[Cari 1.8 GDI] Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z |
Autor |
Wiadomość |
roki11
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-03-2010, 14:17 [Cari 1.8 GDI] Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z
|
|
|
faluje na wolnych obrotach rano sie dłąwi na zimnym silniku ponoc jest jakas kontrolka eco gdi umnie ona sie nie swieci czekam na podpowiedzi zamierzam wyczyscic przepustnice pozdrawiam |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2010, 15:07
|
|
|
Jeżeli masz Carismę przed liftem to kontrolki ECO nie ma.
Występują jedynie w Cari po lifcie |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2010, 15:14
|
|
|
A szukajka była? o falowaniu obrotów w GDI była masa tematów. |
|
|
|
 |
roki11
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-03-2010, 15:54
|
|
|
carisma 2001 rok to chyba jest |
|
|
|
 |
piekarz10
Forumowicz piekarz10
Auto: CARISMA 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 42 Skąd: Zielonka k.W-Wy
|
Wysłany: 14-03-2010, 16:04
|
|
|
Jeżeli 2001 ta kontrolka jest w prawym dolnym rogu (napis ECO GDI) w kolorze zielonym.
[ Dodano: 14-03-2010, 16:06 ]
Może to kwestia żaróweczki ? |
|
|
|
 |
roki11
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-03-2010, 16:40
|
|
|
moze zaroweczka bo nic sie nie swieci |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 14-03-2010, 16:44
|
|
|
oczywiście wiesz, że ona zaczyna świecić tylko przy jeździe, na lekkich obrotach tak ok 2-2,5 tyś.
Jeżeli faluje to tak jak powiedziałeś - przepustnica do czyszczenia. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2010, 17:09
|
|
|
kkriss napisał/a: | na lekkich obrotach tak ok 2-2,5 tyś. |
Jak to do końca jest? praktycznie carisma przy 2tys obrotów np na 5 nie bardzo ma siłe jechać i staje się dosyć głośna praca silnika z przeniesieniem na bude. Inni piszą, że do około 3,2k obrotów działą GDI ECO. A na prawde jak to jest?
Przecież ECO włacza się przy wyższych prędkościach również, byle tylko jechać równo, płynnie z jednostajną prędkością. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-03-2010, 20:58
|
|
|
U mnie świeci do 4tys przy oczywiście delikatnym wciskaniu gazu. |
|
|
|
 |
roki11
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:05
|
|
|
przepustnica wyczyszczona tylko ma jakies 900 obr a jak jest zimna to jakos sie dłąwi i strzela |
|
|
|
 |
Siero19
Forumowicz
Auto: Carimsa 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 48 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-03-2010, 22:55
|
|
|
jak siedławi i strzela to zastanowilbym sie grupo nad wymiana swiec pamietaj tylko irydowe |
_________________ GDI? a to diesel?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2010, 23:12
|
|
|
W/g moich obserwacji co do kontrolki GDI ECO - włącza się jak spełnione są przynajmniej 2 warunki.
1. Prędkość musi być powyżej chyba 3 czy 5 km/h
2. Odczyt czujnika położenia przepustnicy musi być w zakresie do około 20% max.
Co do falowania obrotów to przede wszystkim dokładna regulacja przepustnicy, TPSa, reset komputera i nauka obrotów. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gogan1
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 100 Skąd: Oława
|
Wysłany: 18-03-2010, 10:45
|
|
|
witam ja mam cari po lifcie i nigdy nieświeciła mi sie kontrolka eco mozę sie zarówka spaliła ale niewiem żeby wymienić żarówke to pewnie dużo zabawy by było |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 18-03-2010, 11:55
|
|
|
gogan1 napisał/a: | żeby wymienić żarówke to pewnie dużo zabawy by było |
no trzeba poświecić max 10 minut cennego czasu. Możesz to nawet przed sklepem z żarówkami do samochodu zrobić
Można również poszukać specjalnego fachowca który ma certyfikat i uprawnienia na obsługę śrubokrętów no i obowiązkowo uprawnienia SEP E |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
gogan1
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 100 Skąd: Oława
|
Wysłany: 18-03-2010, 12:40
|
|
|
hmm żeby ja wymienić pewnie trzeba całe zegary wyciagnać a to chyba nie jest takie proste raczej tak mi sie wydaje |
|
|
|
 |
|