Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ostre hamowanie - auto gaśnie ??
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
  Wysłany: 18-09-2006, 01:11   Ostre hamowanie - auto gaśnie ??

Jak w temacie w moim Eclipse jak ostro depne na pedał hamulca silnik przestaje pracować i nie wiem dlaczego :( ( dzieje się tak tylko na LPG na PB jest OK :o I jeszcze jedno myśle że to ważne że moja instalacja LPG to niestety żadna sekwencja tylko tzw. wymuszony obieg.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 02:09   

Kiedy zakładałeś instalkę?
Myślę, że nie obędzie się bez regulacji u gazowników.
Z twojej wypowiedzi wynika, że na postoju jest ok. Poprostu w momencie hamowania, a jeszcze jadąc dostaje za dużo powietrza i zadławia go.
Spotkałem się już z takim czymś i gazownicy podołali, bo w tym momencie to już ich obowiązek. I jeżeli zakładałeś gaz niedawno to powinno być to gratis.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 08:19   

kiedys u kumpla w astrze bylo to samo, za kazdym razem jak hamowal auto mu gaslo, okazalo sie ze silnik dostaje za duzo powietrza, gazownik wstawil jakas gabke przed filtrem i wszystko bylo ok.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-09-2006, 08:30   

Instalkę założył poprzedni właściciel autka około półtora roku temu byłem ostatnio u gaziarzy i koleś podszedł do autka polukał pokręcił i mówi że jest ok zawsze myślałem że jakiś analizator się zapina albo coś ale doktor gaziarz miał lepszy słuch od analizatora chyba :) Acha przed podkręceniem strasznie strzelał w przepływomierz teraz sporadycznie ale za to gaśnie. Jeśli ktoś wie gdzie w Krakowie jest jakiś gazownik z prawdziwego zdarzenia to może nich poradzi bo mi już z nimi ręce opadają :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 09:13   

To na 100% jest wina powietrza, przed regulacją sprawdź czy nie ma gdzieś dziury pomiedzy filtrem a motorem bo tam może dostawać lewego powietrza, a potem weź się za regulację.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-09-2006, 09:16   

Rozumiem ze sytuacja ma miejsce jak hamulesz na luzie, nie na wyższych obrotach?
Jeżeli tak to moze to tez być membrana parownika, jest juz zuzyta i przy hamowaniu sie wygina i auto gaśnie, ale to ma jedynie miejsce jak sam parownik jest umieszczony w poprzek auta, bo jeżeli wzdłużnie to nie powinno sie tak dziać.
Jedynie to mi przyszło do głowy.Po za tym co juz było mówione.
_________________

 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 09:38   

Z tą membraną też może tak być. W poprzednim aucie (VW Passat 1,8 '90) zaraz po założeniu gazu miałem takie coś podczas skrętu w prawo, gdy pod koniec skrętu chciałem zmienić bieg na niższy np. wjeżdżając w jakąś boczną uliczkę właśnie zdążył zgasnąć. Ale pewnej korekcie w parowniku było już ok. Parownik miałem zamontowany wzdłużnie.
adaho_krak, u ciebie napewno - tak ja obstawiam - jest tak jak pisałem i większość tak sądzi czyli wina powietrza - za dużo go.
arturro, u mnie gazownik poradził sobie bez gąbki (odpowiedzia regulacja i po kłopocie). Fakt, że u brata w Misiu z gaźnikiem wystarczyło tylko cześciowe zakrycie rury wlotowej powietrza. Trzeba mieć na uwadze również późniejsze działanie na benzynce.
Więc dobry gazownik - oczywiście podłaczający sauto do odpowiedniego sprzętu - nie powinien mieć z tym aż takich problemów.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-09-2006, 09:49   

Dziękuje wszystki szukam dobrego gaziarza i niech radzi napisze czy dał rady :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-09-2006, 12:25   

Właśnie jadąc wczoraj 140 km/h wcisnąłem sprzęgło i silnik ładnie zszedł na ok. 1000 obr. Zrobiłem to, bo jadący ze mną kolega opowiadał mi, że jego BMW 318 gaśnie jak wrzuci na luz przy 100 km/h. Więc mu pokazałem, że Colt nie zgaśnie. Chociaż parownik mam nieprawidłowo zamontowany prostpadle do kierunku jazdy i rurę powietrza umiejscowioną fabrycznie i niczym nie przymkniętą.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 13:38   

Hugo napisał/a:
Właśnie jadąc wczoraj 140 km/h wcisnąłem sprzęgło i silnik ładnie zszedł na ok. 1000 obr. Zrobiłem to, bo jadący ze mną kolega opowiadał mi, że jego BMW 318 gaśnie jak wrzuci na luz przy 100 km/h. Więc mu pokazałem, że Colt nie zgaśnie. Chociaż parownik mam nieprawidłowo zamontowany prostpadle do kierunku jazdy i rurę powietrza umiejscowioną fabrycznie i niczym nie przymkniętą.
A ustawiałeś ten rozrząd tak jak rozmawialiśmy? Czy regulacja wystarczyła?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-09-2006, 17:58   

Właśnie mam tak samo nawet przy 150 km/h auto na luzie nie gaśnie gaśnie tylko na luzie przy gwałtownym hamowaniu. Dziś nie zdążyłem do gaziarzy jutro nie dam rady w środe pojade może coś poradzą kolega mi dał adres podono fachowych gaziarzy :) Zobaczymy jak fachowych :) Narazie dzięki jakby co komu wpadło do głowy to piszcie z góry Dziękówa :wink:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 18:17   

To jeśli nie gaśnie nawet przy większej predkości na gazie tylko przy hamowaniu to może być coś faktycznie z membraną parownika. Niech to jednak fachowcy sprawdzą.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-09-2006, 19:52   

kostuch napisał/a:
A ustawiałeś ten rozrząd tak jak rozmawialiśmy? Czy regulacja wystarczyła?


Nie miałem czasu. Nawet w niedzielę. A już widzę jak koleś, który ma mi to zrobić będzie kręcił nosem i mówił, że "to bardzo dziwne-przestawiony zapłon?". Ale jest naprawdę spoko i tak go przestawi. Jak będzie po zabiegu to napewno dam znać.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 20-09-2006, 23:21   

Jak wlot powietrza ustawiony jest do kieruku jazdy to tak jest prawie zawsze - jeżeli ta rura jest ruchoma to można ją po prostu ustawić bokiem a wręcz odwrotnie i po kłopocie - miałem tak w 2 samochodach.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-09-2006, 08:25   

arturro napisał/a:
za kazdym razem jak hamowal auto mu gaslo, okazalo sie ze silnik dostaje za duzo powietrza, gazownik wstawil jakas gabke przed filtrem i wszystko bylo ok.


To jest druciarstwo - jak gaziarze nie umieją wyregulować parownika i instalacji to dławią dolot :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.