Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Odplaeniem
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
  Wysłany: 15-03-2010, 21:13   Problem z Odplaeniem

Witam!!!

Dwa dni temu rano nie mogłem odpalić Seata, myślałem że to akumulator, więc zapaliłem na "zapych" ale po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu auta znowu nie mogłem zapalić. Próba z kablami nie przyniosła oczekiwanych rezultatów i okazało się że padł mi rozrusznik, który wymieniłem przy okazji dowiedziałem się, że moja 3-miesięcznya bateria nie trzyma prądu więc ją oddałem na gwarancję. Przeprosiłem mój stary akumulator i było wszystko ok do dzisiaj. Rano cała sytuacja się powtórzyła, ale po odpaleniu na "zapych" auto na wolnych obrotach zaczęło się nie miłosiernie dławić i zgasło (tak było za każdym razem kiedy próbowałem go zapalić).

Proszę o jak najszybsza pomoc!!!! Co może być przyczyną mojego problemu?

Sprawdziłem wszystkie kable i świece i było ok aż do dzisiaj wieczora kiedy to chciałem po pracy wrócić do domu. Auto zachowuje się tak jakby miał wyczerpany akumulator. Koleś mnie zaciągnął odpaliłem, dojechałem do domu, wyciągnąłem aku i podłączyłem pod prostownik a tutaj ZONK aku jak nowe w ogóle nie rozładowane!!!! Co się dzieje bo ja nie mam pomysłów a jutro mi bardzo auto potrzebne.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-03-2010, 21:34   

Mogłes przestawić rozrząd odpylając na zapych, swoją drogą powinieneś sprawdzić jakie napięcie ładowania daje alternator
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 15-03-2010, 21:47   

Było sprawdzane i napięcie jakie daje jest odpowiednie.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
edwin 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero i omega 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: się biorą mitsu
Wysłany: 25-04-2010, 16:17   

a może to tuleja na rozruszniku? ja tak miałem w omedze aku na pełnego naładowany i ledwo kręcił ale zakręcił bo aq varty :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.