problem z paleniem na zimnym silniku,szukam mechanika |
Autor |
Wiadomość |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 25-04-2010, 14:26 problem z paleniem na zimnym silniku,szukam mechanika
|
|
|
Witam . Mój problem wygląda tak. Rano próbując odpalić auto,nie odpali, gdy przytrzymam nogę lekko na gazie i tak za chwile potrzymam ,puszczam i są "jakieś " obroty,więc czekam chwile i jadę.Gdy ruszam obroty bardzo szybko spadają,przy zmianie biegów ,więc muszę uważać żeby w trakcie nie zgasła.I tak jeżdżę już 2 lata. w ASo wykluczyli wszystko ,prócz komputera, że z nim coś nie tego.Problem był większy,gdy ją kupiłem , bo wyglądało to tak , że dojeżdżając do skrzyżowania ok.400m ,i zatrzymując się tez potrafiła zgasnąć,i tak aż gdy temperatury nie złapała.W ASO coś tam przestawili i było lepiej , bo chociaż na tym skrzyżowaniu nie gasła i dało się nią jechać.Najgorzej jest w zimę ,gdy sa mrozy i trzeba dłużej ja trzymać na tym gazie.Mam już dość i chce to naprawić , czy możecie mi przy okazji polecić dobrego mechanika w Gdańsku i okolicach.Zaznaczam , że była podłączana do kompa i nie ma błędów. Tez już trochę kasy w nią wrzuciłem ,bo każdy mechanik co innego radził wymienić.Dzieki.
[ Dodano: 25-04-2010, 14:28 ]
Jeszcze coś. W ASo powiedzieli mi ,że auto musiałbym na 2 tyg.u nich zostawić bo komputer muszą wysłać do Warszawy i że tego nie robią na miejscu.A tyle czasu bez auta to u mnie graniczy z cudem. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-04-2010, 14:34
|
|
|
roberto79, napisz cos o parametrach auta. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 25-04-2010, 14:37
|
|
|
Cari 1,6 V ,rok98. |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 25-04-2010, 20:13
|
|
|
Hmm ja ze swoim skromnym dorobkiem mechanika i wiedzą nie wiedzą postawił bym na przepustnicę, podobny problem miał kumpel z pracy tyle że w golfie i wymiana własnie tego podzespołu pomogła ( czyszczenie nic nie dało) ale poczekajmy co bardziej doświadczeni koledzy napiszą
pozdrawiam |
|
|
|
 |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 26-04-2010, 11:36
|
|
|
Dzięki.Przepustnica również była czyszczona , a jej parametry były ok. W sumie to daje to do myślenia,bo gdy oddałem auto do ASo to całkowicie nie paliła,i gasła po przejechaniu 500m.Natomiast gdy ją odebrałem z ASO to na drugi dzień miała małe obroty ,ale przy cofnięciu już zgasła.Al mówiłem im , że coś zrobili ale nie do końca,wtedy czyścili ta przepustnicę.Spr.sinik krokowy.przewody itd.i niby wszystko ok.Tylko ten komputer,że niby on,Ale czy mają rację? |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 26-04-2010, 19:34
|
|
|
tego Ci przyjacielu niestety nie powiem... ja bym stawiał na przepustnicę, czy mam rację też nie wiem... komputer nowy to jakie koszta ? |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 27-04-2010, 08:17
|
|
|
ja rownież stawiał bym na przepustnice,a dokładnie na silnik krokowy,ja mam GDI ,ale te same problemy miałem,komputer też nie pokazywał błędów,postanowiłem wymienić cłą przespustnice i okazało się dobrym wyborem,auto od 2 lat wogóle nie zgasło. |
|
|
|
 |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 27-04-2010, 09:28
|
|
|
Silnik krokowy był przekładany z innego auta i na odwrót i było ok. A ile taka nowa przepustnica kosztuje ? Może jak nie drogo to bym się skusił.... |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 27-04-2010, 10:42
|
|
|
przy każdej naprawie i czyszczeniu przepustnicy itp powinno sie robić reset ecu i nauczyc obrotów silnik czy te czynności były wykonywane ??
spróbuj naukę obrotów zrobić na obciążonym silniku czyli klima światła radio itp. |
|
|
|
 |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 27-04-2010, 12:19
|
|
|
Nie wiem ,czyszczenie było w ASO.Ale myślę , że tak zrobili. Sam jej nie czyściłem i nie wymieniałem.Teraz to myślę , że jak ja bym wymienił i to nie było by to ,to znów by mi powrócił problem z gaśnięciem po przejechaniu tych 500m .A ile taki komputer kosztuje?I czy można go wymienić czy tylko naprawić. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 27-04-2010, 12:53
|
|
|
razem z ecu trzeba wymienić jeszcze immobilizer stacyjke na allegro są zestawy
w przypadku aso wymieniają komputer bo mają sprzęt żeby to zahulało |
|
|
|
 |
roberto79
Forumowicz
Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 88 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 27-04-2010, 18:50
|
|
|
Sam tego nie zrobię,wolałbym oddać auto mechanikowi.Czyli musiałbym wymienić przepustnice ,ecu ,zamek,stacyjkę i kluczyk.To całkiem nie mało.W ASo powiedzieli mi , że nie zrobia tego mi tu tylko wysyłają taki ecu do Wawy i tam robią.a czemu to nie wiem.
[ Dodano: 27-04-2010, 18:55 ]
A po takiej wymianie ecu nie mozna by było ponownie wbić kod z tego kluczyka?
[ Dodano: 29-04-2010, 14:36 ]
Chyba skusze się na wymianę przepustnicy...u mnie ecu nie trzeba wymieniać tylko go przestawić (czy jakoś tak).Chce jeszcze opisać jak ten problem z paleniem wygląda..jak dziś rano np.zapalałem to oczywiście noga przygotowana na gazie i delikatnie trzymam,ale cofnąłem do tyłu,i zgasła,więc znów odpalam a ona sie dusi i charcze..ale zapali.Szybko ruszam (uważam na szybko spadające obroty) i zaraz problem znika ,gdyż silnik się nagrzewa.i tak jest ok.Az do następnego dnia rano.Problem tez zniknie w lato ,bo będzie ciepło.wtedy pali nawet po nocy,ale to już nie wiem czemu. |
|
|
|
 |
wojtas0101
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 18 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20-05-2010, 22:03
|
|
|
POMOCY
jestem nowym szczęśliwym właścicielem GDI i mam ten sam problem z obrotami tylko ze u mnie mechanik czyscil tylko krokowy natomiast nie czyscil nikt jeszcze przepustnicy. czy sam jestem w stanie to zrobic? i jeszcze jedno RESET to jest zwykle odlaczenie akumulatora? jezeli tak to powiedzcie co dalej robic?
dzieki za madre rady
a moze ktos zna dobrego mechanika z Bydgoszczy? |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 20-05-2010, 22:37
|
|
|
miałem to samo... ewidentnie sterownik komputera,,, dzieki psełdomechanikom mam w garażu juz 3 zestawy przepustnica - krokowy . sprawne. a wystarczyło naprawić (wymienić sterownik) |
|
|
|
 |
|