[E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 12-05-2010, 18:38 [E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V
|
|
|
Witam.
Nie dawno (w poniedziałek) zakupiłem amerykańską wersję Galanta oznaczonego jako GS, pod maską siedział silnik 2.0 16V DOHC. Zamierzam przełożyć go do swojego E38A w miejsce dawnego 2.0 8V OHC.
Prosiłbym o wszelkie opinie na temat rozbieżności między wersją Europejską (GTi) a wersją amerykańską taką jaką zakupiłem (GS) - w manualach nie ma zbyt wiele na ten temat. Czy są duże różnice w mocach silnika (wiem, że w Eclipsach ze stanów zamiast 150KM jest tylko ok 135KM). Nie zauważyłem dużych różnic pomiędzy okablowaniem silnika i reszty budy (nie licząc wyposażenia którego brakuje u mnie) czy też samych mechanicznych.
Pozdrawiam. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-05-2010, 00:26
|
|
|
Różnią się tłokami i do tego ameryka nie ma czujnika spalania stukowego z tego co się orientuje. Rozumiem, że kwestie elektryki masz opanowaną ?
BTW. Gdzie Ty dorwałeś taką wersję Galanta ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 13-05-2010, 14:45
|
|
|
Z Krakowa go ściągałem. Wiązkę od sterownika wyciągnąłem całą, nie mam tylko jak sprawdzić, czy będzie grało na połączeniu z wiązką auta... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-05-2010, 15:26
|
|
|
Prawie będzie - nie będziesz miał obrotomierza - sposoby zaradzenia temu dawno temu opisałem na forum |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 13-05-2010, 22:08
|
|
|
Bartku, a możesz podać jakiś link do tych tematów odnośnie przekładki? Masz już trochę postów nabitych, więc ciężko by było je wszystkie przeglądać |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|