[E33A 2.0] WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO |
Autor |
Wiadomość |
bogdan0506
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E33A 91r. elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 05-08-2009, 13:58 [E33A 2.0] WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO
|
|
|
Witam fanów mitsubishi :> czeka mnie w sobote wymiana końcówki drążka kierowniczego z lewej strony. beda jakies utrudnienia? jak najlpiej i najszybciej to zrobić? z góry dzięki za opowiedź. pozdro |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 06-08-2009, 09:03
|
|
|
skręcasz koła do oporu tak aby drązek sie wysunął w twoją strone, luzujesz nakrętke na drązku,jesli nie da sie to pomocna jest bardzo żabkatak ze jeden klucz na nakrętke na drązku a zabka na drązek, do gałki potrzebny sciągacz choć nieraz gałka schodzi lekko, luzujesz nakrętke na gałce tak aby była przy końcu, zakładasz sciągacz i dajesz, jak ci strzeli tak pśtyknie to znaczy ze gałka wyszła, odkręcasz tą nakrętke i juz dalej bedziesz wiedział co zrobic |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-08-2009, 10:00
|
|
|
Do wymiany koncówki potrzebny bedzie ci klucz płaski 21, lub 22 zależy jaka firma koncówki wcześniej była montowana i najlepiej dobra nasadkę do odkręcenia samej końcówki , ściagacz potrzebny na 30 % wystarczy młotek żeby jednym zdecydowanym ruchem udezyć w bok zwrotnicy tj tam gdzie przykrecana jest koncówka , nie bój sie nic nie pęknie gwarantuje końcówka powinna sama odskoczyc , jak nie powtórzyć "zabieg" , przy odkrecaniu końcówki najlepiej policz sobie obroty ile ja wykreciłes , by pózniej było w miare ok Zbierznośc zalecana Powodzenia |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 06-08-2009, 14:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-05-2010, 23:31
|
|
|
na początek to sobie wymienię :
końcówki drążka kierowniczego
łączniki stabilizatora
i gumową tuleje stabilizatora
bo podobno pozostałe części wahacza sie nie opłaci wymieniać. najlepiej od razu cały nowy kompletny wahacz.
ale wahacz wymienie dopiero jak pierwsza wymiana nie da efektu.
przeglądałem poradnik w FAQ, i doszedłem do wniosku że to dużo roboty.
http://forum.mitsumaniaki...3wki+dr%B1%BFka
ma ktos moze jakiś pomysł co powiedzieć w IC żeby mi dali właściwe gumowe tulejki stabilizatora ?
bo końcówki i łączniki już mam. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-05-2010, 08:25
|
|
|
i_Lolek napisał/a: | powiedzieć w IC żeby |
Gumki stabilizatora poproszę O resztę Cię już wypyta.
BTW. Zmierz sobie stabilizator, bo są chyba 3 rozmiary - 19,21 i cośtam. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 15-05-2010, 10:35
|
|
|
000000000000000 |
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 17-05-2010, 23:19
|
|
|
zbychu80 napisał/a: | Wahacze przednie się nie zużywają, chyba że skorodują. Normalnie wymieniasz tuleje gumowe i sworzeń. |
jak dzwoniłem do Japaneze, to mi powiedział że sie to nie opłaci. bo tuleje + sworzeń to koszt 120 zł. a cały wahacz kupię u niego za 150.
w IC, powiedzieli mi 250 za wahacz.
w Japanparts też 250, za "możliwy". a za chiński około 150-ciu.
no i tu miałbym dylemat gdybym miał to kupować. (miałbym bo na razie sie wstrzymam, bo jest ok).
co lepsze. chinski wahacz, czy wymieniac tuleje i sworzeń.
bo jakiej firmy, to mi nigdzie nie powiedzieli.
może ma ktoś jakies propozycje (co do firmy tulei i sworzni) ?
Maretzky85 napisał/a: | Gumki stabilizatora poproszę O resztę Cię już wypyta. |
w końcu znaleźli, ale zajęło im to 10 minut. dopasowali od jakiegoś Eclipse. nie wiem jakiego.
ale jak by ktoś chciał skorzystać to podaje numer katalogowy
IC-9DB985
jest tam jeszcze jeden numer to też podam dla pewności - MB573054 JP
w IC wszystko zależy, na kogo sie trafi. im sie nie chce szukać. ale powiedziałem że wiem ze mają. bo juz mnie chciał odsyłac do Japanparts.
p.s. średnica stabilizatora w moim miśku, to 19 mm. |
|
|
|
 |
|