Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 1,6 klekoce
Autor Wiadomość
nataniela
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 14:37   Silnik 1,6 klekoce

Witajcie
Mam problem z moją Carismą 1,6 ( z 2002, przejechałam 68000). Gdy włączam zimny silnik to kelkoce, stuka, jak jest ciepły a jadę na niskich obrotach po mieście to też stuka. Poczytałam o popychaczach, czy to byłoby to??Jestem kobietą i nie jestem pewna czy dobrze postawiłam diagnozę??Czy mam może najpierw wymienić olej?? Był wymieniany 8 tyś km temu a jeśli tak to na jaki po tym przebiegu?A jeśli to popychacze, to czy ja mogę z tym jeździć,boję się, że uszkodzę silnik..... Panowie fachowcy pomóżcie!
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-09-2006, 15:14   

popychacze halasuja w gdi, a ty masz 1.6, czyli mogly sie rozregulowac zawory, lub nie pali na wszystkie cylindry - kiedy wymieniane swiece??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 19-09-2006, 15:20   

jeśli nie pali na wszystkie cylindry to dodatkowym objawem jest nierówna praca silnika, nierówny ciąg. Niby auto jedzie, ale jakby nie miało mocy a do tego wyraźnie czuć benzyne z tyłu auta. Jesli takie objawy wystepuja to mozna ze sporym prawdopodobienstwem stwierdzic ze to wina uszkodzonej ktorejs swiecy.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
nataniela
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 15:22   

Dzieki za szybką odpowiedż:) A ja już poczytałam wszystko o popychaczach i byłam prawie pewna że to popychacze, jednak trzeba się radzić fachowców i do tego mężczyzn:) No świece, dawno..nie pamietam...napewno z 1,5 roku temu albo dawniej.........
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-09-2006, 15:24   

Generalnie świece wytrzymują 40 tkm w tym silniku.
Jak coś klekoce, to pewnie zwory są do regulacji, ale bez osłuchania się nie obejdzie.
 
 
nataniela
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 15:26   

Faktycznie, nieraz jest mułowate. A ja myslałam, że to wina paliwa ( że jakieś podłe kupuję - mieszkam w miejscowości gdzie jest tylko 1 stacja Orlen i nic wiecej). Czyli najpierw muszę wyminić świece tak?? Poza tym autko oleju nie bierze i spala benzynę normalnie.

[ Dodano: 19-09-2006, 15:28 ]
A regulacja zaworów to coś bardzo kosztownego czy nie? Czy wykona to każdy mechanik czy tylko jakiś specjalista??
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-09-2006, 15:50   

wykona kazdy mechanik - ktory sie zna, tzn taki do ktorego masz zaufanie i pewnosc ze jak czegos nie potrafi to sie nie podejmie - koszt z 40zl i raczej nie ma sensu wymieniac uszczelki pod pokrywa zaworow, ja nie wymienialem dwie regulacje i nie leci, a co do zamiennika nie mam pewnosci, luz zaworowy to 0.2 dla ssacych i 0.3 dla wydechowych - regulacja na cieplym silniku

swiece NGK BKR 6E-11
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.