Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu
Autor Wiadomość
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2010, 15:36   Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu

witam

Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.

(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego ;) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-04-2010, 16:09   Re: Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu

Cytrus napisał/a:
witam

Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.

(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego ;) )

Bo może wyszli z założenia, ze jak nie ma centralnej blokady między osiowej, to warto wstawić chociaż most z blokada.
Da się zamienić, tylko kilka rzeczy będzie trzeba jeszcze zamontować.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2010, 16:36   

dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli ;)
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-04-2010, 16:48   

Cytrus napisał/a:
dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli ;)

Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 08-04-2010, 11:58   

Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase
 
 
 
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-04-2010, 13:06   

zbyszekm2 napisał/a:
Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę.


Nie wiedziałem . Uwierzyłem w to co napisali w katalogu ;) Po przejrzeniu katalogu u kilu dilerów wyszło mi ze do każdej IV wsadzali ss i blokadę .


Witold_Rybarz napisał/a:
Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów



Myślałem ze L200 chociaż zamiast blokady ma LSD :shock:
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 09-04-2010, 14:06   

Witold_Rybarz napisał/a:
Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase


jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu....
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 09-04-2010, 14:15   

HugoOrmo napisał/a:

jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu....

a jak myślisz co zrobiłem tego się nie da ominąć elektronika udaje blokadę mostu i dupa 0 mocy na kołach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.