Przesunięty przez: lukasz12 22-03-2010, 15:46 |
Błąd 41 pomocy |
Autor |
Wiadomość |
marcovanpaul
Nowy Forumowicz
Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 3 Skąd: Wodzisław sl
|
Wysłany: 21-03-2010, 16:57 Błąd 41 pomocy
|
|
|
Wyskakuje mi błąd 41 podpowiedzcie coś co może być przyczyną i co to jest za błąd |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 21-03-2010, 17:34
|
|
|
Błąd wtryskiwaczy.Najczęściej pojawia się gdy ma się żle ustawioną instalację gazową(którą zapewne posiadasz).Potrzebny jest dobry emulator wtrysków. |
|
|
|
 |
marcovanpaul
Nowy Forumowicz
Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 3 Skąd: Wodzisław sl
|
Wysłany: 21-03-2010, 18:06 Re: Błąd 41 pomocy
|
|
|
marcovanpaul napisał/a: | Wyskakuje mi błąd 41 podpowiedzcie coś co może być przyczyną i co to jest za błąd | nie są to wtryskiwacze ponieważ mam 2 sigmy i przekładałem całe listwy i niemam na gaz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3552 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-03-2010, 20:39
|
|
|
Napisz coś więcej na temat swojej Sigmy, jakie masz problemy. Przyczyn może być wiele a sam błąd to nie wszystko. Czym więcej informacji uzyskamy od ciebie tym lepiej będzie można zdiagnozować usterkę.
Według manuala:
Możliwe przyczyny: niska lub wysoka odporność cewki wtryskiwacza, złącza lub połączenia. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
marcovanpaul
Nowy Forumowicz
Auto: sigma 24v manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 3 Skąd: Wodzisław sl
|
Wysłany: 21-03-2010, 21:29
|
|
|
skaczą obroty jadąc na 3 na wysokich obrotach około 4 tyś naciskając sprzęgło auto potrafi niekiedy zgasnąć obroty spadają poniżej 800 obrotów i skaczą 200-800 300-800 500-800 aż po pewnym czasie wyrównają się i te skoki są bardzo małe jeżeli samochód jest zimny czyli na ssaniu to jest wszystko ok auto potrafi bycz niekiedy takie mułowate tak do 2800 obrotów potem dostaje kopa i na wysokich obrotach jest wszystko ok |
|
|
|
 |
Witek1980
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12 V kombi
Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 45 Skąd: Śrem koło Poznania
|
Wysłany: 21-03-2010, 22:54
|
|
|
Proponuję wyczyścić silniczek krokowy - operacja bezkosztowa, a moim zdaniem jest wielce prawdopodobne, że się zawiesza. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3552 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 22-03-2010, 16:51
|
|
|
hm... Dziwna sprawa. Spróbuj zresetować kompa, i sprawdź czy błąd nadal się pojawia. Przepuatnicę warto wyczyścić, może pomóc napewno nie zaszkodzi. Widać problem z utrzymaniem stałych obrotów na biegu jałowym. A za to odpowiada silniczek krokowy. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 22-03-2010, 19:40
|
|
|
miałem podobnie ,jak była zimna wszystko ok,po zagrzaniu potrafiła zgasnąć,lub jak zgasiłem auto i odpaliłem po 30min gasła nie było wolnych obrotów,u mnie była uszkodzona jedna cewka w krokowcu i to cała przyczyna,silniczek pasował od galanta 2,5v6 |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2010, 06:46
|
|
|
to ja teraz odgrzeje ten temat dotyczy Sigma 94r sedan 12v bez gazu
Błąd 41 i to tylko poniżej 1000rpm
dodam ze silniczek krokowy wymieniony(wcześniej obroty skakały teraz się ustabilizowały )
wyczyszczona przepustnica
wymienione wtryski wszystkie 6 szt
wymieniona kopułka i palec
i teraz tak gdy auto pracuje powyżej 1000 rpm błędu nie ma i wszystko jest ok check się nie świeci gdy tylko ustawiam śrubą od wolnych obrotów poniżej 1000 rpm od razu zaświeca się check i wywala błąd 41 .Tak mi się wydaje ze to już tylko pompa paliwowa pada bo pomysłów nie mam, może coś doradzicie? |
|
|
|
 |
|