Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] tylne łożyska kół
Autor Wiadomość
radwach 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: świdnica
  Wysłany: 19-12-2009, 13:56   [E54A 2.0 V6] tylne łożyska kół

Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć czy w Galancie wymienia sie tylko łożysko czy trzeba wymieniać je z cała piastą ? w sklepie z cześciami mówili że z piastą ale słyszałem też opinie że można wymienić same łożysko. proszę o odpowiedż pozdr
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-12-2009, 14:13   

radwach, spróbuj zadzwonic do tego sprzedawcy:
Japaneze
Marek Malik
42 215-44-02
602 224 584
on napewno Ci podpowie i doradzi tak ze bedziesz pewny co i jak masz kupic, podejrzewam ze cene takze zaoferuje Ci dobra.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-12-2009, 16:15   

radwach, szybciej i wygodniej będzie jak wymienisz całą piastę z łożyskiem
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-12-2009, 19:30   

zbychu80, Cena jak najbardziej normalna bez znizek, oczywiscie ze znizkami cena wachalaby sie w granicach 260zł, zadzwoń do Japaneze, osobiscie z zamienników móglbym Ci jeszcze polecić Rouville, SKF, Optimal byl kiedys dobry ale zaczeli robic chinszczyzne
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27-12-2009, 20:22   

zbychu80 napisał/a:
jedynie 360PLN (samo łożysko bez piasty).


:shock: 360 zł łożysko bez piasty :shock: taka cena to powinno być już z piastą :roll:

nieźle przycinają u ciebie kolego zbychu80, :?
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 27-12-2009, 22:45   

zbychu80 napisał/a:
Mianowicie gdzie można zakupić łożyska w rozsądnej cenie (Kanaco np.).


w Lubartowie jadąc od Lublina po lewej stronie jest hotel, na dole jest sklep z łożyskami z tego co pamiętam jak pytałem SKF z piastą cos koło 350zł. powiedział typ że może dobrać samo łożysko dużo taniej,ale musi mieć stare na wzór. jesli Cie interesuje mam jedno, jakaś używka musiał bym tylko pogrzebać w gratach
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 28-12-2009, 16:08   

Firma KOYO ? dobry robi sprzęt , bo niestety mam do wymiany piaste z łożyskiem a tej firmy na allegro po 250 chodzą
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2009, 20:33   

jarekrk napisał/a:
Firma KOYO ? dobry robi sprzęt
bardzo dobry wiekszosc marek stosuje materialy tej firmy na pierwszy montaz, nawet VAG, w szczegolnosci auta japonskie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2009, 21:16   

http://www.hipol.pl/pl/cz...ci_samochodowe/
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kacper150985 
Forumowicz
Kacper

Auto: mitsubishi galant 1.8glsi 1994
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Świerczek
Wysłany: 15-03-2010, 09:04   

Wiatm
Panowie podpinam się pod temat, gdyż potrzebuję wymienić łożysko w lewym tylnim kole bo wyje i w związku z tym mam parę pytań:
1. Można swobodnie wymienć samo łożysko czy lepiej wymieniać łożysko łącznie z piastą?
2. Czy taką wymianę samego łożyska dam radę zrobić sam w warunkach domowych bo chyba gdybym wymieniał łącznie z piastą to mniej przy tym pracy (chyba że się mylę)?
3. Trzecia sprawa to co sądzicie o łożyskach firm: JAPAN LINE oraz JPN JAPAN?

Dziekuję za pomoc i Pozdrawiam
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-03-2010, 21:23   

1. można samo łożycko, ale piaste trzeba będzie wybijać lub wyprasować
2. całość wymienisz spokojnie sam
3. hmmmmm
 
 
 
Kacper150985 
Forumowicz
Kacper

Auto: mitsubishi galant 1.8glsi 1994
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Świerczek
Wysłany: 16-03-2010, 08:27   

Dzięki Frost83 za pomoc!
myślę jednak że wymienię razem z piastą bo nie bardzo dysponuję jakąś prasą i nie chcę żeby był tak że rozkręcę i bedzie zonk a myslę że łącznie z piastą będzie łatwiej, także na weekendzie zabieram się za to.
POZDRAWIAM.
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-03-2010, 19:42   

Jesli nie masz prasy to wymieniaj całą piastę, bo łożysko wbijane krótko wytrzyma, a wymiana piasty mi zajęła niecałe pół godzinki.
 
 
 
Kacper150985 
Forumowicz
Kacper

Auto: mitsubishi galant 1.8glsi 1994
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Świerczek
Wysłany: 17-03-2010, 08:16   

No dzięki Soner za radę, a skoro mówisz że wymieniałeś łącznie z piastą to się jeszcze ciebie podpytam odnośnie samego faktu wymiany. Mianowicie powiedz mi czy po rozbrojeniu tego wszystkiego (zdjęcie koła-zacisku hamulcowego i tarczo bębna) i dostaniu się do piasty to rozkładać też szczęki i to wszystko od ręcznego hamulca czy da się wymienić piastę bez rozkładania tego. i druga sprawa to czy aby wyjąść piastę z łożyskiem to wystarczy odkręcieć te 4 śruby od wewnętrznej strony czy coś jeszcze tam trzyma a jeśli by trzeba było sobie pomóc młotkiem żeby to wszystko wybić to gdzie uderzać żeby nic nie uszkodzić bo widziałem że od wewnetrznej strony jest tam takie jakby koło zębate (jak się domyślam od ABS-u) i czy ono też wyjdzie z łożyskiem i piastą czy ono zostaje.
Jeśli mozesz to napisz też mogę napotkać jeszcze jakieś trudności .
Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc i POZDRAWIAM!
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2010, 08:10   

Z tego co pamiętam (wymieniałem ok. rok temu) trzymały tylko te 4 śruby od wewnętrznej strony. Zacisków od hamulca nie zdejmowałem. Troszkę musiałem pomóc sobie młotkiem przy wybijaniu piasty poprzez pobijak i przy przekładaniu szpilek do mocowania kół. Przed wyjęciem piasty poluzuj czujnik ABS i odchyl go, żeby nie uszkodzić. Jak zdejmiesz tarczę to wszystko będzie jasne, nie ma co się stresowac :wink: Tutaj masz rysunek poglądowy --> http://www.japancars.ru/c...L6&mg=27&bg=250 . Aha i ta zębatka wychodzi z piastą, to jest cały element. Jeśli masz już część zamienną, to wiesz jak wygląda.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.