Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] obroty max 3 tys , problem pojawil sie po wymianie
Autor Wiadomość
muchol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.5TD 1997r krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: koronowo
Wysłany: 11-03-2010, 12:27   

KOledzy jak napisałem - oleju nie przybywa - jest go po prostu za dużo wlane !!!

[ Dodano: 11-03-2010, 12:31 ]
GIO4x4RUS napisał/a:
-Pajero 2.5td w tym wieky niema komputera(2.8td-EFI od 97r maja komputer)!!! :)
-Obroty moze nie nabierac po 3tys. przez brak otpowiedzniej ilosci powietrza(w jakiem stanie filtr pow???)Wywal i sprawdz!
-Podnios sie stan oleju(SAM!)-ropa przez nieszczelna glowice trafi do oleju-zwalac glowice!
-Zasliepic EGR!(wsadzic kulke w wezyk,dorobic 2 aluminiowe uszczelki i zalozic na flansze)
-Sprawdic,czy dobrze dociera paliwo(sprubowac podlaczyc bezposriednio z bytelki)Jezeli liepiej bedzie chodzic-zwalic zbiornik,wyjacz smok i wszystko umyc.Przewody paliwowe przedmuchac sprezarka.
-Na zasilaniu pompy wtryskowej moze byc filterek(mietalowa siatka)-wykreczyc i sprawdzic,czy czysta!
-Plyn chlodniczy nie ubyba?


filtr nówka sztuka K&N czysty i ładnie zasysał /taplałem miśka w błocie i po tej przejażdżce zaczełe się partolić / błoto mogło zatkać dopływ powietrza ??

-oleju za dużo wlałem - sam nie przybywa
-płynu chłodniczego nie ubywa

EGR muszę znaleźć to sprawdzę , sitko przy pompie również muszę namierzyć jak znajdę to posprawdzam
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 11-03-2010, 21:02   

A ja bym na Twoim miejscu zdjął rurę z kolektora i odpalił miska na wolnossącym. Będziesz miał pewność że silnik dostaje max ilość powietrza i jak motor będzie dalej pracował bez zmian to wtedy wykluczysz całą stronę dotyczącą zasilania w powietrze. No i jak będzie pracował zobaczysz przy okazji czy turbina dmucha... :roll:
Po tym zabiegu zostanie do prześwietlenia układ zasilania...czyli pompa i wszystko co z nią związane.
Olejami, płynami i innymi bzdetami na razie się nie martw.
Ostatecznie to tak dla pewności można by było zlać wszystko z baku i na próbę nalać czystej dobrej ropy...bo kto wie co było w tej beczce. :wink:
 
 
 
muchol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.5TD 1997r krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: koronowo
Wysłany: 23-03-2010, 22:54   

Misiek wrócił do życia :O) - obyło się bez napraw - pojezdził po górkach i mu się polepszyło
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 23-03-2010, 23:04   

muchol napisał/a:
Misiek wrócił do życia :O) - obyło się bez napraw - pojezdził po górkach i mu się polepszyło
:partyman:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.