 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] obroty max 3 tys , problem pojawil sie po wymianie |
Autor |
Wiadomość |
muchol
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2.5TD 1997r krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: koronowo
|
Wysłany: 11-03-2010, 12:27
|
|
|
KOledzy jak napisałem - oleju nie przybywa - jest go po prostu za dużo wlane !!!
[ Dodano: 11-03-2010, 12:31 ]
GIO4x4RUS napisał/a: | -Pajero 2.5td w tym wieky niema komputera(2.8td-EFI od 97r maja komputer)!!!
-Obroty moze nie nabierac po 3tys. przez brak otpowiedzniej ilosci powietrza(w jakiem stanie filtr pow???)Wywal i sprawdz!
-Podnios sie stan oleju(SAM!)-ropa przez nieszczelna glowice trafi do oleju-zwalac glowice!
-Zasliepic EGR!(wsadzic kulke w wezyk,dorobic 2 aluminiowe uszczelki i zalozic na flansze)
-Sprawdic,czy dobrze dociera paliwo(sprubowac podlaczyc bezposriednio z bytelki)Jezeli liepiej bedzie chodzic-zwalic zbiornik,wyjacz smok i wszystko umyc.Przewody paliwowe przedmuchac sprezarka.
-Na zasilaniu pompy wtryskowej moze byc filterek(mietalowa siatka)-wykreczyc i sprawdzic,czy czysta!
-Plyn chlodniczy nie ubyba? |
filtr nówka sztuka K&N czysty i ładnie zasysał /taplałem miśka w błocie i po tej przejażdżce zaczełe się partolić / błoto mogło zatkać dopływ powietrza ??
-oleju za dużo wlałem - sam nie przybywa
-płynu chłodniczego nie ubywa
EGR muszę znaleźć to sprawdzę , sitko przy pompie również muszę namierzyć jak znajdę to posprawdzam |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 11-03-2010, 21:02
|
|
|
A ja bym na Twoim miejscu zdjął rurę z kolektora i odpalił miska na wolnossącym. Będziesz miał pewność że silnik dostaje max ilość powietrza i jak motor będzie dalej pracował bez zmian to wtedy wykluczysz całą stronę dotyczącą zasilania w powietrze. No i jak będzie pracował zobaczysz przy okazji czy turbina dmucha...
Po tym zabiegu zostanie do prześwietlenia układ zasilania...czyli pompa i wszystko co z nią związane.
Olejami, płynami i innymi bzdetami na razie się nie martw.
Ostatecznie to tak dla pewności można by było zlać wszystko z baku i na próbę nalać czystej dobrej ropy...bo kto wie co było w tej beczce. |
|
|
|
 |
muchol
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2.5TD 1997r krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: koronowo
|
Wysłany: 23-03-2010, 22:54
|
|
|
Misiek wrócił do życia :O) - obyło się bez napraw - pojezdził po górkach i mu się polepszyło |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 23-03-2010, 23:04
|
|
|
muchol napisał/a: | Misiek wrócił do życia :O) - obyło się bez napraw - pojezdził po górkach i mu się polepszyło | |
|
|
|
 |
|
|