Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Odpowietrzenie ukladu chlodzenia
Autor Wiadomość
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
  Wysłany: 17-12-2009, 13:15   [E55A 2.0] Odpowietrzenie ukladu chlodzenia

Witam! Przyszla zima i okazuje sie ze malo wydajne ogrzewanie w moim aucie.Postanowilem wiec pompa elektryczna wymusic obieg w nagrzewnicy stosujac goraca wode z octem.Po tych czynnosciach i zalaniu plynu zauwazylem ze w ogole albo bardzo slabo na odpalonym silniku krazy w nagrzewnicy plyn przez co w srodku nawiewa chlodne powietrze.I przy okazji co to za czujnik pod kolektorem w bloku? nie spelnia on funkcji spustowej plynu!?No i pyt.jak prawidlowo zalac ten plyn?Pozdrawiam i czekam na odp.
_________________
Przemi80
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 17-12-2009, 14:28   

Pod kolektorem ssącym znajduje się czujnik spalania stukowego, nie spuścisz przez niego płynu. Auto samo powinno się odpowietrzyć, Jak zalałeś płyn na maxa, trzeba było odczekać jakiś czas i dolać do stanu. Następnie uruchomić auto, poczekać aż się zagrzeje, termostat puści, wentylator się włączy i znowu dolać płynu. Powinno być ok.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 22-12-2009, 11:01   

Witam ponownie! To w takim razie pyt.odnosnie tego czujnika spalania stukowego..czym skutkuje kiedy jest uszkodzony taki czujnik? bo u mnie zerwany jest przewod minusowy i kiedy probuje go podlaczyc to po chwili jazdy wyrzuca mi checka.Jak jest z dostepnoscia takiego rodzaju czesci?
_________________
Przemi80
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 22-12-2009, 11:36   

nie powinno być problemu, jednak od ręki go nie dostaniesz. Musisz iść do jakiegoś większego/lepszego sklepu motoryzacyjnego z czujnikiem w ręku i na drugi/trzeci dzień powinieneś mieć już nowy w drugim ręku ;) Wiem, że w IC mają, bo u siebie wymieniałem - a przynajmniej mieli.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-05-2010, 21:22   

Karollo napisał/a:
Czy też są jakieś korki w bloku silnika, bo przeczytałem, że w V6 są.

Raczej są.Szukaj nawet dwóch.Powinny być z przodu,i z tyłu silnika,po jednym.Tak jest w 1.8,więc zakładam,że w 2.0 jest tak samo.Proszę mnie poprawić jeśli się mylę :)

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.