[E55A 2.0] Odpowietrzenie ukladu chlodzenia |
Autor |
Wiadomość |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 17-12-2009, 13:15 [E55A 2.0] Odpowietrzenie ukladu chlodzenia
|
|
|
Witam! Przyszla zima i okazuje sie ze malo wydajne ogrzewanie w moim aucie.Postanowilem wiec pompa elektryczna wymusic obieg w nagrzewnicy stosujac goraca wode z octem.Po tych czynnosciach i zalaniu plynu zauwazylem ze w ogole albo bardzo slabo na odpalonym silniku krazy w nagrzewnicy plyn przez co w srodku nawiewa chlodne powietrze.I przy okazji co to za czujnik pod kolektorem w bloku? nie spelnia on funkcji spustowej plynu!?No i pyt.jak prawidlowo zalac ten plyn?Pozdrawiam i czekam na odp. |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-12-2009, 14:28
|
|
|
Pod kolektorem ssącym znajduje się czujnik spalania stukowego, nie spuścisz przez niego płynu. Auto samo powinno się odpowietrzyć, Jak zalałeś płyn na maxa, trzeba było odczekać jakiś czas i dolać do stanu. Następnie uruchomić auto, poczekać aż się zagrzeje, termostat puści, wentylator się włączy i znowu dolać płynu. Powinno być ok. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 22-12-2009, 11:01
|
|
|
Witam ponownie! To w takim razie pyt.odnosnie tego czujnika spalania stukowego..czym skutkuje kiedy jest uszkodzony taki czujnik? bo u mnie zerwany jest przewod minusowy i kiedy probuje go podlaczyc to po chwili jazdy wyrzuca mi checka.Jak jest z dostepnoscia takiego rodzaju czesci? |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 22-12-2009, 11:36
|
|
|
nie powinno być problemu, jednak od ręki go nie dostaniesz. Musisz iść do jakiegoś większego/lepszego sklepu motoryzacyjnego z czujnikiem w ręku i na drugi/trzeci dzień powinieneś mieć już nowy w drugim ręku Wiem, że w IC mają, bo u siebie wymieniałem - a przynajmniej mieli. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-05-2010, 21:22
|
|
|
Karollo napisał/a: | Czy też są jakieś korki w bloku silnika, bo przeczytałem, że w V6 są. |
Raczej są.Szukaj nawet dwóch.Powinny być z przodu,i z tyłu silnika,po jednym.Tak jest w 1.8,więc zakładam,że w 2.0 jest tak samo.Proszę mnie poprawić jeśli się mylę
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|