywiście o ten sam silnik. |
Odświeżę temat, właśnie mi przypadło zrobić serwis po 120k, w OII 2,2 i zastanawiam się co robić. W Mitsu sugerują wymianę zbiornika itd. koszt z robocizną ok3000, zastanawiam się czy olać wymianę całego zbiornika, czy może w PUGU sam płyn? Ktoś robił taki zabieg? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-06-2014, 03:42
|
|
|
zegar napisał/a: | W Mitsu sugerują wymianę zbiornika | A po co? Cieknie? Pęknięty? Przecież wystarczy płyn uzupełnić... Zapytaj w ASO - ale francuskich ile cenią sobie za tę operację. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zegar
Mitsumaniak

Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 64 Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-06-2014, 09:49
|
|
|
W zasadzie nic złego się z nim nie dzieje, nie cieknie, nie jest pęknięty zalecenia... A w PUGU tego nie zrobią, bo by musieli do kompa podłczyć. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-06-2014, 20:02
|
|
|
zegar napisał/a: | W zasadzie nic złego się z nim nie dzieje, nie cieknie, nie jest pęknięty zalecenia... A w PUGU tego nie zrobią, bo by musieli do kompa podłczyć. |
To w czym problem? Niech podlaczaja. To ich silnik. Jak jeszcze jezdzilem 2.2HDI to mialem wlasny tester OBDII ori do Puga/Cytryny i wszystko robilem to co ASO robi. Piknie dzialalo. Do nabycia na aliexpress.com Dalem 140 USD z wysylka
Jak beda zrzedzic w Pugu to jedz do Cytryny. Jak zbiornik nie cieknie to wystarczy sam plyn uzupelnic i zresetowac poziom LEXIa albo MUT-III |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 25-06-2014, 20:05
|
|
|
Mnie w serwiesie Peugeota w Rybniku za wymiane tzwn nerki krzyknęli 1000 zeta |
_________________
 |
|
|
|
 |
zegar
Mitsumaniak

Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 64 Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
|
Wysłany: 26-06-2014, 19:59
|
|
|
Aleksander1965 napisał/a: | Mnie w serwiesie Peugeota w Rybniku za wymiane tzwn nerki krzyknęli 1000 zeta |
1500 w Mitsu w Toruniu... |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 14-07-2014, 20:42
|
|
|
Przy takich kosztach taniej będzie wywalić fapa i trochę mocy przybędzie. |
|
|
|
 |
ozon80
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kaźmierz
|
Wysłany: 26-09-2014, 16:55
|
|
|
Tak też właśnie zrobiłem w swojej cytrynie.
FAP-a nie ma - nie będzie problemów a i drobne sterydy się do komputera wstrzyknęło i autko teraz zapitala aż miło (elastyczność 4,5 i 6 biegu robi wrażenie). |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 26-09-2014, 19:04
|
|
|
ozon80 napisał/a: | Tak też właśnie zrobiłem w swojej cytrynie.
FAP-a nie ma - nie będzie problemów a i drobne sterydy się do komputera wstrzyknęło i autko teraz zapitala aż miło (elastyczność 4,5 i 6 biegu robi wrażenie). | Wspolczuje tym co za toba jada i wdychaja caly syf co ci z rury sie wydobywa. To jakby sam azbest wdychac....... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ozon80
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kaźmierz
|
Wysłany: 26-09-2014, 20:04
|
|
|
Widzę że chciałbyś postulować aby z ulic zniknęły wszystkie auta bez FAP-a czy też suchego DPF-a. W takim wypadku ktoś musiałby zezłomować jakieś ładnych kilka milionów samochodów w Polsce. Nie żebym był przeciwnikiem ekologii - przeciwny jestem zdecydowanie rozwiązaniom producentów samochodów naciągajacych kierowców na dodatkowe koszty pod przykrywką ekologii. Nie powiesz mi chyba że producenci nie wykorzystują bezwzględnie takich faktów.
Przypomnij proszę sobie swój powyższy post gdy będziesz jechał za jakimś Golfem czy Fabią czy Mondeo bez filtra cząstek stałych. Kierowców tych samochodów też postaraj się obrzucić błotkiem. |
|
|
|
 |
|