 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
check engine |
Autor |
Wiadomość |
skrzaciu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-05-2010, 07:17 check engine
|
|
|
Witam. Moj problem to check engine zapala sie na paliwie i gasnie na gazie.Problem od 2 dni ,wczesniej nie mialem z tym problemu.Nie wiem moze to ma cos wspolnego z tym ze ostatnio czyscilem filtr powietrza i nabijalem klime.Jesli ktos ma jakies pomysly czym moze to byc spowodowane to bede zaje.... wdzieczny.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-05-2010, 08:11
|
|
|
sprawdź błędy, a później szukaj na google a tak poważnie sprawdź te błędy, ewentualnie skasuj wyciągając na chwilę żółty pin w przekaźnikach tych pod maską po lewej stronie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-05-2010, 09:05
|
|
|
Tak jak kolega pisze. Czytanie błędów jest opisane wątku pt. Odczytywanie błędów. Bez tego to ciężko coś ustalić. Być może nie przypiąłeś wtyczki przy przepływomierzu albo styki słabo kontaktują. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|