Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Głowica GDI <4G6>
Autor Wiadomość
BARTWERK
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2010, 18:18   [EA3A/W 2.4] Głowica GDI <4G6>

Witam :D
Dość pilna sprawa ,bo jutro rozbieram silnik a w manualu nie widzę, czy żeby wyciągnąć wałki rozrządu trzeba odkręcić głowicę czy wystarczy ją rozpołowić ? Nie mogę doczytać czy śruby są na przelot.
Jak ma ktoś fotę głowicy bez kapy to poproszę :biggrin:
 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 25-04-2010, 18:45   

Nie trzeba... zdjęcie tzw. półgłowicy pozwala na demontaż wałków. Fotki nie mam ;)
_________________
01706/KMM - J13MK
 
 
 
BARTWERK
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2010, 19:05   

Uffff....... :mrgreen: dzięki
a uszczelniacze tak samo wymienię jak w 2.5l?
 
 
Wowik 
Mitsumaniak
Paweł


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Jawoross
Wysłany: 25-04-2010, 20:11   



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 25-04-2010, 20:12 ]
Tak wygląda po ściągnięciu tz. połówki głowicy
_________________
99'Galant 2.4
97'Carisma 1.8
 
 
 
BARTWERK
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2010, 00:06   uszczelnienie kołnierza połówek głowicy

Dobra według manuala połówki głowicy składamy na 3M ATD Part No. 8660 . :shock:
Jeśli ktoś użył czegoś innego to proszę o podpowiedź co to za ekwiwalent i jakie warunki trzeba spełnić aby poprawnie wykonać to połączenie :?:
Wiem, że problem stwarza kanał olejowy(pomiędzy wałkami z lewej strony)w którym jest jakieś tam ciśnienie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-05-2010, 10:34   

Chodzi o specjalna paste uszczelniajaca, producent to 3M, tu masz napisane dla przykladu co moze stanowic ekwiwalent http://4gtuner.com/site/showthread.php?p=112090
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.