 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Migająca lampka |
Autor |
Wiadomość |
japko204
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Swolszewice Duże
|
Wysłany: 09-05-2010, 23:15 Migająca lampka
|
|
|
Witam!
W moim nowym nabytku Pajero II 2.5 TD mam problem z lampką od poziomu oleju. Lampka zapala się na parę sekund i gaśnie. Stan oleju podobno ok.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 10-05-2010, 00:14
|
|
|
Ale trafiłem, prorok czy co. Właśnie Ci odpowiedziałem na temat bagnetu i napisałem, żebyś się nie zdziwił, że błyska i właśnie błyska. No to po kolei:
1. Ja walczę drugi rok i nie zwalczyłem do końca.
2. Czujnik poziomu oliwy działa tak, że na zimno pokazuje tylko minimum, jak się nagrzeje to także maximum poziomu oleju. Ja swój wymieniłem bo pływak był walnięty -połamany po prostui
3. Bagnet oszukuje. Każdy prawie ma inaczej. Najlepiej odmierzyć 6,5 lita oliwy wlać i zobaczyć co się dzieje. Nikt nigdy nigdzie nie napisał ale ja spotkałem już cztery różne chłodnice oliwy do Pajero II i pewnie każda ma inną pojemność stąd problem.
4. Jeśli zapalasz, wszystko ok a w czasie jazdy po 10 min zaczyna błyskać przy wyrzuceniu na luz to oliwy jest za dużo. Wyrzucasz na luz, spadają obroty pompy oliwy , więcej w misce i czujnik błyska.
5, Jeśli zapalasz jest ok a potem świeci ciągle to oliwy za mało..
6. Jeśli zapalasz jest ok a potem błyska jak wbijesz ze 3500 obrotów to oliwy za mało.
7. Doświadczenie mi mówi, że prawidłowy stan to plus minus 150 ml, potem potrafi błyskać. Problemem jest trafienie dokładnego stanu oleju biorąc pod uwagę oszukany bagnet, cztery różne chłodnice oliwy, różne oleje o różnej rozszerzalności cieplnej (różne stany na bagnecie w zależności jak mocno wystudzony silnik) i z reguły biorącą olej turbinę. I nie wiesz czy błyska stan dolny czy górny. Można się domyślać jedynie.
Większość w miarę świeżo zakupionych PII w kraju ma turbinę z przebiegiem +- 500 tys, która bierze olej, kwestia jak i ile się jeździ. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
japko204
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Swolszewice Duże
|
Wysłany: 10-05-2010, 21:23
|
|
|
Witam i pozdrawiam Heilsberga!
Z lampką sobie poradziłem, dolałem oleju i się jej odechciało mrugać.
Niestety bagnet nie zanurkował do końca i wystaje jakieś 10 cm. Będę musiał pomyśleć nad jakimś korkiem co by zatkać rurkę.
Jeszcze raz dzięki za pomoc (na razie jestem świeżutki w temacie Mitsu) |
|
|
|
 |
|
|