Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
22-03-2010, 15:46
Błąd 41 pomocy
Autor Wiadomość
marcovanpaul 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Wodzisław sl
Wysłany: 21-03-2010, 16:57   Błąd 41 pomocy

Wyskakuje mi błąd 41 podpowiedzcie coś co może być przyczyną i co to jest za błąd
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-03-2010, 17:34   

Błąd wtryskiwaczy.Najczęściej pojawia się gdy ma się żle ustawioną instalację gazową(którą zapewne posiadasz).Potrzebny jest dobry emulator wtrysków.
 
 
 
marcovanpaul 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Wodzisław sl
Wysłany: 21-03-2010, 18:06   Re: Błąd 41 pomocy

marcovanpaul napisał/a:
Wyskakuje mi błąd 41 podpowiedzcie coś co może być przyczyną i co to jest za błąd
nie są to wtryskiwacze ponieważ mam 2 sigmy i przekładałem całe listwy i niemam na gaz
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 21-03-2010, 20:39   

Napisz coś więcej na temat swojej Sigmy, jakie masz problemy. Przyczyn może być wiele a sam błąd to nie wszystko. Czym więcej informacji uzyskamy od ciebie tym lepiej będzie można zdiagnozować usterkę.
Według manuala:
Możliwe przyczyny: niska lub wysoka odporność cewki wtryskiwacza, złącza lub połączenia.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
marcovanpaul 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Wodzisław sl
  Wysłany: 21-03-2010, 21:29   

skaczą obroty jadąc na 3 na wysokich obrotach około 4 tyś naciskając sprzęgło auto potrafi niekiedy zgasnąć obroty spadają poniżej 800 obrotów i skaczą 200-800 300-800 500-800 aż po pewnym czasie wyrównają się i te skoki są bardzo małe jeżeli samochód jest zimny czyli na ssaniu to jest wszystko ok auto potrafi bycz niekiedy takie mułowate tak do 2800 obrotów potem dostaje kopa i na wysokich obrotach jest wszystko ok
 
 
Witek1980 
Mitsumaniak


Auto: Sigma 3.0 V6 12 V kombi
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 45
Skąd: Śrem koło Poznania
Wysłany: 21-03-2010, 22:54   

Proponuję wyczyścić silniczek krokowy - operacja bezkosztowa, a moim zdaniem jest wielce prawdopodobne, że się zawiesza.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 22-03-2010, 16:51   

hm... Dziwna sprawa. Spróbuj zresetować kompa, i sprawdź czy błąd nadal się pojawia. Przepuatnicę warto wyczyścić, może pomóc napewno nie zaszkodzi. Widać problem z utrzymaniem stałych obrotów na biegu jałowym. A za to odpowiada silniczek krokowy.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 22-03-2010, 19:40   

miałem podobnie ,jak była zimna wszystko ok,po zagrzaniu potrafiła zgasnąć,lub jak zgasiłem auto i odpaliłem po 30min gasła nie było wolnych obrotów,u mnie była uszkodzona jedna cewka w krokowcu i to cała przyczyna,silniczek pasował od galanta 2,5v6
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2010, 06:46   

to ja teraz odgrzeje ten temat dotyczy Sigma 94r sedan 12v bez gazu
Błąd 41 i to tylko poniżej 1000rpm
dodam ze silniczek krokowy wymieniony(wcześniej obroty skakały teraz się ustabilizowały )
wyczyszczona przepustnica
wymienione wtryski wszystkie 6 szt
wymieniona kopułka i palec
i teraz tak gdy auto pracuje powyżej 1000 rpm błędu nie ma i wszystko jest ok check się nie świeci gdy tylko ustawiam śrubą od wolnych obrotów poniżej 1000 rpm od razu zaświeca się check i wywala błąd 41 .Tak mi się wydaje ze to już tylko pompa paliwowa pada bo pomysłów nie mam, może coś doradzicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.