Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Hamulce i zawias od [C5xA]Gti do C62A (1.5 GLi)
Autor Wiadomość
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2010, 00:02   [C62A 1.5] Hamulce i zawias od [C5xA]Gti do C62A (1.5 GLi)

Witam,
zostałem posiadaczem hamulców od GTi (zaciski+jarzma) i teraz parę pytań:
1) czy potrzebuję zmiany zwrotnicy, by podeszły amorki i heble od GTi do przodu??
2) co potrzebne mi jeszcze do zmiany z bębnów na tarcze do tylnej belki
3) czy łożyskowanie amortyzatorów różni się (chodzi o rozstaw śrób) ??

[ Dodano: 29-03-2010, 23:04 ]
Czy naprawdę nikt nie umie mi odpowiedzieć??
Spoko :?
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 30-03-2010, 00:11   

Może hubert, mkm coś dorzucą od siebie :mrgreen:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2010, 22:28   

Hubert w temacie mego Lancera doradziłeś mi założenie hebli od GTI
Hubeeert napisał/a:
Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A. Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.

Byłeś mądry to teraz to udowodnij :mrgreen: . A może mam petycje pisać do każdego znawcy tematu czy jak? Tobie chyba nie na takim działaniu forum zależało?
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 01-04-2010, 00:24   

podstawowe pytanie: zamierzasz przekładać same hamulce czy razem z ABSem?
ad1 odnośnie zwrotnic, jutro pomierzę i napiszę bo dokładnie nie pamiętam... weź jeszcze pod uwagę to że przegub od GTI i C52 różnią się liczbą zębów...
ad2 ... obadam jutro po dniu :)
ad3 czy chodzi ci o górne mocowanie amorka i jego rozstaw śrub w kielichu? jeżeli tak to jest taki sam.
No i ten ABS bo to diametralnie zmienia wszystko...
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2010, 00:39   

Bazz, same zaciski i jarzma, narzeie na abs niestety brak funduszy i czasu. Co do przegłubu to wiem, ale narazie mam zamiar zostawić (jeśli jest taka możliwość) przegłub z 1.5 automat :)
Dzięki za informacje
pozdr.
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 01-04-2010, 11:11   

tak więc:
z przodu: mocowanie amorka do zwrotnicy jest takie samo, piasta też (prócz ilości zębów na przegub) śruby mocowania jarzma tak samo, czyli wszystko bez żadnych problemów na zwrotnicach i piastach od C62.
oczywiście o większych tarczach nie wspominam bo to chyba logiczne :)

z tyłu: musisz jeszcze zaopartrzyć się w mocowania jarzm (przykręcane razem z czopem na 4 śruby), średnica czopa w GTI jest taka sama jak w C62, czyli czopy zostają, no i jeszcze łożyska i piasty do mocowania tarcz od GTI... do tego wszystkiego linki ręcznego (od C62 są za krótkie).
no i to chyba byłoby na tyle.
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.