Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Invecs czy invecs II - jak sprawdzić?
Autor Wiadomość
Piekta1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 kombi 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Kraśnik
  Wysłany: 13-03-2010, 14:39   [EA5A/W 2.5] Invecs czy invecs II - jak sprawdzić?

Siedze na foru już drógi dzien i nie wiem jaką mam skrzynie, czyINVECS, czyINVECSII...jak to sprawdzić?
nie wiem czy automat nie jest popsuty...znaczy się nie redukuje z 2 na jedynke wogóle...?
Ostatnio zmieniony przez Owczar 15-03-2010, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-03-2010, 15:10   

Tutaj masz wątek o problemach z ASB http://forum.mitsumaniaki...rzynia+bieg%F3w
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 13-03-2010, 20:15   

Piekta1987 napisz trochę więcej o swoim miśku a najlepiej załóż temat.

Zapraszam do FAQ Galanta.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 14-03-2010, 09:28   

Piekta1987 napisał/a:
nie wiem czy automat nie jest popsuty...znaczy się nie redukuje z 2 na jedynke wogóle...?
wszystko zależy przy jakiej prędkości to się dzieje. Jeżeli dla przykładu jedziesz autem na 4ce lub 3ce, po czym chcąc zwolnić (wyhamować auto) naciskasz na hamulec do samego zatrzymania auta - to na 2ke A/T nie przeżuci ;)
Jeżeli natomiast jedziesz na 3ce lekko przyhamowujesz auto (nie dopuszczając do całkowitego zatrzymania) po czym dodajesz energicznie gazu A/T powinien zrobić redukcje na 2kę ;) w celu lepszego przełożenia ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Piekta1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 kombi 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 14-03-2010, 20:54   

jezdzilem troche sl w automacie samochód przy predkosci 20km/godz przy pedale w deche wrzucałał 1, u mnie nie ma takiego czegos, i nie wiem czy to jest norma czy wada skrzyni???
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-03-2010, 08:35   

Piekta1987 napisał/a:
jezdzilem troche sl w automacie samochód przy predkosci 20km/godz przy pedale w deche wrzucałał 1
jak dałeś pedał w "dechę" to załączył się kick down i dlatego A/T przełączył na 1kę ;)

BTW: na jakim biegu jechałeś z tą prędkością 20km/h :?:
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-03-2010, 12:14   

Panowie, ale Wy kochacie tematy o spalaniu :D Temat rzeka, ale już posprzątałem i rozmawiamy o skrzyni :twisted:
 
 
Piekta1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 kombi 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 15-03-2010, 20:58   

na dwujce próbowałem pare razy...w trakcie jazdy jezeli automat przerzuci juz na 2, przy pedale w deche nie przełacza na 1 nigdy???
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 17-03-2010, 13:20   

Piekta1987 napisał/a:
w trakcie jazdy jezeli automat przerzuci juz na 2
czyli wszystko w porządku ;)

Dodatkowo poczytaj :arrow: invecs

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.