Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Maglownica
Autor Wiadomość
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2009, 12:48   

pablo diablo, w polsce bodajrze po jakies 20-35 zloty sa :P w irl kupowalem po 20 euro ;> (sztuki)
 
 
Rados
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2009, 01:54   

Panowie,
miał ktoś z Was styczność z tą firmą:
http://www.allegro.pl/ite...rzekladnia.html
??
 
 
kashim
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 19:16   

końcówki drążków kierowniczych w interkarsie firmy 555 78 zł komplet.
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-03-2010, 17:02   

yrdn napisał/a:
Wyciek jest po lewej stronie - wycieka spod gumy wychodzacej od magla, po drazku.


Koledzy mam ten sam problem. Tylko u mnie leci z prawej strony, siedząc w aucie. Czy są tam części rozbieralne/wymienialne np. simeringi jakieś, łożyska, gumy. Zanim się wezmę za ściąganie osłony gumowej chciałbym wiedzieć co mnie może czekać. Czy sam w garażu z kanałem sobie to mogę zrobić czy lepiej oddać to do warsztatu...
_________________
Mitsubishi Galant '99, 2.5, SE, V6
Mitsubishi Colt CAO '92, 1.3 (małżonki)
"Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta pozostaje nim przez całe życie"
 
 
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 16-03-2010, 06:05   

U mnie w firmie przyjeżdża często facet z firmy która robi maglownice do różnych aut,chromujemy mu te wałki ale wcześniej je szlifują,później dobierają uszczelniacze i wtedy to dalej śmiga,nawet gwarancje dają,sama wymiana uszczelniaczy może nie pomóc.
 
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 16-03-2010, 10:28   

Tylko żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw wyjąć cały magiel?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2010, 10:43   

Remik napisał/a:
Tylko żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw wyjąć cały magiel?
Już raz napisałem co trzeba zrobić, wybacz podejrzewam ze jabys mogl to bys rozsiewał to pytanie po całym forum liczac ze samo Ci się to naprawi, spójrz na swoje posty, zlituj się, masz auto z dużym silnikiem, które rozwija spore prędkości, do tego nie trzeba się o to starać, nasze drogi nie nadają się na zbytnie sekscesy, masz objawy uszkodzonej maglownicy, gdybasz, drążysz, wiem masz do tego prawo, ale pomyśl o swoim bezpieczeństwie, to jest układ kierowniczy, może Cię zaskoczyć awarią w najmniej oczekiwanym momencie.

http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#663158
a teraz zobacz na to
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#658027
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#657582
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#657551

Proszę Cię nie norkuj, odpowiedzi było już nadto. Pamietaj im dłużej się zastanawiasz nad remontem magla, tym szybciej może okazać się ze nie ma co regenerowac, bo wyeksploatujesz do takiego stopnia ze nikt nie bedzie chcial zregenerowac, życze powodzenia w rozwiazaniu problemów.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 16-03-2010, 11:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-03-2010, 10:47   

robertdg, nic dodać, nic ująć :twisted:
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 16-03-2010, 15:08   

Jeśli zapytam gdzie coś takiego mogę oddać do regeneracji na dolnym śląsku/okolice Jeleniej Góry to też będzie źle?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2010, 17:12   

Remik, nie bądź uszczypliwy, korzystając z wyszukiwarki google, pierwszy wynik, dla hasła "regeneracja przekładni kierowniczych" wyskoczył taki oto adres http://www.regeneracjaczesci.com/ nie powiem nic na temat jakości gdyż nie znam tej firmy, takie pytanie zawsze możesz założyć w dziale regionalnym, albo poszukac tam tematów o polecanych warsztatach. Teraz możesz orientacyjnie zadzownić pod nr tel w tym linku co podałem aby się dowiedzieć jakiego przedziału cenowego mozesz się spodziewać.

Edit:
Nie musisz dzwonic, zakładka oferta http://www.regeneracjaczesci.com/oferta.html

Cytat:
Ceny (netto) regeneracji przekładni kierowniczych:
# bez wspomagania:
70 - 220zł
# ze wspomaganiem:

# dla samochodów osobowych:
275 - 660zł

# dla samochodów dostawczych:
330 - 660zł
# dla samochodów cięzarowych:
440 - 1100zł
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-03-2010, 11:36   

Dzięki robertdg.

[ Dodano: 19-03-2010, 22:07 ]
Koledzy no więc już zdjąłem/wypiąłem drążki ze zwrotnic, śruby trzymające magiel są mi widoczne, tylko pytanie jak rozłączyć go z drążkiem kierowniczym. Podejrzewam że trzeba od środka zanurkować w okolice "pedałów" gazu itp. Czy dobrze mi się wydaję? Czy po odkręceniu drążka kierowniczego (w kabinie jak mniemam) na coś jeszcze szczególnie muszę zwrócić uwagę? Oczywiście same rurki od wspomagania też. Dodam, że naszukałem się już dość trochę na forum i odpowiedzi nie znalazłem. Jeżeli jest gdzieś to mnie nakierujcie...Z góry dzięki.

Ps. Przydałby mi się ktoś do konsultacji kto ma już ten zabieg za sobą (w własnoręcznym wykonaniu)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-03-2010, 00:00   

Remik napisał/a:
tylko pytanie jak rozłączyć go z drążkiem kierowniczym
w ścianie grodziowej jest taki duży gumowy kołnierz, pod nim jest krzyzak łaczacy kolumne kierownicza z maglownica, wykrecasz jedna śrubke na dole krzyzana, wyciagasz ja i zsuwasz krzzak z iweloklina maglownicy do góry.

Rurki od wspomagania powinienes dac rade odkrecic z poziomu kanalu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22-03-2010, 07:48   

Robertdg-a kwestia odpowietrzenia? Jak to zrobić po założeniu magla z powrotem? Z tego co pamietam trzeba skręcić kierownicą kilkakrotnie w lewo, prawo przy otwrtym zbiorniczku i dolewać płyn w miarę jak go ubywa. Czy tak?
 
 
pelu 
Forumowicz


Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 22-03-2010, 08:23   

Remik napisał/a:
Robertdg-a kwestia odpowietrzenia? Jak to zrobić po założeniu magla z powrotem? Z tego co pamietam trzeba skręcić kierownicą kilkakrotnie w lewo, prawo przy otwrtym zbiorniczku i dolewać płyn w miarę jak go ubywa. Czy tak?


zalewamy zbiorniczek plynu wspomagania do pelna, odpalamy silnik, krecimy kierownica w skrajne polozenia (prawo, lewo) przytrzymujac na 2-3 sekundy w skrajnych polozeniach, czynnosc powtarzamy kilkakrotnie, uzupelniamy plyn w zbiorniczku
 
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22-03-2010, 08:32   

Dzięki Pelu. Teraz pozostaje mi tylko dostać się jakoś do tych dwóch przewodów z płynem wchodzących do magla. Na razie niestety nie mam koncepcji jak to zrobić...

[ Dodano: 22-03-2010, 15:34 ]
No i poszło, wyciągnąłem magiel...z bóle ale dało rade. Teraz się zastanawiam czy można gdzieś dostać zestaw naprawczy do magla. Bo skoro już tyle udało mi się zrobić to bebechy też sobie wymienię. Tylko pytanie czy już ktoś się z tym spotkał, ewentualnie gdzie pytać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.