[1G 90-94] Przekładka silnika z 3000GT |
Autor |
Wiadomość |
Frędzel
Forumowicz tylko wysokie obroty

Auto: ACCORD CL7 K20A6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 39 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 04-05-2010, 12:05 [1G 90-94] Przekładka silnika z 3000GT
|
|
|
Witam! Tak jak w temacie i w opisie. Chcemy z kumplem zrobić 2 projekty: mój eclipse ma być potęgą mocy a jego astra mieć [edit] wygląd i też żeby nie brakło mocy. Wracając do eclipsa chcieliśmy pierw wstawić mu turbo i 4x4 od GSX, ale wpadłem na pomysł żeby spróbować przełożyć VR4 do niego. Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki!
Pozdrawiam
Na forum nie używamy wulgaryzmów! |
Ostatnio zmieniony przez londolut 04-05-2010, 12:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 04-05-2010, 17:27
|
|
|
Frędzel napisał/a: | Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki! |
to byłby drut jakich mało, poza tym ze nie wejdzie to duzo wiecej wazy niz 4g63T ,wiec prowadzenie takiego eclipse bylo by tragiczne, poza tym z 4g63T na mocniejszej turbinie bez kucia robi sie 300 koni,jak masz duzy potrfel to bez problemu dochodzi sie do 600koni ale juz z powaznym kuciem wszystkiego...
naped z gsx mozna włożyć ale jest to droga impreza i wiele zabawy ze wzgledu na troche inna budowe tylnego zawieszenie i innych jego elementów
swap v6 zGTO nie ma sensu , lepiej zostań przy tym co jest |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 04-05-2010, 23:48
|
|
|
Frędzel napisał/a: | Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki! |
niewiele tam zostanie z ori podłużnic co o poduszkach nie wspomne
pozatym cena silnika 3000gt bedzie taka jak doprowadzic silnik 4g63t do super kondycji
MATi1G napisał/a: | naped z gsx mozna włożyć ale jest to droga impreza |
wiem gdzie jest taki cały z wałem i skrzynia jak ktos potrzebuje niech napisze na priw |
|
|
|
 |
LowRider
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4g63 NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 05-05-2010, 16:23
|
|
|
Silnik od VR4 jest dużo cięższy więc Eclipsik będzie szurał mordą po podłodze ;p
Myślę ,że za te fundusze , które musiał byś włożyć w tą żeźbę , z 4G63T wyciśniesz dużo więcej , + do tego napęd z GSX-a i jest już grubo Powodzenia w modach |
|
|
|
 |
yama
Nowy Forumowicz
Auto: GS 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-05-2010, 18:50
|
|
|
jak nie masz budy 4x4 to nawet w gsx sie nie pchaj tyl do przerobki zaczynajac od zbiornika paliwa az do krawedzi zderzaka-> a to akurat najmniejszy klopot
wsadzaj GST i modz
z glupszych pytan nie pekla ci przypadkiem tarcza sprzegla ??? hehe taki smaczki wychodza a niestety kosztuja |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-05-2010, 09:04
|
|
|
Kolego kosior1975, nie każdy jest na tyle mądry, żeby wiedzieć, że silnik z 3000GT to silnik 6G72, pozatym przekładka to część pytania i tematu, a od upominania użytkowników na tym forum są Admini, Jradmini i Moderatorzy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
tom580
Forumowicz tom580
Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11-05-2010, 19:39
|
|
|
Witam podłączę się do tematu, też zastanawiam się nad takim swapem gdyż mój silniczek 4g63t odmówił posłuszeństwa na panewce 2 korbowodu ale cóż bywa, no i na tym drugim temacie odeszli panowie trochę od tematu i piszecie że przekładka taka to duża rzeźba, że się nie zmieści itp itd, ale jak poszukać na necie to raczej się mieści ( http://www.youtube.com/watch?v=6qeJxxq3_Y0 ), a co do łap silnika to widać że ktoś zapomniał iż w eclipsie (no chyba że tylko w mojej GST) silnik trzyma się na 1 poduszce reszta (czyli 3) są zamontowane na skrzyni biegów, która jak jest napisane na drugim temacie: "wiele rzeczy podejdzie z 3000gt do Eclipse a to dlatego ze skrzynia tak samo umiejscowiona pól osie pasują bo w obu skrzyniach jest ten sam układ różnicowy Eclipse ma skrzynkę F5M31 3000 gt i sigma ma skrzynkę F5M33 różnica tylko w łożyskach w środku, mowa oczywiście o skrzynkach manual" więc praktycznie powinno pasoać tym bardziej, że silnik 6G72TT nie powinien być dłuższy niż rzędówka 4G63T która jak mi się zdaje po instrukcjach umieszczonych na forum powinna mieć mocowanie łapy silnika praktycznie w tym samym miejscu. To że silnik więcej waży to się zgodzę ale ta waga 500kg to szacowana czy ktoś był tak miły i go zważył . Cóż poprosił bym o żetelne zweryfikowanie moich wypocin gdyż mam dylemat czy bawić się w przekładkę czy po prostu remoncik silnika i zakucie go, bo wiem że taka przekładka wiąże się ze zmianą amortyzatorów (a na pewno sprężyn), no i najgorszym czyli zmianą środka ciężkości, który częściowo można by było zniwelować montowaniem napędy na 4 łapki co niestety było by znacznym obciążeniem budżetu. Więc chyba raczej zostanę przy 4G63T 7bolt |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 11-05-2010, 20:06
|
|
|
ale po co ładować v6 TT do eclipse, chyba tylko do zawodów w dragu jak ktoś kasy nie ma i kupuje OEM silnik wybebesza wszystko to tak, ale do normalnej jazdy...?? Kazda wieksze predkość ostrzejszy zakret i lecisz przodem równo, problem z hamowaniem bo waga tez jest wieksza , wieksze dociazenie przodu auta ktory i tak ma juz ciezki.. takim swap'em psuje sie to nad czym inżynierowie Mitsubishi myśleli pewnie przez 2-3 lata projektując auto..
4g63 to jest co tygrysy lubia najbardziej.... reanimuj swój silnik zakładaj kucizne Big16g EVO III dmuchnij bardziej męsko i masz ponad 300 kucyków gdzie na przedniej osi w eclipsie wiecej nie potrzeba bo auto i tak gubi trakcje(znam pare takich eclipsów)nawet na semi slickach....
jest jeszcze opcja alternatywna ,silnik Hondy k20a zmieści sie w komorze bez problemu ale gorzej z montazem ,wiec tanio nie bedzie
do eclipse tylko 4g63, ewentualnie 420a ale to w 2g |
|
|
|
 |
|