 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy i |
Autor |
Wiadomość |
Wojtas24
Forumowicz Wojtek

Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 88 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 11-05-2010, 21:40 [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy i
|
|
|
Mianowicie sciągnełem kolektor i przepustnice i wyczyściłem niom i po założeniu obroty podchodzą do 2 tysięcy i dopiero jak prze gazuje spadają do tysiąca dzieje się tez tak jak jadę samochodem i w czasie biegu wcisnę sprzęgło obrotomierz wskazuje 2 tysiące nie czaje co się stało Silniczek po czyszczeniu lepiej się zbiera i spalanie spadło ale nie czaje co jest z obrotami Mam jeszcze jedno pytanko co to jest takie czarne pudełeczko pod kolektorem połączone ze sobą czy to jakiś filtr?? Proszę o Pomoc
Ps : nic nie przestawiałem przy przepustnicy nic nie kręciłem tak jak ja zdjąłem tak założyłem tylko że wyczyszczoną. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2010, 21:55
|
|
|
Proponuje zrobić to http://forum.mitsumaniaki...nauka+obrot%F3w |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Wojtas24
Forumowicz Wojtek

Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 88 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 11-05-2010, 22:05
|
|
|
Dzięki Bardzo jutro sprawdze i napisze jak poszło
[ Dodano: 12-05-2010, 19:53 ]
Niom niestety nic nie pomogło jest tak samo jak było więc może to coś innego??
[ Dodano: 12-05-2010, 22:05 ]
Mam jeszcze jedno pytanko z kolektora po lewej stronie nad obudową rozrządu wychodzi taki mały zakręcony przewód gumowy i wchodzi parę centymetrów dalej w silnik i ma taką okrągłą gumową uszczelkę która mi pękła i wydostaje się stamtąd olej a na tym wężyku jest nadruk 7H4 czy wie ktoś co to jest i czy przez to mogą wariować obroty?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|