Przesunięty przez: Hubeeert 06-05-2010, 18:06 |
"Spy-photo" Nowe Mitsubishi Crossover |
Autor |
Wiadomość |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
gtfokthx
Nowy Forumowicz
Auto: Peugeot 206
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd: Puławy
|
|
|
|
 |
zewis
Nowy Forumowicz
Auto: Skoda OI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-04-2010, 14:08
|
|
|
To kiedy oficjalnie premiera tego ASX w Polsce? Na powyzszej stronie pisza o jesieni, w salonie we Wrocu mowia ze pod koniec czerwca, a w necie ogolnie pisza, ze w kwietniu...
Ktos ma jakiekolwiek informacje o cenach? |
|
|
|
 |
gtfokthx
Nowy Forumowicz
Auto: Peugeot 206
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 13-04-2010, 15:08
|
|
|
zewis napisał/a: | To kiedy oficjalnie premiera tego ASX w Polsce? Na powyzszej stronie pisza o jesieni, w salonie we Wrocu mowia ze pod koniec czerwca, a w necie ogolnie pisza, ze w kwietniu...
Ktos ma jakiekolwiek informacje o cenach? |
To jest strona wersji amerykańskiej nazwanej CUV i ona na pewno wychodzi jesienią. No a u nas chyba niedługo jakoś, tylko na mitsubishi.pl cisza, choć sprawdzam codziennie. |
|
|
|
 |
michalp
Mitsumaniak Moderator CZx

Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 512 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-04-2010, 18:30
|
|
|
michalp napisał/a: |
Rozsądna wersja 1.8 DID 150KM, Intense 4WD - 98 tysi. |
Czyli nie licząc rabatu na Lancera kosztuje prawie tyle samo do tego 4x4 i +10KM |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 15-04-2010, 22:52
|
|
|
Cytat: | Mitsubishi ASX będzie dostępny w 21 wersjach z najnowocześniejszym, opracowanym przez koncern Mitsubishi niskoprężnym silnikiem Diesla o pojemności 1.8 litra i mocy 116 lub 150 KM i |
ok, czyli diesel niskoprężny, czy ktoś orientuje się może co to oznacza w praktyce?
Do tej pory silniki diesla (turbo + intercooler) były chyba wysokoprężne ?
Pozdrawiam |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:34
|
|
|
marrok napisał/a: | ok, czyli diesel niskoprężny, czy ktoś orientuje się może co to oznacza w praktyce?
Do tej pory silniki diesla (turbo + intercooler) były chyba wysokoprężne ? |
Turbina i intercooler nie ma ją znaczenia w określaniu silnika. Diesel zwany jest też silnikiem z zapłonem samoczynnym lub silnikiem wysokoprężnym.
Generalnie tendencja jest taka by przy zachowaniu sprawności silniki diesla odprężać, Niestety nie da się zejść poniżej pewnej wartości bo nie byłoby możliwości jego uruchomienia.
Ja obstawiam:
a) obniżenie stopnia kompresji w porównaniu z konkurencyjnymi silnikami
b) błąd drukarski. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:39
|
|
|
marrok napisał/a: | ok, czyli diesel niskoprężny | Nie tylko. Ktoś i chyba nawet w tym topiku pisał o silniku 4N13 (116KM i 150KM z turbo).
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_ASX |
Ostatnio zmieniony przez Trik 16-04-2010, 09:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:41
|
|
|
Trik napisał/a: | Ktoś i chyba nawet w tym topiku pisał o silniku 4N13 (116KM bez tubo i 150KM z turbo). |
116KM w silniku diesla 1,8 bez turbo będzie dostępne jak wróble będą miały pod 2kg |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:46
|
|
|
Już edytowałem Chociaz szkoda że nie bedzie, na razie ? tego 1,8 lub nawet 2,0, benzynowych. |
|
|
|
 |
zewis
Nowy Forumowicz
Auto: Skoda OI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-04-2010, 23:59
|
|
|
Ja jestem bardzo ciekawy spalania tego 1.6...ma ktos jakies informacje?
Nosilem sie z zamiarem kupna Lancera SB 1.8, ale aktualnie czekam wlasnie na ASX. Niestety spalanie 1.8 to porazka, a 1.5 jest dla mnie za slaby, wiec Lancer bye bye, bo cena benzyny robi sie powoli zaporowa... :/ |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 17-04-2010, 00:05
|
|
|
jaca71 napisał/a: |
Ja obstawiam:
a) obniżenie stopnia kompresji w porównaniu z konkurencyjnymi silnikami
b) błąd drukarski. |
Dobra, wysiliłem się i zaczerpnąłem wiedzy u źródła:
ASX na mitsubishi.pl
Silnik będzie "niskoprężny" i będzie mieć jako pierwszy diesel na świecie "zmienne fazy rozrządu - MIVEC" . Jedno z drugim jest na pewno powiązane, szkoda że w praktyce zobaczymy ten silnik dopiero za 2 msc
pozdrawiam |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
zewis
Nowy Forumowicz
Auto: Skoda OI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-04-2010, 02:04
|
|
|
http://www.autoinfo.pl/wi...dane-techniczne
Invite 1.6 MIVEC:
Jazda miejska l/100km: 7,5
Jazda miejska mieszana l/100km: 4,9
Jazda w cyklu mieszanym l/100km: 5,9
Masa całkowita kg: 1290
Zatem nadzieja na Mitsu powraca. Szczegolnie, ze
1.6 Invite 2WD AS&G 117 KM 72 990
1.6 Intense 2WD AS&G 117 KM 77 990
...ceny sa wedlug mnie zachecajace
[ Dodano: 17-04-2010, 22:06 ]
http://www.youtube.com/watch?v=K8rzjTfJfYw - o co chodzi z ta blacha? Taka cienka i gietka, czy to moze plastik? Rzeczywiscie jest taka roznica w oswietleniu pomiedzy zwyklymi swiatlami a bi-ksenonami? :O
[ Dodano: 19-04-2010, 11:46 ]
 |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 22-04-2010, 16:47
|
|
|
Cytat: | o co chodzi z ta blacha? Taka cienka i gietka |
hm.. może chodzio o to, że ma być elasyczna tzn odporna na wgiecenia tzw parkingowe. Tak tylo przypuszczam.
Cytat: | Rzeczywiscie jest taka roznica w oswietleniu pomiedzy zwyklymi swiatlami a bi-ksenonami? |
tu raczej nie chodzi o biksenony ( czyli ksenony na mijania i drogowych) tylko o ksenony o innym, szerszym polu oświetlania - jakiś nowy system. Jak wyjdzie w praniu zobaczymy.
Najbardziej jednak jestem ciekaw charakterystyki pracy tego nowego dizelka - ze zmiennymi fazami rozrządu. Może będzie ciągnał do wyższych obrotów niż inne diesle ?
To może przekonać do niego zagorzałych benzyniaków |
|
|
|
 |
|