Przerdzewiały przewód paliwowy |
Autor |
Wiadomość |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 21:22 Przerdzewiały przewód paliwowy
|
|
|
Witam,co zrobić,wyciąć kawałek i wstawić gumowy czy znacie może jakieś czarodziejskie sztuczki.Przewód skorodowany pod spodem w miejscu mniej więcej tylnego koła,pod obiemką.Proszę o jakąś poradę,jutro muszę to zrobić bo paliwko z bąbelkami śmiga,to nie był jednak filtr paliwa. |
_________________

 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 21:56
|
|
|
Najlepiej wymienic na nowy ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 21:59
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Najlepiej wymienic na nowy ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas |
Ale gdzie dostać oryginał tak powyginany?Pińcet zawijasow. |
_________________

 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 22:55
|
|
|
ASO, szrot, moze u prywaciarza. Ewentualnie przewod miedziany w oslonie i sam wyginasz jak chcesz. Pare metrow pewnie sprzedadza ci w zakladzie gdzie gaz montuja.
Ostrzejsze kolanka zeby wygiac potrzebna ci bedzie sprezyna.
Mysle ze 8mm bylby ok |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:05
|
|
|
Cytat: | ASO, szrot, moze u prywaciarza. |
W ASO nie ma,szrot już mam,a co to znaczy u prywaciarza |
_________________

 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:09
|
|
|
Czyli zwykly sklepik prywatny w ktorym sprzedawca sciaga rozne materialy z roznych miejsc. Czesto ich jakosc jest dosc niska. |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:12
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Czesto ich jakosc jest dosc niska. |
No właśnie,tego nie chcę.Powalczę chyba z gumowymi dobrej jakości,bedą na pewno lepsze od niewiadomo czego za pare złotych |
_________________

 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:16
|
|
|
watson1911 napisał/a: | Przewód skorodowany pod spodem w miejscu mniej więcej tylnego koła,pod obiemką. | skoro jest w tym miejscu skorodowany to i w innych też może być podobnie. Przerabiałem ten temat->> wymiana całego odcinka od zbiornika do filtra ->>rurka stalowa watson1911 napisał/a: | Pińcet zawijasow. | nie aż takich których nie da się pokonać Faraonix napisał/a: | ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas | w ostateczności tak tylko do końca nie ma pewności że się nie rozszczelni jest to doraźna "naprawa" |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:19
|
|
|
jawaldek napisał/a: | wymiana całego odcinka od zbiornika do filtra ->>rurka stalowa |
Witaj,podpowiedz jaką i gdzie kupić taką rurkę,no i jak to powyginać |
_________________

 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:28
|
|
|
watson1911 napisał/a: | podpowiedz jaką i gdzie kupić taką rurkę,no i jak to powyginać | Witaj,witaj niestety robili to w warsztacie a że późna już pora to jutro wszystkiego się wypytam i dam znać->> przekrój rurki,materiał i technika wyginania ->> tu mogę domniemać że na "kolanie" bo nie ma jakiś drastycznych załamań . wiesz jak dostać się do łączenia rurki z bakiem->> pod podłogą w bagażniku jest klapka odkręcana->> to tak na wszelki słuczaj jak będziesz to robił ->> wymiana rurki- warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:32
|
|
|
jawaldek napisał/a: | pod podłogą w bagażniku jest klapka odkręcana->> to tak na wszelki słuczaj jak będziesz to robił ->> wymiana rurki- warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku. |
Już odkręcone...ale tą rurkę co wychodzi ze zbiornika też "pamieniat"?
[ Dodano: 29-03-2010, 23:33 ]
jawaldek napisał/a: | warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku. |
Znaczy się odkręcić dekiel i co? |
_________________

 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:34
|
|
|
Potrzebna ci sprezyna do giecia jezeli chcesz zrobic ostrzejsze zagiecie rurki. Bez sprezyny rurka sie zagnie przy mocniejszym zgieciu.
Szukac jej trzeba w sklepach z narzedziami gdzie maja sprzet do giegia, ciecia roznego rodzaju rur. Czesto tez w dobrych sklepach lub hurtowniach z hydraulika.
tak wyglada sprezyna
http://www.nokaut.pl/ofer...ia-rur-1-2.html
Jezeli zastosujesz rurke o srednicy 8mm ktora ma 1mm oslonki PCV to musisz uzyc sprezyny 10mm
Zakladasz sprezyna na rurke wyginasz razem ze sprezyna i sciagasz sprezyne. W twoim przypadku przesuwasz do nastepnego miejsca gdzie bedziesz znowu wyginal
Rurka miedziana w PCV wyglada tak:
http://www.allegro.pl/ite...k_promocja.html
Musisz spytac w najblizszym zakladzie gdzie zakladaja instalacje LPG do samochodow. Oni kupuja w takich krazkach i potem tna na wymiar do auto. Napewno za drobna oplata utna Ci ile chcesz. |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:39
|
|
|
To mi się podoba,nawet miałbym gdzie to dostać tylko czy do diesla zda egzamin?Nie zajdzie jakas tajemnicza reakcja chemiczna? |
_________________

 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:45
|
|
|
Z miedzia nic sie nie dzieje. Ostatnio taka padlaczalem do oleju opalowego. Od zbiornika do kotla. Nic jej nie zje ani nie zardzewieje. Za to wezyki gumowe ktorymi bedziesz laczyl musza byc olejoodporne bo sie rozpuszcza. |
|
|
|
 |
watson1911
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 90 Skąd: Iława
|
Wysłany: 29-03-2010, 23:53
|
|
|
Faraonix napisał/a: | wezyki gumowe ktorymi bedziesz laczyl musza byc olejoodporne bo sie rozpuszcza. |
Wężyki typowe do diesla,10zł.m/b w autosklepie,solidne,uzbrojone.Jutro założę tymczasowo dopóki nie załatwię tych miedzianych,no i poczekam jeszcze co jutro powie jawaldek
Dzięki bardzo za porady |
_________________

 |
|
|
|
 |
|