Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V
Autor Wiadomość
conrad.s 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 30-03-2010, 09:48   [3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V

Witam,

mój silnik bierze około 2 litrów oleju na 1000 km, dodatkowo stuka coś (szklanka popychacza w najlepszym wypadku). Postanowiłem, że nie będę naprawiał tylko wykorzystam tą okazję do zmiany silnika na nowocześniejszy 24V. Wiem, że skrzynia jest taka sama - potrzebuje tylko wiązkę i komputer. Zgadza się? Co z pozostałym osprzętem (klimatyzacja, chłodnica itp)? Alternator chyba też inny?

Czy może ktoś doradzić czy bawić się w taki upgrade czy raczej odpuścić sobie?

KS

[ Dodano: 31-03-2010, 13:49 ]
Help?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-03-2010, 22:41   

Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V
 
 
shutter 
Mitsumaniak


Auto: Pajero'02 3.2DiD v78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 01-04-2010, 11:14   

he he dobre - 12 valves - 12 volt, 24 valves - 24 volt
_________________
Pozdrawiam, Szymon
Moja galeria foto
 
 
Murzyn 
Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-04-2010, 11:31   

Faraonix napisał/a:
Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V


Co te elementy maja wspolnego z zaworami w silniku?
_________________
autobus, zielony po bezdrozach mego miasta mknie...
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-04-2010, 18:39   

Na szybko czytalem i myslalem ze chce zamontowac silnik z jakiejs malej ciezarowki gdzie jest instalacja 24V :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.