Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie działa centralny zamek
Autor Wiadomość
tiger1010 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1.9 DI-D 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: Gorzów
Wysłany: 26-01-2010, 16:05   Nie działa centralny zamek

Witam! Dzisiaj otworzyłem rano samochod i było wszystko ok. Po przejechaniu ok. 5 km probowałem zamknąć auto z pilota i juz nie zamknąłem, pilot nie działa, postanowilem zakmnac kluczykiem i tez nic. Zamykaja sie tylko drzwi kierowcy, a reszta nie. Dziwne jest ze drzwi sie otwieraja zarowno z pilota jak i kluczyka. Co to moze byc, prosze o pomoc. Czyżby mroz? Dzięki.
 
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 26-01-2010, 16:22   

sprawdz przełącznik ten koło dżwigni hamulca ręcznego ja też tak miałem okazało się że przełącznik ustawił się np. na zamykanie i będzie zamykał ale już nie otworzy :wink: Poruszaj nim zamykanie,otwieranie i ewentualnie ustaw na środku pozdrawiam.
 
 
tiger1010 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1.9 DI-D 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: Gorzów
Wysłany: 26-01-2010, 16:57   

A Twoja cari jest po lifcie? Dodam, ze drzwi kierowcy zamykaja sie tylko kluczykiem bez reakcji na pozostale drzwi.

[ Dodano: 26-01-2010, 18:46 ]
Uzupełniając mój problem, jest zero reakcji zarówno na działanie pilota jak i na przekręcanie kluczykiem podczas zamykania. Jak myślicie co to może byc?
Jest to uciązliowe, bo musze zamykac wszystkie drzwi odddzielnie, jak otwieram od strony kierowcy to otwieraja sie wszystkie drzwi, czyli centralny dziala.
 
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 27-02-2010, 14:42   

Witam. Podepnę się pod temat o podobnym problemie. Niedawno kupiłem swoją Cari 96r. 1.6 16v 90KM i wcale nie żałuję :) nie działa jednak centralny zamek. Żadnych dźwięków siłowników, przełączników itp. wszystkie bezpieczniki ok, każdy zamek ręcznie chodzi lekko. W innych tematach pisali coś o jakimś przełączniku przy ręcznym. Czy on jest pod plastikową osłoną? Bo na wierzchu nic nie ma.
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2010, 14:08   

Też pozwolę się podpiąć pod temat. Od prawie 1,5 roku nie działa centralny. Mam Cari po FL. Centralny na kluczyk. Objawy: zero reakcji na przekręcenie kluczyka (zamykają się tylko konkretne drzwi), zero reakcji na tą dźwigienkę otwierającą/zamykającą drzwi koło regulacji szyb u kierowcy. Bezpieczniki OK, zamki też chodzą super. Co to może być? Czas naprawić niedziałający centralny...
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 02-03-2010, 14:29   

załóż centralkę na pilota opis jest w faq
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-03-2010, 16:17   

Cytat:
załóż centralkę na pilota opis jest w faq

Wątpię czy to rozwiąże sprawę. W końcu centralny w ogóle nie działa!! Więc czym ten sterownik miałby sterować??
Podłączenie sterownika polega na tym, że podaje się impuls masy na dany kabelek. Jeśli centralny nie reaguje nawet z kluczyka to trzeba się doszukiwać jakieś grubszej awarii
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
Ostatnio zmieniony przez docencik87 02-03-2010, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 02-03-2010, 16:33   

docencik87 napisał/a:
Cytat:
załóż centralkę na pilota opis jest w faq

Wątpię czy to rozwiąże sprawę. W końcu centralny w ogóle nie działa!! Więc czym ten sterownik miałby sterać??
Podłączenie sterownika polega na tym, że podaje się impuls masy na dany kabelek. Jeśli centralny nie reaguje nawet z kluczyka to trzeba się doszukiwać jakieś grubszej awarii


np siłownikami większość sterowników ma możliwość sterowania plusem lub minusem a nawet plusem otwarcie a minusem zamkniecie lub na odwrót zależy od fantazji.

Co do grubszej awari to bez przesady nie sadzę że poszły naraz wszystkie siłowniki prawdopodbnie przkaznik lub sterownik
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-03-2010, 16:55   

pawelsonx napisał/a:
np siłownikami większość sterowników ma możliwość sterowania plusem lub minusem a nawet plusem otwarcie a minusem zamkniecie lub na odwrót zależy od fantazji.


Tutaj to akurat nie ma żadnego znaczenia. To jest sterownik radiowy sterujący ORYGINALNYM I DZIAŁAJĄCYM centralnym zamkiem. Musisz rozróżnić sterownik radiowy a sterownik od centralnego zamka.

A jeśli chodzi o sterowanie plusem i minusem to wszystko zależy od samochodu. Do pneumatycznych potrzebujesz sterowania plusem.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 02-03-2010, 17:38   

docencik87 napisał/a:
pawelsonx napisał/a:
np siłownikami większość sterowników ma możliwość sterowania plusem lub minusem a nawet plusem otwarcie a minusem zamkniecie lub na odwrót zależy od fantazji.


Tutaj to akurat nie ma żadnego znaczenia. To jest sterownik radiowy sterujący ORYGINALNYM I DZIAŁAJĄCYM centralnym zamkiem. Musisz rozróżnić sterownik radiowy a sterownik od centralnego zamka.

A jeśli chodzi o sterowanie plusem i minusem to wszystko zależy od samochodu. Do pneumatycznych potrzebujesz sterowania plusem.


Sterownik ten co ostatnio montowałem radiowy miał możliwość sterowania bezpośrednio siłownikami poprzez plusa i minusem lub dawać sygnał plus, minus itd..

Do pneumatycznego potrzebujesz sygnał 3,5 sekundy a do elektrycznego wystarczy 0,5 sekundy
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-03-2010, 21:25   

pawelsonx napisał/a:
Sterownik ten co ostatnio montowałem radiowy miał możliwość sterowania bezpośrednio siłownikami poprzez plusa i minusem lub dawać sygnał plus, minus itd..

Wszystko da się wysterować. Ważny jest tylko czas i jak skomplikowana jest operacja. Mi się wydaje, że lepiej wskrzesić oryginalny centralny i wtedy sterowanie jest to kwestia podpięcia 2 kabelków.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Drapichrust 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 177
Skąd: Jasło
Wysłany: 03-03-2010, 09:06   

Miałem podobny przypadek. Zaparkowałem auto i centralny przestał działać. Pilot niby działał (wnioskuję po zapalającej się diodzie ) natomiast nie było żądnej reakcji zamka. Na kluczyk nie zadziałało bo wtedy były mrozy i mi zamki pozamarzały. Musiałem auto zostawić na chwilę otwarte. Przyjechałem pod dom i... zamek z pilota zadziałał. Od tej pory jest okej. Nie chce mi się dochodzić co było. Na razie wszystko gra :)
 
 
 
moderato84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-03-2010, 22:03   

Ja bym sprawdzil przekaznik od centralnego zamka, znajduje sie on pod kolumna kierownicy na wysokosci lewego kolana:-) (troche niewygodne dojscie)
 
 
ttomek550 
Mitsumaniak

Auto: Carisma EVO 1.6 GL '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 57
Skąd: Bytom
Wysłany: 28-09-2010, 20:45   

M@teusz607 napisał/a:
Czy on jest pod plastikową osłoną? Bo na wierzchu nic nie ma.

Jeśli nie masz tam żadnego przycisku i nie ma reakcji siłowników to za pewne Twój egzemplarz nie posiada centralnego zamka :)
_________________
Jeden problem to nie problem. Dwa problemy to jest problem ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.