 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Klekot i problemy z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
sixersfan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13-03-2010, 10:28 [Cari 1.8 GDI] Klekot i problemy z odpalaniem
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków i z góry dziękuję za pomoc.
Mam pewien problem z moja Crarisma GDi 98r. W mojej carismie gdy rozgrzeje się silnik obroty potrafią spadać i samochód gaśnie. Gdy obroty są już prawie równe zeru przy próbie dodania gazu charakterystyczny klekot popychaczy się nasila i samochód pracuje niczym traktor. Wiem, że dodawanie gazu w takiej sytuacji to nic dobrego więc już tego nie robie i gdy następuje spadek obrotów to poprostu wyłączam silnik, ale czasem pojawia się kolejny problem - odpalanie. Samochód inaczej "kręci" i jest problem z uruchomieniem silnika - czasem załapuje ale znowu ten okropny klekot i praca jak traktor - ponownie gasze silnkik - wyłączam zapłon, czekam chwile i próbuję ponownie. Samochod zwykle odpala, lecz dosyć "leniwie". Takie sytuacje nie są regularne. Samochód generalnie chodzi bez zarzutu, ale czasami dzieją się takie rzeczy, rzadko, ale jednak i to mnie martwi. Polecono mi wymiane świec, których ja nie wymieniałem ( a przejechałęm już 20 tys), a nie wiem kiedy ( i czy wogóle) wymieniał je poprzedni właściciel. Czy stare świece mgą dawać takie objawy???Czy macie inne pomysły??? Proszę o pomoc i z góry raz jeszcze dziekuję. |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 13-03-2010, 12:35
|
|
|
oczywiscie że swiece mogą być przyczyną,od tego trzeba zacząć.koszt świec jest dość spory,lecz niestety musisz to zrobić.Od razu spróbował bym wyczyścić przepustnicę,zresetowac ECU i nauczyć obrotów.Jesli chodzi o gaśnięcie silnika to może to być również uszkodzony silnik krokowy ( u mnie tak było),po wymianie wszystko wróciło do normy,no poza falowaniem obrotów |
|
|
|
 |
|
|