Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:33 |
-12 i stop |
Autor |
Wiadomość |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 04-01-2008, 10:30 -12 i stop
|
|
|
dzisiaj rano przy -12 jak zawsze na mrozie zrzęził i pojechałem
ale po 2km check engine i zgasł,
po 1-2 minutach zapaliłem delikatnie ruszyłem kontrola świeci autko muł ale jakoś dojechałem do roboty,
w trakcie dnia po jakimś 3- 4 uruchomieniu i przejechaniu 15 km check zgasł i jest ok
(paliwo ze statoila)
kolega z pracy to samo tyle że check mu nie świecił ale dowlókł się do roboty 50km/h |
Ostatnio zmieniony przez Witold_Rybarz 04-01-2008, 10:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Thor [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2008, 10:38
|
|
|
A zatankowałeś zimowy ON??
Jak nie to dolej uszlachetniacza. Można też PB95 ale przy commonrailu L200 byłbym ostrożny.
pozdr |
|
|
|
 |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 04-01-2008, 10:56
|
|
|
ostatni tankuję na statoilu
skąd mam wiedzieć co oni mają styczeń to chyba zimowy???
poza tym skoro kolegi L-eczka ma to samo a on tankuje gdzie indziej i ma nowszy (-1mies mniejszy przebieg) to może coś z jakichś wad fabrycznch czy też niedoróbek |
|
|
|
 |
SCezar [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2008, 11:08
|
|
|
Ciekawe problemy.
Ja w miom L200 2006r w zeszłą zimę odpalałem lekko dodając gazu. W tym roku pali przy -10 bez dodania gazu po dwóch obrotach wałem. Kontrolka check engin zapaliła sie tylko raz w zeszłą zimę. Wyłączyłem wtedy silnik i po ponownym odpaleniu było ok. Nie stosuję dodatków do ropy ponieważ odradził mi to serwis. Na pewno jednak komputer sterujący silnikiem uczy się i dostosowuje do zmiennych warunków. Po pierwszym przeglądzie kiedy miałem reset kompa to wypaliłem dwa zbiorniki paliwa do czasu kiedy wszystko się unormowało. Codzi mi o odpalanie silnika latem i spalanie dużo wyższe niż normalnie.
Pozdrawiam
Cezar |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2008, 15:58
|
|
|
sprawdź filtr paliwa
ja też miałem ostatnio problemy, wymienili filtr i jest git |
|
|
|
 |
Magic
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2010, 19:41
|
|
|
Witam,
jeśli chodzi o zimowe problemy w L200 od 2006 - spowodowane są brakiem podgrzewacza paliwa. Rurki są tak wygięte, że paliwo przymarza i o jeździe poniżej -12 można zapomnieć. Usterka naprawiana w ramach gwarancji. Warto w lecie sprawdzić i wyegzekwować montaż przed zimą. BTW powinni wzywać do serwisu, niestety nie robią tego. Przynajmniej w moim L200 2007 wystąpił taki problem (mimo, że przeglądy gwarancyjne robione Panowie nie zwrocili na brak podgrzewacza). Natomiast w Pajero Sport zapala sie kontrolka Check Engine jak paliwo nie przypasi - bio diesel (ale nie ma reguły) słyszałem gdzieś, że może to być spowodowane wodą w filtrze paliwa. Ile w tym prawdy to już nie wiem ... |
|
|
|
 |
mix2ra
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2010, 00:15
|
|
|
Witam,
Potwierdzam to co napisał Magic.
Ostatniej zimy miałem te same problemy tyle że nie przy -12 ale przy -20, może paliwo było trochę lepsze... W każdym razie, jeżeli auto jest jeszcze na gwarancji to powinni w serwisie wymienić filtr paliwa na nowszy z grzałką elektryczną i jeszcze rurki przez które pobierane jest paliwo z baku (nie wiem jak to się nazywa). W mojej Elce wymienili w ASO bez żadnych problemów.
Informacje niezweryfikowane ale wyszukane na tym forum:
Paliwa (diesel) w wersjach ulepszonych potrafią mieć więcej "dodatków pawlaka" niż te normalne. Dlatego droższe wcale nie znaczy lepsze.
Ja w zimie jeżeli temperatura przekracza -10 przez dłuższy czas stosuje zawsze ulepszacze. Poszukaj na forum, jest gdzieś temat które sprawdzają się najlepiej i przy okazji nie niszczą silnika.
Pozdrawiam,
Mix |
|
|
|
 |
romero
Mitsumaniak

Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 629 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 11-05-2010, 22:29
|
|
|
mix2ra napisał/a: | powinni w serwisie wymienić filtr paliwa na nowszy z grzałką elektryczną |
Mi wymienili ale zapewniam Cię,że z elektrycznością to nie ma nic wspólnego.Temat tego podgrzewacza gdzieś na forum jest więc nie będę powielał.
Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 26-10-2010, 07:43
|
|
|
w zwiazku ze zblizajacymi sie mrozami zwracam sie do kolegow o odkrecenie korka dolnego w filtrze paliwa i nacisniecie trzy-cztery razy pompki na w/w filtrze, nastepnie zakreccie spust . pozwoli to wyrzucic wode (czujnik wody dziala za pozno). By to wszystko sie udalo uzytkownikom o prawdziwie meskich (duzych) dloniach, nalezy najpierw odkrecic 2 srubki mocujace filtr do nadwozia (chyba klucz 12). pozdrawiam, lejcie ON verva, ultimate,v-power etc gdy temp. poranna spada ponizej -5 st.
Sam nie posiadam podgrzewacza, ostatniej zimy Ela stala na zewnatrz przez noc przy -27 i po drugim grzaniu swiec zaskoczyla bez problemu kazdego ranka, warto tez dolac wody do aku, bo juz z fabryki wychodzi z za niskim stanem. PZDR. |
|
|
|
 |
Januszl200
Forumowicz Januszl200
Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 132 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-10-2010, 08:27
|
|
|
namotore napisał/a: | lejcie ON verva, ultimate,v-power etc gdy temp. poranna spada ponizej -5 st. |
Ja polecam ew. lanie do każdego tankowania depresatora SKYDD (prod. szwedzkiej). Nie czekałbym do mrozów, bo nie wiadomo czy na stacjach jest już paliwo zimowe.
Życzę łagodnej zimy. |
|
|
|
 |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 26-10-2010, 09:10
|
|
|
romero napisał/a: | mix2ra napisał/a: | powinni w serwisie wymienić filtr paliwa na nowszy z grzałką elektryczną |
Mi wymienili ale zapewniam Cię,że z elektrycznością to nie ma nic wspólnego.Temat tego podgrzewacza gdzieś na forum jest więc nie będę powielał.
Pozdrawiam. |
no właśnie
a na schematach elektrycznych jest wyjście na fuel heater |
|
|
|
 |
|