 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z Odplaeniem |
Autor |
Wiadomość |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:13 Problem z Odplaeniem
|
|
|
Witam!!!
Dwa dni temu rano nie mogłem odpalić Seata, myślałem że to akumulator, więc zapaliłem na "zapych" ale po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu auta znowu nie mogłem zapalić. Próba z kablami nie przyniosła oczekiwanych rezultatów i okazało się że padł mi rozrusznik, który wymieniłem przy okazji dowiedziałem się, że moja 3-miesięcznya bateria nie trzyma prądu więc ją oddałem na gwarancję. Przeprosiłem mój stary akumulator i było wszystko ok do dzisiaj. Rano cała sytuacja się powtórzyła, ale po odpaleniu na "zapych" auto na wolnych obrotach zaczęło się nie miłosiernie dławić i zgasło (tak było za każdym razem kiedy próbowałem go zapalić).
Proszę o jak najszybsza pomoc!!!! Co może być przyczyną mojego problemu?
Sprawdziłem wszystkie kable i świece i było ok aż do dzisiaj wieczora kiedy to chciałem po pracy wrócić do domu. Auto zachowuje się tak jakby miał wyczerpany akumulator. Koleś mnie zaciągnął odpaliłem, dojechałem do domu, wyciągnąłem aku i podłączyłem pod prostownik a tutaj ZONK aku jak nowe w ogóle nie rozładowane!!!! Co się dzieje bo ja nie mam pomysłów a jutro mi bardzo auto potrzebne. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:34
|
|
|
Mogłes przestawić rozrząd odpylając na zapych, swoją drogą powinieneś sprawdzić jakie napięcie ładowania daje alternator |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:47
|
|
|
Było sprawdzane i napięcie jakie daje jest odpowiednie. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
edwin
Nowy Forumowicz
Auto: pajero i omega 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 14 Skąd: się biorą mitsu
|
Wysłany: 25-04-2010, 16:17
|
|
|
a może to tuleja na rozruszniku? ja tak miałem w omedze aku na pełnego naładowany i ledwo kręcił ale zakręcił bo aq varty |
|
|
|
 |
|
|