Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Odpalanie auta "od kopa" co wymienic ab
Autor Wiadomość
DjKwaku
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2010, 16:09   [CJ4A 1.6] Odpalanie auta "od kopa" co wymienic ab

Witam.

jak kupilem auto to odpalalo "od kopa" czyli wiemy silnik raz przekreci i smiga ....

teraz robi lyt lyt lyt i smiga :) nie faluja obroty nic sie nie dzieje .. poprostu odpala za 3 razem a nie za 1 jak kiedys ale pracuje ok :)

filtr paliwa wymieniony z 2-3 miesiace temu
swiece wymienione pare min temu na NGK
tankuje na lotosie 98 lub 95

auto nie ma problemow z obrotami itd ... odpala jedzie nic sie nie dzieje

co mozna szukac, sprawdzac zeby odpalalo od kopa ? ( milo widziane instrukcje co i jak sie je dla laika :D )

pozdro i dzieki za odp.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2010, 16:27   

Porządny akumulator - to przede wszystkim. Poza tym weź pod uwagę porę roku.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2010, 17:12   

Może już rozrusznik nie domaga, stracił swoja moc i za wolno kreci, brakuje mu momentu, pasowalby przegląd rozrusznika. Ja na Twoim miescu sprawdziłbym cisnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, gestośc oleju także wpływa na cięzki rozruch, tak samo jak wszelakiego typu odbiorniki obciążające podczas rozruchy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2010, 18:23   

I jeszcze akumulator i alternator ;-)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-03-2010, 20:09   

Wyregulowac zaplon, sprawdzic przerwy na swiecach, zmienic filtr powietrza…
Zresetowac komputer i sprawdzic kable :mrgreen:
 
 
Qbatcz 
Mitsumaniak
life is good!!


Auto: colt cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 136
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-03-2010, 20:54   

dlamer napisał/a:
I jeszcze akumulator i alternator ;-)

popieram :)
_________________
jak mogę to pomogę.. jak nie.. to nie ;)

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-03-2010, 23:56   

mkm napisał/a:
i sprawdzic kable :mrgreen:

A ja bym od tego zaczął. Tym bardziej, że nic nie napisałeś kiedy wymieniałeś i czy sprawdzałeś czy nie ma żadnych przebić ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
DjKwaku
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2010, 09:58   

ok kable na poczatek :)

Aku odpada bo wymienialem po dzwonie :) ( jest teraz Bosh Silver ale nie pamietam teraz dokladnie jaki )

co do alternatowa ze wolno kreci .... kurcze nie wydaje mi sie ... nie dziala on jakos wolno :) nie ma spadku "predkosci"obrotow ... rownomiernie kreci.

swiece jak pisalem .. wymienilem wczoraj

Ps. a jak u was teraz pali ?? na dotyk czy lyt lyt lyt i dziala ? :D moze faktycznie temp. na dworze i sie czepiam :)
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-03-2010, 10:05   

DjKwaku napisał/a:
Ps. a jak u was teraz pali ??
ja mam CAO 1.3 i raz zapala od pół obrotu, a raz kręci dłużej. Jak żona jeździ codziennie do pracy, to na zimnym pali lepiej. Jak kilka dni postoi, to kręci dłużej... Jest to raczej zależne od akumulatora. Przed odpalaniem na zimnym spróbuj pobudzić aku, poprzez np. włączenie chwilowe świateł...

[ Dodano: 12-03-2010, 10:08 ]
Ja bym się tym nie przejmował. W niemieckich autach silniki dłużej kręcą wałem, dlatego, żeby(tak mi znajomy mówił) pompa podała olej na układ. Nie wiem ile w tym prawdy... Może dla miśka wcale gorzej nie będzie jak zrobi
Cytat:
lyt lyt lyt i dziala
:D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2010, 11:53   

Mój CJ0, latem odpala na pół "łyta" , zimną na półtora do dwóch "łytów" ;-) Uważam, że to jest normalne jak się ma dwu,trzyletni akumulator, a temperatura powietrza wpływa na gęstość oleju.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-03-2010, 17:17   

DjKwaku napisał/a:
co do alternatowa ze wolno kreci
:D chyba chodzi Ci o rozrusznik, wiesz dopóki nie zajrzysz to się nie dowiesz, może sa luzy na tulejkach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
DjKwaku
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2010, 09:23   

robertdg napisał/a:
DjKwaku napisał/a:
co do alternatowa ze wolno kreci
:D chyba chodzi Ci o rozrusznik, wiesz dopóki nie zajrzysz to się nie dowiesz, może sa luzy na tulejkach


heh no fakt ;)
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 16-03-2010, 16:05   

A ja bym dołożył porządną regulację zaworów. U mnie niby wszystko było ok w nowym silniku ale wyregulowałem idealnie (no prawie:) bo idealnie to w fabryce) i teraz jak silnik ciepły to nie słyszę żadnego kręcenia nawet, kluczyk w prawo i odpala, przed regulacją było tak że na ciepłym z sekundę odpalał, a na zimnym 2-3. Na pewno jest to również kwestia kompresji a zawory jak wiadomo na nią wpływają.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-06-2010, 13:00   

Witam, mam podobny problem. Auto po zakupie paliło z dotyku bez względu na warunki atmosferyczne, założyłem gaz i przez rok było ok. Następnie padł jeden wtryskiwacz, zanim go wymieniłem zalałem preparat do czyszczenia wtrysków. Po wymianie wtrysku zrobiłem też przegląd i regulacje gazu z wymianą kabli i świec. Po jakimś czasie padł następny wtrysk. Też wymieniłem. Znów zalałem specyfikiem doczyszczenia wtrysków. Po niedługim czasie kolejna wymiana wtryskiwaczy tym razem dwóch. Kazałem zrobić płukanie baku, wymienić filtr paliwa i sprawdzić ciśnienie pompy. Z każdą wymianą wtrysku pogarszało się odpalanie. Jak jest zimno i jak jest nagrzany odpala od pierwszego, ale jak jest ok 20stopni i odpalam po nocy to za 3 razem.
Póki co jeździ bez zarzutu tylko to odpalanie.
Czyżby wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa. Tylko jestem bardziej niż pewien, że zimą odpali od pierwszego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.