Montaż oryginalnych relingów w pajero |
Autor |
Wiadomość |
ATON
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Łapanów
|
Wysłany: 30-03-2010, 17:58 Montaż oryginalnych relingów w pajero
|
|
|
Mam pytanie, czy któryś z kolegów montował oryginalne relingi dachowe w długim Pajero?
Czy to duży problem zdjąć podsufitkę?
Czy może nie bawić się w oryginały tylko kupić uniwersalne belki i na nich montować kosz bagażnika? Bo jeśli chodzi o cene to wychodzi na jedno : 4 belki THULE to 1000pln i relingi na Allegro też 1000 pln ! Problemem jest to że belki THule powinny być montowane tylko na dotworami drzwiowymi, a nad tylnym uchylnym okienkiem nie dają gwarancji że będą dobrze trzymały, a z kolei oryginalne relingi sięgają tylko do tylnej krawedzi przednich drzwi. Tak żle , a tak za krótko! |
_________________ ATON |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-03-2010, 18:22
|
|
|
Ja na pewno zdecyduję się na oryginalne relingi. Tyle że do ceny i tak trzeba później doliczyć belki poprzeczne.
Zerknij na relację z montażu na naszej stronie klubowej - POC
http://www.pajero.org.pl/...um_pi1[tid]=206 |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2010, 18:35
|
|
|
Dzien dobry,
jeszcze nie zrobilem relacji ale moze to troche rozjasni:
http://www.pajero.org.pl/...um_pi1[tid]=206
Generalnie sprawa jest dosc prosta. Relingi zamawiasz u Zbyszka M (www.e-pajero.pl) i ustawiasz sie na montaz. Sama procedura zdjecia podsufitki jest latwa lecz upierdliwa. Potrzeba cierpliwosci i wyczucia. Dobrze jest sie uzbroic w zapasowe plastikowe zlaczki bo istnieje prawdopodobienstow polamania starych. Odkrecamy wszystkie plastikowe elementy konsoli i boczki.
Podsufitka opadnie sama. Uwazaj na zagniecenia i odksztalcenia - zostana slady.
Wiercenie, zabezpieczenie antykorozyjne i inne blacharskie czynnosci i mozna skrecac. Przy docinaniu listew trzeba dobrze pomierzyc bo po zapieciu zostana szpary.
Powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
ATON
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Łapanów
|
Wysłany: 30-03-2010, 18:35
|
|
|
Ale jest problem bo mimo szczerych chęci nie jestem członkiem klubu Pajero, bo nie mogę znaleźć takich co by mnie zarekomendowali, więc nie mogę się zarejestrować więc nie mogę wejść w dział technika. A tak na marginesie, może by któryś z kolegow we spół w zespół by móc moc przepisów klubowych móc zmóc i mnie zarekomendowali jako kandydata na kadydata na członka Pajero OWner's Club, w zamian mogę np. udzielić porad z akresu........stomatologii i dobrą flaszke postawić
[ Dodano: 30-03-2010, 18:43 ]
Ojej! Już mnie przeaziłeś tymi plastikowymi złączkami , które się oczywiście połamią, potem będzie się wszystko telepać i zwisać.. załamka. Chetnie bym to zlecił Panu Zbyszkowi M. ale to drugi koniec świata, ja jestem z pod Krakowa, paliwo i dojazd wyjdzie mnie prawie drugie tyle... A nie ma kogoś zorientowanego w tej podsufitce tu w okolicy Krakowa? |
_________________ ATON |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-03-2010, 18:58
|
|
|
ATON napisał/a: | nie jestem członkiem klubu Pajero, bo nie mogę znaleźć takich co by mnie zarekomendowali |
Wpadnij na którąś z imprez i rekomendacja się znajdzie
Listę masz na stronie- teraz szykują się m.in. zamki Dolnego Śląska. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2010, 19:25
|
|
|
ATON podczas naszej instalacji chyba jedna zlaczke wymienilismy. Relacji jeszcze nie ma a opisy modyfikacji sa dostepne dla kazdego.
Mozesz umowic sie ze zdolnym blacharzem i robi wszystko w 1 dzien. My instalacji dokonalismy w autoryzowanym serwisie Auto Wache w Poznaniu. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
ATON
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Łapanów
|
Wysłany: 30-03-2010, 22:41
|
|
|
Chyba się wybiorę na te zamki Dolnego Śląska - bo tematycznie już mi się podoba!
Więc bedzie okazja się zintegrować.
Jesli chodzi o montaz w autoryzowanym serwisie to w Krakowie w RM FIlipowicz zaśpiewali 1100,- pln + relingi z Allegro 1000,- pln jeszcze trochę dołożę i sie uzbiera juz na tyle że w sklepie Rajdy 4x4 kupię juz markowy dedykowany alumoniowy bagażnik platformę.
Ze zdjęć widzę że rozbiórkę trzeba zacząć od samej podłogi i pokolei iść w górę, koszmarna robota, znam to bo montotwałem w moim Mavericku własnej konstrukcji relingi z nierdzewki. Niestety zawsze coś się zepsuje bo nie wiadomo gdzie i w którą strone ciągnąć żeby spinki puściły -straty są zawsze. Najgorsze, że nie wiadomo co pęknie , trudno to dokupić, a najlepiej mieć je odrazu pod ręką bo nawet jak później je wymienić - błędne koło. |
_________________ ATON |
|
|
|
 |
karlos77
Forumowicz

Auto: PAJERO V20 3.0 24V 181KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 50 Skąd: ustanów
|
Wysłany: 23-10-2010, 22:41
|
|
|
za 300 w norauto kupujesz belkji poprzeczne uniwersalne ( nie thule ) i też śmiga z pakiem i niegłupio wygląda. Tylko żeby nie przepłacić trzeba przymierzać bo sprzedawca z lenistwa zaproponuje thule . |
|
|
|
 |
Borys81
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 24 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 02-04-2012, 23:30
|
|
|
Panowie a te dziury to jak wiercimy na czuja czy są tam jakieś wzmocnienia czy cuś? |
|
|
|
 |
PiotrGdynia
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 15 Skąd: Ostrzyce
|
Wysłany: 27-10-2014, 16:56
|
|
|
Witam ja tez z takim pytankiem czy w PIII sa gotowe otwory na relingi czy trzeba nawiercac?? W aucie z ktorego bylo demontowane wyglalało jak oryginalne otwory ale jak czytalem wczesniej(sprawa dotyczyla tylnego daszka-spojlera) to niby tylna klapa jest "wyposarzona" w gotowe otwory ale jak sprawdzilem moja nie Gdyby ktos mogl pomoc
Aha i czy po zamontowaniu relingów montujemy te same listwy dachowe czy cos innego ?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-10-2014, 18:38
|
|
|
Trzeba nawiercać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
PiotrGdynia
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 15 Skąd: Ostrzyce
|
Wysłany: 03-11-2014, 17:49
|
|
|
Czy może wie ktoś jaki jest koszt montażu relingów?? |
_________________ Galant 81r.,Pajero I 2,6benz+gaz88r.,Pajero III 3,2 DID Aut.04r. |
|
|
|
 |
vanosik
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3,2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 20 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 31-05-2017, 11:20 Relingi 3.2did 2002 long - Kupie
|
|
|
Siema
Chcialbym nabyc relingi do pajero 3 2002 long.
Ma ktos?
Pozdro
Nie moge wejsc na forum "kupie" - nie ma opcji dołącz. |
_________________ Gdy Ci smutno - puść bąka |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-05-2017, 12:56
|
|
|
vanosik napisał/a: |
Nie moge wejsc na forum "kupie" - nie ma opcji dołącz. |
Na górze strony masz Grupy . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
vanosik
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3,2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 20 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 15-07-2017, 17:20 Jade z koksem
|
|
|
Relingi nabylem za jedyne 150zl komplet. Rozbiorka rozpoczeta.
Co z tym szyberdachem? nie opada samo. help
[ Dodano: 19-07-2017, 15:05 ]
Sytuacja opanowana.
Podsufitka sie trzymie na rzepach do sufitu i trzeba pociagnac.
Da sie zrobic.
Przy okazji znalazlem miejsce na glkosnik w lewym nadkolu. zainstaluje 20cm bassowy na wzmacniaczu i bedzie brzmialo lepiej.
pozdrowka |
_________________ Gdy Ci smutno - puść bąka |
|
|
|
 |
|