|
[CY3A 1.8] Pierwsze kłopoty z SB |
| Autor |
Wiadomość |
g0nzo
Forumowicz
Auto: Lancer sportback 1.8 invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Międzyrzecz / Poznań
|
Wysłany: 29-04-2010, 13:11 [CY3A 1.8] Pierwsze kłopoty z SB
|
|
|
Witam forumowiczów,
Przejdę od razu do sedna, zauważyłem, że mam zachlapaną miskę oleju, umówiłem się na wizytę w serwisie, sprawdzili i wyszło, że to simering wału korbowego, nie dopowiedzieli na którym łączeniu etc..
Któryś z kolegów, posiadaczy M L, miał podobny problem? Bynajmniej nie wiem co może być powodem takiej usterki. // 30 tkm przebiegu |
_________________ Google.pl i wiesz więcej ; )
-------------------------------
Lancer Sportback 1.8 Invite '08
Pajero '07 Instyle 3.2DID
Rozbite Pajero Sport '04 3.0V6 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2010, 19:18 Re: Pierwsze kłopoty z SB
|
|
|
| g0nzo napisał/a: |
Bynajmniej nie wiem co może być powodem takiej usterki. // 30 tkm przebiegu |
Są dwa powody:
-wadliwy simmering
-wadliwy montaż |
_________________
 |
|
|
|
 |
plbarti
Forumowicz

Auto: Sportback&Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 87 Skąd: biegun zimna
|
Wysłany: 29-04-2010, 21:59
|
|
|
| może zbyt wysoki poziom oleju ? w serwisach leją na maxa i wyżej , a to ani katalizatorowi ani uszczelniaczom na dobre nie wychodzi. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 20:46
|
|
|
| plbarti napisał/a: | | może zbyt wysoki poziom oleju ? |
Takie rzeczy tylko w Auto Świecie. Musiałoby być jakieś 5 cm ponad max żeby cokolwiek zaczęło się dziać. Poza tym skrzynia korbowa nie jest hermetyczna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plbarti
Forumowicz

Auto: Sportback&Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 87 Skąd: biegun zimna
|
Wysłany: 01-05-2010, 00:07
|
|
|
| tomekrvf napisał/a: | | plbarti napisał/a: | | może zbyt wysoki poziom oleju ? |
Takie rzeczy tylko w Auto Świecie. Musiałoby być jakieś 5 cm ponad max żeby cokolwiek zaczęło się dziać. Poza tym skrzynia korbowa nie jest hermetyczna. |
a jeśli tak to na pewno
-wadliwy simmering
-wadliwy montaż |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23663 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-05-2010, 16:08
|
|
|
| albo brak odpowietrzenia skrzyni korbowej. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2010, 18:27
|
|
|
| robertdg napisał/a: | | albo brak odpowietrzenia skrzyni korbowej. |
O to można podejrzewać GDI z przelotem powyżej 100kkm |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|