Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA2A- klekocze jak diesel/cyka
Autor Wiadomość
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 25-02-2010, 20:59   EA2A- klekocze jak diesel/cyka

pytanie z serii co to może być... sami posłuchajcie:

http://w409.wrzuta.pl/plik/3301DNYx1WF/glos002

Auto od jakiegoś czasu klekocze niczym diesel, dźwięk nie jest zależny od położenia sprzęgła; po dodaniu gazu dźwięk przyspiesza lub znika na 2,3 sekundy; odgłos dochodzi z/zza silnika

:roll: ?
_________________
Made in Japan.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-02-2010, 21:51   

To nie są przypadkiem zawory? Pamiętasz od kiedy Ci tak chodzi i w jakiej to było sytuacji?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 25-02-2010, 22:04   

cykanie zaczelo sie niedlugo po tym jak odebralem go z serwisu(wymiana łożyska sprzęgła)... żadnej konkretnej sytuacji, po ktorej sie to zaczelo nie moge sobie przypomniec... a wlasnie tak sie zastanawiam czy to moga byc popychacze hydrauliczne(o ile sa takowe w tym silniku, brak mi wiedzy na ten temat)?
_________________
Made in Japan.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-02-2010, 22:07   

A z rozrządem jak się sprawa przedstawia? Wymieniałeś? Może się przestawił rozrząd...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 25-02-2010, 22:17   

rozrząd był wymieniany od razu po zakupie, w czerwcu
_________________
Made in Japan.
 
 
 
batman 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-02-2010, 07:59   

Miałem taką sama sytuację w swoim galancie.przyjechałem samochodem do domu,wstąpiłem tylko na chwile. Gdy wsiadłem do samochodu i zapaliłem ,zaczą okrutnie klekotac powiedział bym że identycznie jak twój. I tez byłem w szoku co sie stało. Ruszyłem autem i po jakiejś minucie klekotanie ucichło i do tej pory cisza.Do dzis nie wiem co było przyczyną. Myślałem że może obkręciła sie panewka w jakimś stopniu lub zawiesił sie zawór i po chwili puścił. Pisałem o moim przypadku na forum ale nie zabardzo sie czegoś dowiedziałem. Niektórzy pisali że silnik juz umiera hehe. :mrgreen: Ale chodzi do dziś i jest ok.
_________________
Najniebezpieczniejsza pora roku? Jesień ! Dlaczego?
Nie wiadomo kiedy dostaniesz z liścia.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 26-02-2010, 08:13   

japan_jacek, zajrzyj może do zaworów i do rozrządu, czy wszystkie znaki się zgadzają...

[ Dodano: 26-02-2010, 08:15 ]
Po drugie ten odgłos mi przypomina jakby była pęknięta dźwigienka zaworowa, zdejmij pokrywę zaworów i będzie widać.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-02-2010, 09:39   

japan_jacek, możesz to nagranie zapodać w innym formacie :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2010, 12:17   

japan_jacek, nie masz problemów z kontrolką oleju?
Z tego pliku ciężko prorokować, ale dźwięk nie wróży dobrze. Sprawdź czy pali na wszystkie cylindry. Najprościej zdejmując przewody WN.

Ale to może być zatarta panewka...
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 26-02-2010, 14:35   

Owczar, z kontrolką oleju nie mam żadnych kłopotów, żadnego braku mocy również nie odczuwam, auto jeździ normalnie... oprócz dźwięku nie dostrzegam żadnych uchybień

dziś będę jechał do warszawy i jak starczy czasu podjadę do autotw na diagnozę. dziękuję wszystkim za sugestie
_________________
Made in Japan.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2010, 14:38   

japan_jacek, mój lancer klekotał identycznie gdy zatarła się jedna panewka. Mocy też nie stracił... Jeździłem tym autem... Silnik i tak miał być już na złom. Po przejechaniu 60km stracił prawie ciśnienie oleju i zaczął grać na 2 panewki.

Drobna sugestia, jedź do najbliższego warsztatu i sprawdź co stuka.. Możesz zakatować silnik.
 
 
funksik 
Nowy Forumowicz

Auto: ea5w
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 27-02-2010, 13:52   

O ile można wywnioskować coś po dźwięku, to któraś panewka przestała istnieć. Współczuje.
 
 
Krzychu76 
Mitsumaniak
Krzychu76

Auto: GALANT 2.0 16V '97 EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-03-2010, 22:17   

Jacenty!!!! Bracie w niedoli :cry: nie wiem co postanowiłeś do tej pory bo Twój wpis jest od lutego ale posłuchaj teraz DŻONU co ja Tobie mam do powiedzenia (i wszystkim innym miłym kolegom): Prezentowane stukanie jest niskich tonów - zawory dzwonią wyższymi dźwiękami .......komfabulując 8) goń bracie po panewki najlepiej z buta, auto na lawetę do mechanika i módl się żebyś nie miał takiej jazdy jak ja!!! Mam na myśli pierło,żygło, hukło i stanęło:) Panewki korbowodowe masz już pewnie po zbóju fest a ja miałem nawet jedną przekręconą i zgrzaną. Idąc na ciosem mój 4G63 postanowił rozpierniczyć sworznie zaworowe i pozostałe co się dało. Niniejszym zatem oświadczam, że pomykam perpedes:) znaczy z buta tudzież MPK. A zaczęło się od mrugnięcia kontrolki oleju po tym jak filtr oleju raczył łaskawie przerdzewieć (uległ rudej padalec :evil: ) wydalił olej nie wiedzieć kiedy czego czujnik nie wykrył (bo był DEMAGED) no i zaczęło stukać. Wymiana panewek oliwy i filtru nie pomogła dla ogólnego stanu silnika bo postanowił rozpaść się w innym miejscu. Mimo wszystko mam nadzieję, że zdążyłem z poradą i Ciebie to nie spotka. POZDRAWIAM>
_________________
@4G63 INSIDE!
 
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 14-03-2010, 23:55   

Krzychu76, dziś po takiej lekturze chyba nie zasne :shock: Jutro właśnie jedziemy z Misialką do warsztatu(pierwszy wolny termin) i mam nadzieję, że to nie będzie najdłuższe 30 km w moim(i jej) życiu.. :P Jutro/pojutrze zdam sprawozdanie wycieczki

już wiem co oznacza "jp na 100%"- panewki...
_________________
Made in Japan.
 
 
 
Krzychu76 
Mitsumaniak
Krzychu76

Auto: GALANT 2.0 16V '97 EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-03-2010, 14:53   

Jacuś - szkoda, że jednak zdecydowałeś się pojechać na kołach........a właściwie to możesz na kołach ale na lince - na zgaszonym sulniku. W innym razie możesz silnik dobić :? A skoro już wiesz że to panewki to jeszcze sprawdź w jakim stanie są korbowody i wał!! To tak na zaś, żeby za chwilę znowu nie trzeba było rozbebeszać. Daj znać jak już diagnoza będzie pełna i ostateczna. Ciekaw jetem bardzo co to z tego będzie.
_________________
@4G63 INSIDE!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.