Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] Błąd 24-Vehicle speed sensor
Autor Wiadomość
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 18-03-2010, 18:00   [3.0] Błąd 24-Vehicle speed sensor

Witam wyswietla mi błąd numer 24 Vehicle speed sensor,jest to chyba czujnik prędkości pojazdu,ale gdzie sie on znajduje?
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 18-03-2010, 19:38   

No tak ale ja mam pajero I,nie wiadomo czy to bedzie w tym samym miejscu
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 18-03-2010, 22:42   

MACIEK1_2008 napisał/a:
No tak ale ja mam pajero I,nie wiadomo czy to bedzie w tym samym miejscu

Maciek coś masz namotane w tym aucie...bo i po co komputerowi silnika prędkość pojazdu...no chyba ze masz skrzynie automat, albo ktoś zmienił w aucie komputer od samochodu z automatem:?:
Twój samochód nie ma prawa wywalać takiego błędu...Ja mam zwykła linkę :arrow:
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 19-03-2010, 06:49   

Skrzynie mam manualną a jaka była od nowości to nie mam pojęcia,jak sprawdzić komputer czy jest odpowiedni,bo wznawiam walkę z paliwem bo w dalszym ciagu nie da sie jeździć na paliwie
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 07-04-2010, 22:09   

Może ten temat pomoże coś w sprawie tego dziwnego błędu...zerknij na "wymianę kondensatorów" :wink:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
 
 
 
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 07-03-2016, 14:06   

Witam mam pajero 3.0 v6 z 90 roku w gazie
Nie chciałem zakladac nowego tematu, a widze tu ten sam blad wiec pytam tutaj
Panowie sprawdzilem kody błędów i wystukal mi o numerach 12 , 24 mam skrzynie manualną wiec tak jak w temacie dziwne to i 41
Ma ktos moze liste aby to sprawdzić
Mam problem z autkiem na benzynie, bardzo ciezko pali zapali na strzal i gasnie pozniej dlugo trzeba męczyć rozrusznik albo przelaczyc na gaz.
Na gazie chodzi idealnie na benzynie jak rozgrzny chodzi na wolnych obrotach rowno ale brak mu mocy
Prosze o pomoc moze jakies rady
Pozdrawiam
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 09-03-2016, 09:18   

przemoGT napisał/a:
Witam mam pajero 3.0 v6 z 90 roku w gazie
Nie chciałem zakladac nowego tematu, a widze tu ten sam blad wiec pytam tutaj
Panowie sprawdzilem kody błędów i wystukal mi o numerach 12 , 24 mam skrzynie manualną wiec tak jak w temacie dziwne to i 41
Ma ktos moze liste aby to sprawdzić
Mam problem z autkiem na benzynie, bardzo ciezko pali zapali na strzal i gasnie pozniej dlugo trzeba męczyć rozrusznik albo przelaczyc na gaz.
Na gazie chodzi idealnie na benzynie jak rozgrzny chodzi na wolnych obrotach rowno ale brak mu mocy
Prosze o pomoc moze jakies rady
Pozdrawiam

Pompa paliwowa jest sprawna? Silnik ma wystarczające ciśnienie na listwie paliwowej żeby mógł chodzić? Coś z opisu podejrzewam że chyba to właśnie pompka Ci dogorywa...instalacja gazowa ma swoje plusy i minusy. Pozdrawiam
 
 
 
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 10-03-2016, 22:15   

No wlasnie pompa jest nowa bo robilem remont glowic i wymieniłem na zamiennik, na starej byly te same objawy
Zbiornik wyczyscilem dokladnie, paliwo wymienione na verwa z orlenu i jest teraz taki plus ze zapala na zimnym i ciepłym silniku.
Ale nadal brak mocy na trójce jeszcze da sie jechac a na czwórce słabnie
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 14-03-2016, 17:23   

przemoGT napisał/a:
No wlasnie pompa jest nowa bo robilem remont glowic i wymieniłem na zamiennik, na starej byly te same objawy
Zbiornik wyczyscilem dokladnie, paliwo wymienione na verwa z orlenu i jest teraz taki plus ze zapala na zimnym i ciepłym silniku.
Ale nadal brak mocy na trójce jeszcze da sie jechac a na czwórce słabnie

Nie wiele mogę na temat tego silnika powiedzieć bo miałem do czynienia ze zwykła V6 12zaw. Jeżeli jednak na gazie jest ok to według mnie kwestia zapłonu i rozrządu odpada ....zostaje zatem dalej układ paliwowy. Ja kiedyś rozbierałem u siebie listwę paliwową i wszystko dokładnie czyściłem. Powodem tego było to że wtryskiwacz na VI cyl lał. Może u Ciebie jest sytuacja odwrotna wtryskiwacz nie otwiera się całkowicie bo jest zapieczony albo filterki na wtryskach są zawalone syfem. Czy instalacja gazowa w twoim aucie wyłącza pompę paliwa podczas pracy na gazie? To rozwiązanie oszczędza pompę ale wtryski w tym czasie nie są płukane i chłodzone stąd mogą się zapiekać i mogą być z nimi problemy zwłaszcza jak mało się używa paliwa.No i jeszcze na drodze z pompy w zbiorniku a silnikiem masz filtr paliwa...w jakim jest stanie może to on dławi przepływ.
 
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 17-04-2016, 13:27   

Miałem podobny problem z brakiem mocy i podejrzewalem regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na powrocie listwy wtryskowej.

Co do problemu z błędem czujnika prędkości dla sterownika silnika to znajduje się on w liczniku. Jeden przewód który wychodzi z predkosciomierza i idzie do ECU silnika. licznik był przekładany? Nie Wszystkie liczniki posiadają wyjście tego sygnału.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.